Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Lenen Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Verkopen of verhuren?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
13 berichten • Pagina 1 van 1
TIP
Gebruik de spaargids tools rentevoeten vergelijken - Lening simuleren - Lening delen
DriesDav
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer DriesDav
Verstuur privébericht

Verkopen of verhuren?

• Citeer

Bericht door DriesDav » 15 januari 2022, 20:19

Beste Spaargidsers

Na het al vragen van een aantal vragen op het forum en de reacties te lezen op mijn/anderen hun post, neem ik jullie mening graag mee in de volgende vraag.

Verkopen of verhuren?

1,5 jaar geleden hebben we een huis gekocht in Leuven centrum. Het was instapklaar en relatief modern. Nu zijn we aan het twijfelen om al dan niet het huis te verkopen of verhuren. Makelaars schatten het huis nu ongeveer tussen de 50 000 en 100 000 euro hoger dan hetgeen wij ervoor betaald hebben (inclusief de 6% registratiekosten van toen).
Bij verhuur zouden we dezelfde huurprijs kunnen vragen als de lening ons nu kost. Dus dit zal (voorlopig) geen winst opleveren. (ik zeg voorlopig omdat de huurprijzen ook kunnen stijgen in de toekomst) Het enige wat we kunnen hopen is dat de huurprijzen blijven stijgen om er (meer) winst op te kunnen maken.

Hebben jullie meer info nodig of kunnen jullie hierop jullie mening zeggen wat we best doen? Verhuren/verkopen?

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

Re: Verkopen of verhuren?

• Citeer

Bericht door ludo » 15 januari 2022, 20:23

Als je nu tussen 50 en 100.000 euro winst kunt maken zou ik verkopen.
Hoeveel maanden/jaren moet je verhuren voor dat je dergelijke winst kunt relaliseren???
Intussen moet je ook de kosten rekenen die je hebt als je het pand behoudt of gaat verhuren.
Gemiddeld mag je nemen dat je van 12 maanden verhuur 10 maanden over houdt.
De rente staat op zijn laagste punt, als de rent stijgt zal het vastgoed in verkoopwaarde dalen.
Ook moet je een solvabele huurder vinden die jarenlang blijft wonen, en de huurprijs probleemloos kan betalen, rekening houdende dat de potentiele huurder zijn loon op dat moment een "" momentopname " is.
Als je nog in het huis woont, kan je proberen het te verkopen met de winst die je voor ogen hebt, krijg je de vraagprijs niet, kan je het altijd terug van de markt halen.
Ik zou dan ook niet via makelaar werken, maar hetzelf verkopen.
In het verleden heb ik zelf zo 6 panden probleemloos verkocht.

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
DriesDav
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer DriesDav
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door DriesDav » 15 januari 2022, 20:53

ludo schreef: ↑15 januari 2022, 20:23 Als je nu tussen 50 en 100.000 euro winst kunt maken zou ik verkopen.
Hoeveel maanden/jaren moet je verhuren voor dat je dergelijke winst kunt relaliseren???
Intussen moet je ook de kosten rekenen die je hebt als je het pand behoudt of gaat verhuren.
De rente staat op zijn laagste punt, als de rent stijgt zal het vastgoed in verkoopwaarde dalen.
Ook moet je een solvabele huurder vinden die jarenlang blijft wonen, en de huurprijs probleemloos kan betalen, rekening houdende dat de potentiele huurder zijn loon op dat moment een "" momentopname " is.
Als je nog in het huis woont, kan je proberen het te verkopen met de winst die je voor ogen hebt, krijg je de vraagprijs niet, kan je het altijd terug van de markt halen.
Bedankt voor je inzichten!
Dat zaten we ook te denken. Voorlopig zullen we ook geen winst maken op verhuur, omdat het enkel onze lening kan vergoeden. Dus we zouden het te huur zetten, met in de hoop later een hogere winst te kunnen krijgen dan nu. Natuurlijk zo lang de rente laagt blijft is die kans reëel. Hoewel we dan wel een risico zouden nemen voor moest het gaan stijgen. Zijn er anders mensen met een werkende kristallen bol? O0
Uiteraard weet ik ook dat we zelf ook nog met vaste kosten zullen zitten zoals brandverzekering, ssv, Ki, herstellingen,...

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 15 januari 2022, 21:18

Verwacht ook dat in de nabije toekomst de energiezuinigheid van een woning een steeds grotere rol zal spelen in de prijs. “Een van de doelstellingen van de Europese ‘Green Deal’ is dat woningen in heel Europa een bepaalde energie-efficiëntie moeten behalen. Woningen die daar nu al aan voldoen, zullen hun waarde makkelijker behouden.
Aan andere woningen zullen soms ingrijpende renovaties en kosten nodig zijn.

zubke
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer zubke
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door zubke » 15 januari 2022, 21:28

DriesDav schreef: ↑15 januari 2022, 20:53
ludo schreef: ↑15 januari 2022, 20:23 Als je nu tussen 50 en 100.000 euro winst kunt maken zou ik verkopen.
Dat zaten we ook te denken. Voorlopig zullen we ook geen winst maken op verhuur, omdat het enkel onze lening kan vergoeden. Dus we zouden het te huur zetten, met in de hoop later een hogere winst te kunnen krijgen dan nu. Natuurlijk zo lang de rente laagt blijft is die kans reëel. Hoewel we dan wel een risico zouden nemen voor moest het gaan stijgen. Zijn er anders mensen met een werkende kristallen bol? O0
Uiteraard weet ik ook dat we zelf ook nog met vaste kosten zullen zitten zoals brandverzekering, ssv, Ki, herstellingen,...
Gezien je het risico wil mijden denk ik inderdaad dat het beter is dat je verkoopt.
Je maakt wel een denkfout door te stellen dat je geen winst maakt als de huurinkomst evenveel bedraagt als de maandelijkse lening.
Stel dat je 200 000 geleend hebt op 20 jaar en je maandelijkse lening bedraagt 1000 euro dan is je winst hiervan iedere maand je kapitaalsaflossing (bedrag hangt af hoeveel jaar je al aan het terug betalen bent), want die moet je op het eind van de rit minder aan je bank terug betalen. Je zal die inderdaad niet iedere maand op je rekening krijgen, maar dat wil niet zeggen dat het geen winst is.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 15 januari 2022, 21:41

(( 1,5 jaar geleden hebben we een huis gekocht in Leuven centrum. ))

Als je kapitaalaflossing doet ga je wel wederbeleggingvergoeding betalen, max.drie maanden intrest op het bedrag dat je vervroegd terugbetaalt.

RGiskard
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer RGiskard
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door RGiskard » 15 januari 2022, 22:55

Ik vind het altijd nuttig om de situatie omn te draaien

Als je cash zou hebben. Zou je dan een woning in leuven kopen om te verhuren? Indien nee, dan heb je liever cash dan de woning, en is verkopen de logische conclusie.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024

DriesDav
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer DriesDav
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door DriesDav » 16 januari 2022, 08:30

zubke schreef: ↑15 januari 2022, 21:28
DriesDav schreef: ↑15 januari 2022, 20:53

Gezien je het risico wil mijden denk ik inderdaad dat het beter is dat je verkoopt.
Je maakt wel een denkfout door te stellen dat je geen winst maakt als de huurinkomst evenveel bedraagt als de maandelijkse lening.
Stel dat je 200 000 geleend hebt op 20 jaar en je maandelijkse lening bedraagt 1000 euro dan is je winst hiervan iedere maand je kapitaalsaflossing (bedrag hangt af hoeveel jaar je al aan het terug betalen bent), want die moet je op het eind van de rit minder aan je bank terug betalen. Je zal die inderdaad niet iedere maand op je rekening krijgen, maar dat wil niet zeggen dat het geen winst is.
Dag Zubke, bedankt voor de info.

Ik zie enkel winst in het hier en nu. Dus als we meer huurinkomsten krijgen dan de lening ons kost hebben we directe winst. Als je zegt dat de winst ook zit in de kapitaalaflossing, dan ga je ervan uit dat de woningprijzen minstens even duur blijven als nu en we het huis niet met verlies (kunnen) verkopen. Dit kan altijd als bv de rente opnieuw gaat stijgen.

DriesDav
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer DriesDav
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door DriesDav » 16 januari 2022, 08:34

RGiskard schreef: ↑15 januari 2022, 22:55 Ik vind het altijd nuttig om de situatie omn te draaien

Als je cash zou hebben. Zou je dan een woning in leuven kopen om te verhuren? Indien nee, dan heb je liever cash dan de woning, en is verkopen de logische conclusie.
Idd, we zouden een woning kopen waar we graag willen wonen. Het voordeel met in Leuven te wonen is dat je (in een groot huis toch) een kamer kan verhuren aan een student waardoor de student onze rente betaalt en wij geen maandelijks "verlies" doen aan de bank via de lening. Maw we leven "gratis" en betalen enkel ons kapitaal af.

zubke
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer zubke
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door zubke » 16 januari 2022, 11:51

DriesDav schreef: ↑16 januari 2022, 08:30 Dag Zubke, bedankt voor de info.

Ik zie enkel winst in het hier en nu. Dus als we meer huurinkomsten krijgen dan de lening ons kost hebben we directe winst. Als je zegt dat de winst ook zit in de kapitaalaflossing, dan ga je ervan uit dat de woningprijzen minstens even duur blijven als nu en we het huis niet met verlies (kunnen) verkopen. Dit kan altijd als bv de rente opnieuw gaat stijgen.
Daarom dat ik zei dat je het best verkoopt, omdat het blijkt dat je hier geen enkel risico wil lopen.
Echter, weet dat als je wel verkoopt en je je vastgoed ten gelde maakt, je 100 000 euro "winst" iedere maand 417 eur minder waard wordt (met de huidige inflatie van 5%). Dus jouw geld ergens op een rekening deponeren lijkt me geen goed idee. Wat ga je er dan wel mee doen, zonder enig risico te lopen?

Je gaat er ook wel heel hard vanuit dat de waarde van je vastgoed gaat dalen. Weet dat dit in het verleden nog niet gebeurd is, buiten hier en daar een kleine correctie. Het is een beetje zoals de beurs. Wat is je beleggingshorizon? Heb je het geld binnen een paar jaar toch nodig, verkoop dan zeker. Heb je de ruimte om zelf te bepalen wanneer je kan verkopen, dan zit je mijn inziens goed met vastgoed. Kijk maar hoe het in Spanje gelopen is. Moeilijke jaren gekend, maar ondertussen swingen de prijzen er terug de pan als nooit tevoren. Maar het blijven speciale tijden, niemand heeft een glazen bol. Dus doe vooral waar je je zelf goed bij voelt.

Hier nog een link van de gemiddelde huizenprijzen sinds 1973. https://statbel.fgov.be/sites/default/f ... 05711.xlsx

DriesDav
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer DriesDav
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door DriesDav » 16 januari 2022, 12:02

zubke schreef: ↑16 januari 2022, 11:51
DriesDav schreef: ↑16 januari 2022, 08:30 Dag Zubke, bedankt voor de info.

Daarom dat ik zei dat je het best verkoopt, omdat het blijkt dat je hier geen enkel risico wil lopen.
Echter, weet dat als je wel verkoopt en je je vastgoed ten gelde maakt, je 100 000 euro "winst" iedere maand 417 eur minder waard wordt (met de huidige inflatie van 5%). Dus jouw geld ergens op een rekening deponeren lijkt me geen goed idee. Wat ga je er dan wel mee doen, zonder enig risico te lopen?

Je gaat er ook wel heel hard vanuit dat de waarde van je vastgoed gaat dalen. Weet dat dit in het verleden nog niet gebeurd is, buiten hier en daar een kleine correctie. Het is een beetje zoals de beurs. Wat is je beleggingshorizon? Heb je het geld binnen een paar jaar toch nodig, verkoop dan zeker. Heb je de ruimte om zelf te bepalen wanneer je kan verkopen, dan zit je mijn inziens goed met vastgoed. Kijk maar hoe het in Spanje gelopen is. Moeilijke jaren gekend, maar ondertussen swingen de prijzen er terug de pan als nooit tevoren. Maar het blijven speciale tijden, niemand heeft een glazen bol. Dus doe vooral waar je je zelf goed bij voelt.

Hier nog een link van de gemiddelde huizenprijzen sinds 1973. https://statbel.fgov.be/sites/default/f ... 05711.xlsx
Bedankt zubke

Ik probeer altijd het worst case scenario voor te houden. In het beste geval blijven de prijzen stijgen. Iedereen vertelt me ook dat de prijzen in Leuven centrum niet direct gaan dalen, in tegendeel. Toch ben ik bang dat we op de piek zouden gekocht hebben. Huizenprijzen in Leuven zijn enorm duur, en ik heb altijd het gevoeld dat dit niet kan blijven duren.
Indien we verkopen zal het idd niet zijn dat we de winst op de spaarrekening laten, maar eerder een pand wissel doen of dergelijk. Het huis in Leuven hebben we ook gezien als een investering en niet ons definitief woonhuis. Bedoeling was om binnen de 5-10 jaar het huis te verkopen, maar we krijgen nu te horen dat de verkoopwaarde al sterk gestegen is (ik weet het, mss is het makelaarspraat. We zullen mss niet het beste scenario geloven, maar het geeft toch al een richtlijn zonder dat zij onze aankoopprijs weten.)

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 16 januari 2022, 12:15

DriesDav schreef: ↑16 januari 2022, 08:34
RGiskard schreef: ↑15 januari 2022, 22:55 Ik vind het altijd nuttig om de situatie omn te draaien

Idd, we zouden een woning kopen waar we graag willen wonen. Het voordeel met in Leuven te wonen is dat je (in een groot huis toch) een kamer kan verhuren aan een student waardoor de student onze rente betaalt en wij geen maandelijks "verlies" doen aan de bank via de lening. Maw we leven "gratis" en betalen enkel ons kapitaal af.
Je besluit staat ergens al vast, je wil het huis houden, ,,evt. verhuren..
Heeft géén zin er hier verder dan nog reacties op te geven..

W0ut0
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer W0ut0
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door W0ut0 » 9 februari 2022, 16:47

Houd er ook rekening mee dat je, indien je een nieuwe woning aankoopt, tegenwoordig 12% registratierechten betaald als je al een huis hebt. Indien je je huidige woning verkoopt, is dit maar 3%.

Afhankelijk van de prijs van je nieuwe woonst kan dit een groot verschil zijn (bijna €50 000 op een huis van €500 000 - wat niet uitzonderlijk is in Leuven).

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

13 berichten • Pagina 1 van 1

Terug naar “Woonleningen / Hypothecaire leningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy