Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Lenen Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Heel ongeduldige makelaar

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
10 berichten • Pagina 1 van 1
TIP
Gebruik de spaargids tools rentevoeten vergelijken - Lening simuleren - Lening delen
TheBestGuru
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jul 2021
Contacteer:
Contacteer TheBestGuru
Verstuur privébericht

Heel ongeduldige makelaar

  • Citeer

Bericht door TheBestGuru » 1 augustus 2021, 00:33

Twee weken geleden deed ik een bod op een appartement (met geldigheid van een maand). Dit was onmiddellijk aanvaard. Dan vroegen ze voor verificatie (id, adres en notaris). Aangezien ik nog naar een notaris op zoek was, had ik deze mail niet onmiddellijk beantwoord. De dag erna kreeg ik een sms waar ze kortaf zeiden om de verificatie door te sturen of hen dringend te contacteren. Kort daarna heb ik op deze mail geantwoord en vrijblijvend de naam van een notaris doorgestuuurd.
De dag erna bel ik naar de notaris die ik op het oog had (Deze notaris heeft ook mijn zus aan een appartement geholpen en alles was snel en correct afgerond.), maar er speelde een bandje dat ze deze week in verlof waren, maar wel op email reageerden. Ik stuur een SMS (dinsdag) naar de makelaar dat de notaris een week in verlof is en het tot maandag kan duren voor ik hen kan spreken. Hierop krijg ik geen reactie.
In het weekend wordt ik opgebeld door een heel ongedurige makelaar. Dit is ondertussen 7 dagen na het aanvaarden van het bod. Ze was duidelijk boos aan haar stem te horen en ze vraagt om dit onmiddellijk in orde te brengen. Maandagochtend belt ze nog eens met exact dezelfde aandrang. Zoals ik had vermeld in het SMSje heb ik uiteindelijk de notaris kunnen spreken die maandagochtend nog. Alles in orde denk je dan.
Er worden mails verstuurd tussen makelaar en notaris. Woensdag belt de notaris me op om de compromis te bespreken. Ze stuurt ook onmiddellijk aanpassingen naar de makelaar. De makelaar doet de aanpassingen en stuurt deze door naar de notaris op donderdag namiddag.
Vrijdag ochtend krijg ik terug telefoon van de makelaar. "Hoe zit het met de compromis?" Ik stel voor dat ik de notaris nog eens te contacteer. Bel naar de notaris. Blijkt dat de notaris die mijn dossier behandelt die vrijdag niet aanwezig is en pas maandag terug zal zijn. Ze kwamen dan ook uit de lucht gevallen, want de persoon die de telefoon opnam was natuurlijk niet op de hoogte van de voortgang van mijn dossier. Ik breng de makelaar op de hoogte via SMS. Deze belt me terug volledig over haar toeren. Zegt dat als de compromis zaterdag niet getekend is, het pand dan mogelijk niet meer van mij is. 's avonds stuurt ze mij een SMS met de boodschap dat ze "spijtig genoeg geen telefonisch contact heeft gehad" met 5 uitroepingstekens (ze bedoelt hier met de notaris).
Ik check mijn mails die avond. Blijkt dat de notaris van de verkoper die middag ook nog aanpassingen heeft aangevraagd.

Maandag (overmorgen) is mijn notaris terug op kantoor en dan kan ze verifieren of alles nu in orde is.
Ik verwacht van wel en kan die dag in principe de compromis getekend worden.
Probleem is dat ik echt wel verveeld zit met de onaangename communicatie van de makelaar. Eerst stuur ik een SMS om te zeggen dat het een week kan duren om een notaris vast te leggen. Ze laat niets van zich horen. Uiteindelijk belt ze me boos op (2x) om te zeggen dat ik er direct een moet hebben. Ze had perfect die dinsdag of woensdag kunnen laten weten dat dat te laat is. Dan had ik een andere notaris gezocht, maakt mij niet uit.
Dan belt ze me weer boos op (ook 2x) hoe het staat met de compromis. Hoe kan ik dat weten? Dit is iets waar de notaris mee bezig is. Ik weet niet wat er allemaal in orde gemaakt moet worden hiervoor. Ze moet maar naar de notaris bellen als het wat sneller moet gaan. Vrijdag heeft de andere notaris ook nog wijzigingen gevraagd, dus ik betwijfel dat de druk om het compromis te laten ondertekenen van hen komt.
Ze geeft me van alles de schuld terwijl ik geen fouten heb gemaakt.
Ik begrijp dat het snel moet gaan voor de makelaar aangezien dat ze mogelijke kopers mist. Maar haar toon staat me totaal niet aan.

Als een bod is aanvaard is dit bindend, maar hoeveel tijd heb je voor dat je het compromis moet ondertekenen?
Is een doorlooptijd van bod tot compromis van 15 dagen zo lang? De compromis die was doorgestuurd was 19 paginas + bijna 200 paginas aan bijlage. Je kan toch niet verwachten dat een notaris dit op een namiddag doorleest?
Omhoog

ludo
VIP member
VIP member
Berichten: 6026
Lid geworden op: 16 sep 2008
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

Re: Heel ongeduldige makelaar

  • Citeer

Bericht door ludo » 1 augustus 2021, 09:35

De makelaar had je een "" aankoopbelofte " moeten laten tekenen. Dan had al dat gedoe niet nodig geweest.
Die ""aankoopbelofte "" had je dan aan je notaris kunnen geven.
Het opmaken van het compromise kan wel even duren gezien de notarissen het één en ander moeten opzoeken.
Dan wordt het ""compromise"" opgestuurd ter nalezing aan alle partijen, eventuele opmerkingen kunnen dan nog overgemaakt worden, en dan pas wordt er een datum vastgelegd om het ""compromise"" te tekenen.
Omhoog

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Gebruikersavatar
movado
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 300
Lid geworden op: 25 dec 2011
Contacteer:
Contacteer movado
Verstuur privébericht

Re: Heel ongeduldige makelaar

  • Citeer

Bericht door movado » 1 augustus 2021, 10:31

Probleem ligt bij het amateurisme van de makelaar....
Omhoog

pukkie007
VIP member
VIP member
Berichten: 2648
Lid geworden op: 29 feb 2012
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

Re: Heel ongeduldige makelaar

  • Citeer

Bericht door pukkie007 » 1 augustus 2021, 10:38

Probleem ligt bij haar ongeduld. Als ze iets of wat ervaring heeft, zou ze beter moeten weten.

Uw notaris zal wel zorgen dat het compromis in orde komt. Die makelaar mag zoveel bellen, mailen en sms'en als ze wil. Wachten zal ze!
Omhoog

Roo
Hero Member
Hero Member
Berichten: 897
Lid geworden op: 16 aug 2016
Contacteer:
Contacteer Roo
Verstuur privébericht

Re: Heel ongeduldige makelaar

  • Citeer

Bericht door Roo » 1 augustus 2021, 11:18

Commissie he :-) Ze heeft misschien dringend het geld nodig. Inderdaad, heel amateuristische makelaar. Maar zo lopen er nog wel een pak rond.
Omhoog

Gebruikersavatar
EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Berichten: 6993
Lid geworden op: 13 dec 2020
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

Re: Heel ongeduldige makelaar

  • Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 1 augustus 2021, 12:40

TheBestGuru schreef: ↑1 augustus 2021, 00:33 Twee weken geleden deed ik een bod op een appartement (met geldigheid van een maand).
Waarom eigenlijk met geldigheid van een maand ? Ik vind dat nogal lang.
Heb je samen met dat bod ook andere voorwaarden gemeld ?
(bv. verkrijgen van lening, bv. dat alles, inclusief compromis, via notaris moet gaan, bv. dat je voorschot (ref. ludo onder) waarborg bij je notaris wil plaatsen en niet voorschot aan makelaar geven)
Heb je dat bod mondeling of schriftelijk gedaan ?
Is het bod mondeling of schriftelijk aanvaard ?
TheBestGuru schreef: ↑1 augustus 2021, 00:33 Dit was onmiddellijk aanvaard. Dan vroegen ze voor verificatie (id, adres en notaris). Aangezien ik nog naar een notaris op zoek was, had ik deze mail niet onmiddellijk beantwoord. De dag erna kreeg ik een sms waar ze kortaf zeiden om de verificatie door te sturen of hen dringend te contacteren.
Ik zou eerst naar een notaris gaan voor informatie, dan kan je zien of die notaris je ligt en indien niet een andere notaris zoeken.
TheBestGuru schreef: ↑1 augustus 2021, 00:33 Kort daarna heb ik op deze mail geantwoord en vrijblijvend de naam van een notaris doorgestuuurd.
Vrijblijvend ?
De bedoeling van het doorgeven van een notaris is dat die notaris uw dossier zal behartigen.
Dat is niet "vrijblijvend". Je kan wel van notaris veranderen als je dat wil, maar dat is toch te vermijden.
TheBestGuru schreef: ↑1 augustus 2021, 00:33 De dag erna bel ik naar de notaris die ik op het oog had (Deze notaris heeft ook mijn zus aan een appartement geholpen en alles was snel en correct afgerond.), maar er speelde een bandje dat ze deze week in verlof waren, maar wel op email reageerden. Ik stuur een SMS (dinsdag) naar de makelaar dat de notaris een week in verlof is en het tot maandag kan duren voor ik hen kan spreken. Hierop krijg ik geen reactie.
In het weekend wordt ik opgebeld door een heel ongedurige makelaar. Dit is ondertussen 7 dagen na het aanvaarden van het bod. Ze was duidelijk boos aan haar stem te horen en ze vraagt om dit onmiddellijk in orde te brengen. Maandagochtend belt ze nog eens met exact dezelfde aandrang. Zoals ik had vermeld in het SMSje heb ik uiteindelijk de notaris kunnen spreken die maandagochtend nog. Alles in orde denk je dan.
Beetje ongedurige makelaar lijkt me.
TheBestGuru schreef: ↑1 augustus 2021, 00:33 Er worden mails verstuurd tussen makelaar en notaris. Woensdag belt de notaris me op om de compromis te bespreken. Ze stuurt ook onmiddellijk aanpassingen naar de makelaar. De makelaar doet de aanpassingen en stuurt deze door naar de notaris op donderdag namiddag.
Vrijdag ochtend krijg ik terug telefoon van de makelaar. "Hoe zit het met de compromis?" Ik stel voor dat ik de notaris nog eens te contacteer. Bel naar de notaris. Blijkt dat de notaris die mijn dossier behandelt die vrijdag niet aanwezig is en pas maandag terug zal zijn. Ze kwamen dan ook uit de lucht gevallen, want de persoon die de telefoon opnam was natuurlijk niet op de hoogte van de voortgang van mijn dossier. Ik breng de makelaar op de hoogte via SMS. Deze belt me terug volledig over haar toeren. Zegt dat als de compromis zaterdag niet getekend is, het pand dan mogelijk niet meer van mij is. 's avonds stuurt ze mij een SMS met de boodschap dat ze "spijtig genoeg geen telefonisch contact heeft gehad" met 5 uitroepingstekens (ze bedoelt hier met de notaris).
Ik check mijn mails die avond. Blijkt dat de notaris van de verkoper die middag ook nog aanpassingen heeft aangevraagd.
Beetje ongedurige makelaar lijkt me.
Notarissen werken nu eenmaal relatief traag. Makelaar zou dit moeten weten.
TheBestGuru schreef: ↑1 augustus 2021, 00:33 Maandag (overmorgen) is mijn notaris terug op kantoor en dan kan ze verifieren of alles nu in orde is.
Ik verwacht van wel en kan die dag in principe de compromis getekend worden.
Mooi.
TheBestGuru schreef: ↑1 augustus 2021, 00:33 Probleem is dat ik echt wel verveeld zit met de onaangename communicatie van de makelaar. Eerst stuur ik een SMS om te zeggen dat het een week kan duren om een notaris vast te leggen. Ze laat niets van zich horen. Uiteindelijk belt ze me boos op (2x) om te zeggen dat ik er direct een moet hebben. Ze had perfect die dinsdag of woensdag kunnen laten weten dat dat te laat is. Dan had ik een andere notaris gezocht, maakt mij niet uit.
Dan belt ze me weer boos op (ook 2x) hoe het staat met de compromis. Hoe kan ik dat weten? Dit is iets waar de notaris mee bezig is. Ik weet niet wat er allemaal in orde gemaakt moet worden hiervoor. Ze moet maar naar de notaris bellen als het wat sneller moet gaan. Vrijdag heeft de andere notaris ook nog wijzigingen gevraagd, dus ik betwijfel dat de druk om het compromis te laten ondertekenen van hen komt.
Waarom zou dat een probleem zijn ?
Ik kan me inbeelden dat het niet aangenaam is, ja ;-)
Na de compromis ben je van de makelaar af... eigenlijk nu al, want de makelaar is de verkoper zijn zorg, niet die van u ;-)
TheBestGuru schreef: ↑1 augustus 2021, 00:33 Ze geeft me van alles de schuld terwijl ik geen fouten heb gemaakt.
Ik begrijp dat het snel moet gaan voor de makelaar aangezien dat ze mogelijke kopers mist. Maar haar toon staat me totaal niet aan.
Ik kan me wel inbeelden dat er wat onduidelijke communicatie is geweest, waardoor de makelaar gefrustreerd is.
Waarom zou de makelaar mogelijke kopers missen ? Het pand is toch verkocht aan jou ?
TheBestGuru schreef: ↑1 augustus 2021, 00:33 Als een bod is aanvaard is dit bindend, maar hoeveel tijd heb je voor dat je het compromis moet ondertekenen?
Dat kan je gewoon aan de notarissen overlaten.
Wat wel speelt is "bewijs" van de wederzijdse aanvaarding van de verkoop.
TheBestGuru schreef: ↑1 augustus 2021, 00:33 Is een doorlooptijd van bod tot compromis van 15 dagen zo lang? De compromis die was doorgestuurd was 19 paginas + bijna 200 paginas aan bijlage. Je kan toch niet verwachten dat een notaris dit op een namiddag doorleest?
Na 15 dagen zou dat toch wel rond mogen zijn, maar als 1 partij verlof heeft, kan het natuurlijk wat aanslepen.
De notaris leest al die pagina's niet hoor ... 99% is standaard bladvulling ;)
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 1 augustus 2021, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Omhoog

ludo
VIP member
VIP member
Berichten: 6026
Lid geworden op: 16 sep 2008
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

Re: Heel ongeduldige makelaar

  • Citeer

Bericht door ludo » 1 augustus 2021, 14:01

Vanaf dat partijen het eens zijn over de prijs en het goed is de koop gesloten.
Bewijskracht kan met alle middelen aangetoond worden, in dit geval de kontakname door de makelaar met de notaris.

Betaal nooit een voorschot aan de makelaar, maar aan de notaris zijn derdenrekening onder vermelding "" WAARBORG "".
De "" WAARBORG "" blijft eigendom van de koper tot aan het verlijden van de notariële akte. ...
Een "" VOORSCHOT "" daarentegen wordt op het ogenblik van de betaling direct eigendom van de verkoper.
Omhoog

TheBestGuru
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jul 2021
Contacteer:
Contacteer TheBestGuru
Verstuur privébericht

Re: Heel ongeduldige makelaar

  • Citeer

Bericht door TheBestGuru » 1 augustus 2021, 17:27

pukkie007 schreef: ↑1 augustus 2021, 10:38 Probleem ligt bij haar ongeduld. Als ze iets of wat ervaring heeft, zou ze beter moeten weten.
Volgens haar website heeft ze 25 jaar ervaring ???
EarthNvstr1 schreef: ↑1 augustus 2021, 12:40 Waarom eigenlijk met geldigheid van een maand ? Ik vind dat nogal lang.
Heb je samen met dat bod ook andere voorwaarden gemeld ?
(bv. verkrijgen van lening, bv. dat alles, inclusief compromis, via notaris moet gaan, bv. dat je voorschot (ref. ludo onder) waarborg bij je notaris wil plaatsen en niet voorschot aan makelaar geven)
Heb je dat bod mondeling of schriftelijk gedaan ?
Is het bod mondeling of schriftelijk aanvaard ?
Ik heb geen ander voorwaarden vermeld. Het verkrijgen van een lening heeft de notaris aan het compromis toegevoegd.
Zowel bod als aanvaarding is per email gebeurd.
ludo schreef: ↑1 augustus 2021, 14:01 Betaal nooit een voorschot aan de makelaar, maar aan de notaris zijn derdenrekening onder vermelding "" WAARBORG "".
De "" WAARBORG "" blijft eigendom van de koper tot aan het verlijden van de notariële akte. ...
Een "" VOORSCHOT "" daarentegen wordt op het ogenblik van de betaling direct eigendom van de verkoper.
Bedankt. Dat zal ik zeker nog nakijken.
Omhoog

Ron
Full Member
Full Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 07 jan 2008
Contacteer:
Contacteer Ron
Verstuur privébericht

Re: Heel ongeduldige makelaar

  • Citeer

Bericht door Ron » 1 augustus 2021, 20:18

Niks aantrekken van die makelaars.

Zij denken enkel en alleen aan hun commissie ...

Uitleggen en blabla verkopen , en als je vragen stelt , weten ze het niet ....

Laat je notaris gewoon alles controleren ...

komt zeker goed !
Omhoog

ludo
VIP member
VIP member
Berichten: 6026
Lid geworden op: 16 sep 2008
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

Re: Heel ongeduldige makelaar

  • Citeer

Bericht door ludo » 1 augustus 2021, 21:12

Die makelaar wil alleen zo snel als mogelijk zijn commisie opstrijken.
Als je dus stort op de notaris zijn derdenrekening onder vermelding "" WAARBORG "" kan hij mogelijks ?? wachten tot de notariele akte is verleden voor hij faktuur naar de verkoper kan zenden om zijn centen te krijgen..
Zal ervanaf hangen wat er in de overeenkomst "" Makelaar en verkoper is overeengekomen..""
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

10 berichten • Pagina 1 van 1

Terug naar “Woonleningen / Hypothecaire leningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy