Veranderen van belegging
TIP
Veranderen van belegging
Ik heb een belegging bij KBC dat amper iets opbrengt, 70.000 na minstens 7 jaar amper 2.900 erbovenop.
Men raadt over te schakelen naar Saxo maar reviews zijn over het algemeen niet zo positief dus zocht ik verder. Maar ik zie het bos door de bomen niet meer en ook nog ik ben een leek en tram 5 gepasseerd. Ik wil gewoon slapend ‘rijk worden’, een utopie weliswaar.
Ik heb nu de helft bij een kleine beleggingsbedrijf gestort. Nu wil ik de andere helft ergens leggen tot aan mijn pensioen dus 15 jaar later. Wat raden jullie me aan?
Men raadt over te schakelen naar Saxo maar reviews zijn over het algemeen niet zo positief dus zocht ik verder. Maar ik zie het bos door de bomen niet meer en ook nog ik ben een leek en tram 5 gepasseerd. Ik wil gewoon slapend ‘rijk worden’, een utopie weliswaar.
Ik heb nu de helft bij een kleine beleggingsbedrijf gestort. Nu wil ik de andere helft ergens leggen tot aan mijn pensioen dus 15 jaar later. Wat raden jullie me aan?
Re: Veranderen van belegging
Tram 5 gepasseerd en nog 15 jaar wachten op uw pensioen?
Ik wist niet dat men de pensioenleeftijd zo fel opgetrokken had ...
Koop een klinker tracker, zou ik zeggen.
Koop een klinker tracker, zou ik zeggen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als ik kijk naar mypension, idd 15 jaar!
Het blijkt dat je heel passief 15 jaar jouw centen wil wegleggen:
ETF zoals:
IWDA
S&P 500 ESG (of geen ESG)
En je zult over 15 jaar wel een mooi rendement verkrijgen
-
Charlesvdw
- Hero Member

- Contacteer:
Wat is een klein beleggingsbedrijf ?
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Een klein bedrijfje gerund door 5 personen en ze hebben een limiet qua klanten als totaal geld te beleggen. Ik kreeg een tip dus een poging waard.
Het lijkt me eerder Chinees maar ik zal het zeker bekijken en uitzoeken hoe dat in elkaar zit
Bij Me of Keytrade stap te ver ?
Aan handige jongens vertrouw Je uw centen toe.
Hopelijk kom je niet bedrogen uit bij het klein beleggings bedrijf.
Je mag die centen op mijn rekening storten zal de rest voor u wel beleggen, gaat u nooit op ingaan.
Vanaf dat er bedrijf voorstaat, doet u het wel.
Als dat maar goed afloopt, zal niet de eerste zijn die gaat speculeren met ander zijn centen.
En dat fiscaal bedrijf staat op de lijst van goedkeuring door F.S.M.A niet onbelangrijk.
Estate Guru believer.
Het is bekend bij FSMA als private limited compagny. Ik ga sowieso mijn geld niet aan de eerste, de beste geven, hoor. Ik zoek altijd naar zoveel mogelijk informatie alvorens in zee te gaan!