Goud verkopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Goud verkopen
Vraagje : als men goud of gouden munten wil verkopen via bv. Goudwisselkantoor, hoe word je dan uitbetaald ?
Ik neem aan dat ze dat niet met contanten kunnen maar hoe dan wel ?
Een overschrijving aanvaarden lijkt me riskant omdat het bedrag dan niet onmiddellijk op de rekening verschijnt.
Wie heeft hier ervaring in ?
Bedankt.
Een overschrijving aanvaarden lijkt me riskant omdat het bedrag dan niet onmiddellijk op de rekening verschijnt.
Bedankt.
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Goud verkopen
Deze sector leeft op vertrouwen. Nu is goudwisselkantoor wel diegene waar ik het laatst zou gaan. Persoonlijk zou ik geen seconde schrik hebben dat ik niet zou worden uitbetaald maar dan wel bij mijn eigen tussenpersoon. Nog eens: dit draait rond vertrouwen in deze sector.
Return portefeuille edelmetalen sinds 2016: 450%
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Prijzen kunnen flink verschillen naargelang de handelaar. Wel hetzelfde moment hun prijzen vergelijken...
Maximum volgens de wet is 2 999,99 euro in contantenRMJ schreef: ↑14 februari 2022, 20:05 Vraagje : als men goud of gouden munten wil verkopen via bv. Goudwisselkantoor, hoe word je dan uitbetaald ?
Bedankt.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Of een goudstaafje in 2 zagen
Wie weet geeft een goudhandelaar dergelijke gesplitste transactie wel door
denk dat men zich mogelijk verdachter maakt van 10 gesplitste transacties van 2 000 euro, dan één transactie van 200 000 euro
Wie weet geeft een goudhandelaar dergelijke gesplitste transactie wel door
denk dat men zich mogelijk verdachter maakt van 10 gesplitste transacties van 2 000 euro, dan één transactie van 200 000 euro
Goudwisselkantoor is vlg mij de meest bekende en grootste. Overal kantoren. Als ik dan toch vertrouwen moet hebben misschien beter bij een grote ?koenvhaver schreef: ↑14 februari 2022, 20:28 Deze sector leeft op vertrouwen. Nu is goudwisselkantoor wel diegene waar ik het laatst zou gaan
Bestaat er echt geen andere oplossing dan een overschrijving ?
Kan dit bv niet via Payconiq ?
- donderblomme
- Newbie
ik heb oud goud verkocht voor 3300€ en ben betaald via overschrijving, zeer professioneel bij locale opkoper/verkoper, alles gescand en getekend, bedrag stond 's anderendaags op mijn rekening 

- PotjeVickx
- Newbie
- Contacteer:
Die transacties verlopen toch met instant-betalingen?
Normaal staat het geld al op je rekening terwijl je d'er nog bent.
Normaal staat het geld al op je rekening terwijl je d'er nog bent.