Aankoop nieuwe woning + herfinanciering huidige lening.
TIP
Aankoop nieuwe woning + herfinanciering huidige lening.
Hallo,
Wie kan mij helpen.
Ik heb door verkoop van huidige woning en ondertussen door een deel af te betalen lening €80500 euro (46000 winst op woning en 34500 lening).
Ik wil een nieuwe woning aankopen voor 400000 euro. Waardoor ik 135000 zou moeten bij lenen (incl. Kosten)
Een herfinanciering op mijn huidige lening, tot welke rente kan dit? Is dit tot een huidige rente? Of kan deze niet zo laag worden gebracht?
Mijn huidige lening is aan 2,28.
Hoeveel extra kosten zou je hebben als ik hiervoor naar een andere bankinstelling zou gaan?
Ik zit momenteel bij Belfius, maar na een gesprek heb ik het gevoel dat ze niet veel moeite willen doen. Ik ben er al jaren klant, heb er al mijn verzekeringen, ...
Rente van 1.5 en de herfinanciering op huidige lening van 2.28 naar 2.
Iemand iets anders aan te raden. Ik ben daar zo moeilijk in
Alvast bedankt aan de helpers
Groetjes,
Navi
Wie kan mij helpen.
Ik heb door verkoop van huidige woning en ondertussen door een deel af te betalen lening €80500 euro (46000 winst op woning en 34500 lening).
Ik wil een nieuwe woning aankopen voor 400000 euro. Waardoor ik 135000 zou moeten bij lenen (incl. Kosten)
Een herfinanciering op mijn huidige lening, tot welke rente kan dit? Is dit tot een huidige rente? Of kan deze niet zo laag worden gebracht?
Mijn huidige lening is aan 2,28.
Hoeveel extra kosten zou je hebben als ik hiervoor naar een andere bankinstelling zou gaan?
Ik zit momenteel bij Belfius, maar na een gesprek heb ik het gevoel dat ze niet veel moeite willen doen. Ik ben er al jaren klant, heb er al mijn verzekeringen, ...
Rente van 1.5 en de herfinanciering op huidige lening van 2.28 naar 2.
Iemand iets anders aan te raden. Ik ben daar zo moeilijk in
Alvast bedankt aan de helpers
Groetjes,
Navi
Re: Aankoop nieuwe woning + herfinanciering huidige lening.
Je weet wat u te doen staat.
Ga ergens anders horen.
Of nog beter begin al met bepaalde zaken stop te zetten.
Bijv. Spaarrekeningen naar een andere bank leeg te maken.
Doe dit niet online maar aan het loket.
En kijk of ze reageren.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.