ING Long Term Account 3% bruto op 3 jaar
TIP
Re: ING Long Term Account 3% bruto op 3 jaar
Inderdaad, totaal de moeite niet.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
je bent momenteel beter af met een gewone spaarrekening, die geven al 2,50 tot 3 % netto, en je kan ten alle tijden aan je geld aan. Voor hetzelfde netto rendement moet je al 3 jaar je geld blokkeren op termijnrekening.
soms vraag ik me echt doen waarom banken de moeite doen om zulke producten aan de man proberen te brengen...buiten enkele goedgelovige (meestal oudere) mensen trapt hier toch niemand in?
Een Lion deposit brengt voorlopig nog 2+0.5% netto (De kans is groot dat ze met de verlagingronde zullen mee doen
)
Een Groen Boek nog minder
(Ik heb het niet direct teruggevonden in de lijst en op hun site is het niet te doen om de tarief te vinden. Maar ja; als je internet heb ga je toch geen groen boek opendoen zeker. Behalve degene dat ze jou opdringen bij het openen van een Lion account en nog niet gebruikt is)
Hier heb je 2.55 NET gegarandeerd de komende 3 j
Wie zal het meeste hebben op 15/08/2012 denk je
Wel is in dit geval (ook voorlopig) de Sterbon (3.50% bruto) een beter alternatieve.
Een Groen Boek nog minder
(Ik heb het niet direct teruggevonden in de lijst en op hun site is het niet te doen om de tarief te vinden. Maar ja; als je internet heb ga je toch geen groen boek opendoen zeker. Behalve degene dat ze jou opdringen bij het openen van een Lion account en nog niet gebruikt is)
Hier heb je 2.55 NET gegarandeerd de komende 3 j
Wie zal het meeste hebben op 15/08/2012 denk je
Wel is in dit geval (ook voorlopig) de Sterbon (3.50% bruto) een beter alternatieve.
Wat een grapjassen bij ING. Bij Groen boekje vind ik wel een link naar "tarieven en intresten", dan krijg je een pdf van 20 bladzijden en bij "Creditrente per jaar: rente, getrouwheidspremie" staat er: "Zie tarieven geafficheerd in onze kantoren"ted schreef: Een Groen Boek nog minder
(Ik heb het niet direct teruggevonden in de lijst en op hun site is het niet te doen om de tarief te vinden.)![]()
Al die goedgelovigen hebben ze dan toch maar goed liggen, extra winst voor de bank op de kap van hun goedgelovige klanten.tZetZefLy schreef: soms vraag ik me echt doen waarom banken de moeite doen om zulke producten aan de man proberen te brengen...buiten enkele goedgelovige (meestal oudere) mensen trapt hier toch niemand in?
Geld verdienen doe je door te werken.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Tja, denk je dat er veel eerlijke manieren zijn om rijk te wordenAl die goedgelovigen hebben ze dan toch maar goed liggen, extra winst voor de bank op de kap van hun goedgelovige klanten.
Als je een spaarabonnement neemt (minimum 50 EUR elke maand naar de Groen boekje
krijg je na 3 maanden een GRATIS
Win For Live
)
Win For Live
bedriegers zijn dat bij ING.
Verleden jaar een long term inverst account( termijnrekening) geopend en daaraan hebben ze een beleggers rekening(invest account ) gekoppeld.
geld dat vrij komt einde termijn wordt op beleggersrekening gestort.
Met een beleggersrekening kan je geen geld overschrijven naar andere banken.
Daar achterkomende ga ik naar kantoor en vraag om gewone zichtrekening te openen ( groene rekening ) omdat ik dan wel de normale verrichtingen kan doen,overschrijven naar andere banken,geld afhalen. enz.
De persoon die met te woord staat op het ING kantoor, zegt dat hij een zichtrekening zal openen voor mij.
Alles ok, ik gerust buiten. Wat ondek ik nu.
Hij heeft een andere INVEST ACCOUNT REKENING ( beleggers rekening ) geopend Met de papieren nog eens na te lezen ondek ik het juist.
Bedriegers
Verleden jaar een long term inverst account( termijnrekening) geopend en daaraan hebben ze een beleggers rekening(invest account ) gekoppeld.
geld dat vrij komt einde termijn wordt op beleggersrekening gestort.
Met een beleggersrekening kan je geen geld overschrijven naar andere banken.
Daar achterkomende ga ik naar kantoor en vraag om gewone zichtrekening te openen ( groene rekening ) omdat ik dan wel de normale verrichtingen kan doen,overschrijven naar andere banken,geld afhalen. enz.
De persoon die met te woord staat op het ING kantoor, zegt dat hij een zichtrekening zal openen voor mij.
Alles ok, ik gerust buiten. Wat ondek ik nu.
Hij heeft een andere INVEST ACCOUNT REKENING ( beleggers rekening ) geopend Met de papieren nog eens na te lezen ondek ik het juist.
Bedriegers