Keyplan , wat zie ik verkeerd ?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Keyplan , wat zie ik verkeerd ?
Keyplan , standaard plan "gedurfd" wat ze aanbieden.
plan gestart +/- 4 jaar geleden , beetje bij beetje bijgezet tot er nu 5000 € op staat.
laatste storting = +/- 1 jaar geleden
bij initieel bedrag zie ik 2400 staan , zou dit geen 5000 moeten zijn ? Wanneer ik tabblad "cash" bekijk zie ik 2600 cash staan
Dit lijkt me niet logisch , wat zie ik verkeerd ? screenshot bijgevoegd
plan gestart +/- 4 jaar geleden , beetje bij beetje bijgezet tot er nu 5000 € op staat.
laatste storting = +/- 1 jaar geleden
bij initieel bedrag zie ik 2400 staan , zou dit geen 5000 moeten zijn ? Wanneer ik tabblad "cash" bekijk zie ik 2600 cash staan
Dit lijkt me niet logisch , wat zie ik verkeerd ? screenshot bijgevoegd
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Keyplan , wat zie ik verkeerd ?
Staat je plan gepauzeerd?
Het lijkt me dat er inderdaad maar 2400 euro effectief belegd is, en dat er nog 2600 cash op de belggingsrekening staat te wachten om de volgende keer in fondsen te steken . Maar dat gebeurt niet als je plan gepauzeerd is. Zie scherm Beheer of iets dergelijks.
Het lijkt me dat er inderdaad maar 2400 euro effectief belegd is, en dat er nog 2600 cash op de belggingsrekening staat te wachten om de volgende keer in fondsen te steken . Maar dat gebeurt niet als je plan gepauzeerd is. Zie scherm Beheer of iets dergelijks.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Onder "Historiek" kan je alle verrichtingen bekijken ...
Normaal gezien als je pauseert, wordt er toch niets overgeheveld naar je cash van je Keyplan? Ik pauseer ook soms maanden en dan gebeurt er helemaal niets. Ik had wel ooit een klein bedrag dat ik van intresten naar het cash gedeelte overgeheveld had tijdens een pauze periode. Toen ik weer startte werden naast het vaste bedrag ook dat bedrag samen opgenomen in de transactie.woete schreef: ↑19 januari 2022, 23:37 Staat je plan gepauzeerd?
Wat er hier gebeurd is, is eigenaardig en indien gepauzeerd, zou ik toch eerst die 2600 € weghalen, zoniet riskeer je dat alles ineens wordt belegd naast je maandelijks bedrag. Tenzij dat de bedoeling is.
Ik zou hierover toch Keytrade eens contacteren en laat het ons weten wat ze hierop te zeggen hebben.
Ik denk dat ik het probleem gevonden heb , namelijk mezelf :-)
Ik had beetje bij beetje 2400 euro gestort , en daarna in 1 keer 2600 bijgestort .
Enkele dagen erna heb ik het plan gepauzeerd , omdat het de bedoeling was de 5000€ onaangeroerd te laten , ik heb die (zonder tegenslagen) pas binnen enkele jaren nodig .
Zoals op de site van keytrade ook staat worden keyplannen de 5de van de maand aangekocht , dat had ik bij het pauzeren van het plan niet in de gaten :-)
'k heb nu het plan opnieuw geactiveerd , dus de 5de februari zou alles nu moeten geïnvesteerd worden als mijn redenering klopt.
enige opmerking : plan heractiveren kon ik enkel door nog een storting van minimum 25 euro te doen , dus keyplan zal 5025 euro zijn :-)
Ik had beetje bij beetje 2400 euro gestort , en daarna in 1 keer 2600 bijgestort .
Enkele dagen erna heb ik het plan gepauzeerd , omdat het de bedoeling was de 5000€ onaangeroerd te laten , ik heb die (zonder tegenslagen) pas binnen enkele jaren nodig .
Zoals op de site van keytrade ook staat worden keyplannen de 5de van de maand aangekocht , dat had ik bij het pauzeren van het plan niet in de gaten :-)
'k heb nu het plan opnieuw geactiveerd , dus de 5de februari zou alles nu moeten geïnvesteerd worden als mijn redenering klopt.
enige opmerking : plan heractiveren kon ik enkel door nog een storting van minimum 25 euro te doen , dus keyplan zal 5025 euro zijn :-)
Klopt, ik had hetzelfde issue.
Vóór 1/3 het plan wel terug op pauzeren zetten of er komt opnieuw 25 EUR bij
Laatst gewijzigd door Dione op 31 januari 2022, 09:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Mijn vermoeden was juist , het probleem was opgelost op 5/2 :-).
Ik had inderdaad te vroeg gepauzeerd.
Iedereen bedankt om te helpen mee denken :-)
Ik had inderdaad te vroeg gepauzeerd.
Iedereen bedankt om te helpen mee denken :-)