Bank met realtime verwerking
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Bank met realtime verwerking
IK ben nu bij bunq en daar heb je, in tegenstelling tot Argenta of Keytradebank (waar ik ook klant bij ben) dat een betaling met de maestro kaart in de winkel (met pincode of contactloos) onmiddellijk zichtbaar is op je rekeniing. Doe ik de vrijdag eenzelfde betaling met de Keytrade kaart dan zie ik dat pas maandag en met een datum die dan niet meer klopt met de regsitratiedatum. Vaak ook krijg ik soms zeer vage omschrijvingen, bijvoorbeeld enkel de naam van de gemeente en begin dan maar achteraf uit te vissen waar je alweer die uitgave gedaan heb (gelukkig kan ik dan terugvallen op google tiimeline)
kent iemand een belgische bank waar je ook realtime je aankopen te zien krjgt?
kent iemand een belgische bank waar je ook realtime je aankopen te zien krjgt?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Bank met realtime verwerking
Als ik mij goed herinner was dat bij AXA veel sneller en duidelijkere omschrijving.
Is echter al een paar jaar geleden, omdat ik nu alles met mijn debetkaart van Keytrade doe.
Mij stoort het niet.
Is echter al een paar jaar geleden, omdat ik nu alles met mijn debetkaart van Keytrade doe.
Mij stoort het niet.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bij Belfius gaat het snel, direct.
Bij KBC ook, zolang het geen maestro betaling is. Dan is het bij Belfius beter.
Maestro : bij beide banken is niet onmiddellijk de volledige info beschikbaar.
Bij ING is alles ook direct zichtbaar.
Bij KBC en Belfius zijn er gratis zichtrekeningen. Bij ING niet.
Mij stoort de traagheid van verwerking bij banken wel. Ik zou daar zelf een andere bank kiezen om mijn dagelijks betalingsverkeer te doen.
X dagen wachten om een verrichting te tonen is prehistorisch.
Bij KBC ook, zolang het geen maestro betaling is. Dan is het bij Belfius beter.
Maestro : bij beide banken is niet onmiddellijk de volledige info beschikbaar.
Bij ING is alles ook direct zichtbaar.
Bij KBC en Belfius zijn er gratis zichtrekeningen. Bij ING niet.
Mij stoort de traagheid van verwerking bij banken wel. Ik zou daar zelf een andere bank kiezen om mijn dagelijks betalingsverkeer te doen.
X dagen wachten om een verrichting te tonen is prehistorisch.
Mijn ervaring bij Belfius was ook dat dit zeer snel ging.
Keytrade is (zover ik weet) de traagste en grootste pijnpunt aan hun formule voor bankieren. Bij hun VISA kaart is het wel al instant te zien, maar de gewone rekeninginformatie is ontzettend traag.
Wakker ga ik er niet van liggen. Meeste kaarttransacties gebeuren bij mij via maaltijdcheques en VISA. Sodexo is ook traag in verwerking (al is dat een pak beter geworden sinds een jaar met een halve dag vertraging en niets in het weekend) en VISA is dan wel instant bij Keytrade.
Keytrade is (zover ik weet) de traagste en grootste pijnpunt aan hun formule voor bankieren. Bij hun VISA kaart is het wel al instant te zien, maar de gewone rekeninginformatie is ontzettend traag.
Wakker ga ik er niet van liggen. Meeste kaarttransacties gebeuren bij mij via maaltijdcheques en VISA. Sodexo is ook traag in verwerking (al is dat een pak beter geworden sinds een jaar met een halve dag vertraging en niets in het weekend) en VISA is dan wel instant bij Keytrade.