Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Lenen Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Lenen voor onze eerst woonst

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
13 berichten • Pagina 1 van 1
TIP
Gebruik de spaargids tools rentevoeten vergelijken - Lening simuleren - Lening delen
RobinB_
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer RobinB_
Verstuur privébericht

Lenen voor onze eerst woonst

• Citeer

Bericht door RobinB_ » 14 maart 2022, 13:36

Dag iedereen,

Ik en mijn vriendin, zijn een jong koppel van 24 jaar oud.
Momenteel huren wij een appartement, maar we zijn op zoek om samen iets te kopen.

Onze financiële situatie als volgt :

Ikzelf : Shiftarbeider en verdien gemiddeld tussen de €3200 en €3300 per maand
Vriendin : Logistiek assistente en verdiend gemiddeld tussen de €1500 en €1600 per maand
In totaal hebben we rond de €90.000 gespaard

We hebben een woning op het oog, een nieuwbouwwoning op plan, waarvan de aankoopprijs in totaliteit €465.000 bedraagt
Rekening houdend met eventuele extra kosten bij het kiezen van een keuken, badkamer,.. ronden we dit af op €475.000.

Wanneer ik op de KBC website, waar ik zelf ook klant ben, de simulatie maak, kom ik op het volgende uit :

Kredietbedrag : ± €385.000
Type : 25j vaste rente
Rente : 1,74%
JKP : 2,23%
Totale terugbetaling na 25j : ± €470.000
SSV : €22 p.p.
Brandverzekering : €43/maand
Alsook loon domiciliëring

Dit komt neer op een afbetaling van €1570, wat haalbaar zou zijn voor ons.

Als ik op het forum lees, wat andere personen lenen en hoeveel hun rentevoet bedraagt, ga ik er van uit dat deze simulatie niet heel nauwkeurig is, en dat de rentevoet van 1,74% bijna 0,5% lager moet kunnen?

Als ik lees welke troeven je kan gebruiken om een voordeligere rente te krijgen, gaat het er vooral om dat :

• Je genoeg in eigen handen hebt, bij ons een kleine 20%

• Je een goed inkomen kan voorleggen

• Of het om een energiezuinige woning gaat. (het betreft een nieuwbouwwoning met zonnepanelen, epc rond de 30)

Zijn er nog andere zaken die een impact hebben op de rentevoet die je krijgt?

Alvast bedankt,

Robin

platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

Re: Lenen voor onze eerst woonst

• Citeer

Bericht door platin » 14 maart 2022, 16:41

Begin al met te bellen naar kbc live en lening expert.
En zie wat daar uit de bus komt.
Estate Guru believer.

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
SMGGM
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer SMGGM
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door SMGGM » 14 maart 2022, 17:29

€465K is dat inclusief kosten? Hou je rekening met de kosten die typisch uit zulke sleutel op de deur worden gehouden (nutsvoorzieningen, opmetingen, verkavelingsakte…)? Met €10K buffer zal je niet toekomen, dat beloof ik je nu al. Veel mensen rekenen op 10% aan extra’s. Bouwen wordt momenteel met de dag duurder, veel sleutel op de deur bedrijven hebben een semi vaste prijs waardoor je finale prijs toch nog hoger kan zijn, zeker in tijden van vandaag.

24 jaar en al bouwen, het zijn mijn zaken niet maar ik hoop dat je hier volwassen genoeg voor bent. Hoe stevig is de relatie, jobzekerheid, locatie van je werk,…

Voor je naar de bank stapt, voer altijd eens de simulatie uit van Keytrade. Zij geven als bijna enige bank hun echte rentes gewoon na invullen van hun formulier. Je moet daarom niet naar hen gaan, maar het is de ideale tool om te weten waaraan je je kan verwachten van lening
https://www.keytradebank.be/node/frontend/nl/keyhome

kaohsiung
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer kaohsiung
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door kaohsiung » 14 maart 2022, 19:43

Als wij getrouwd zijn hebben wij dadelijk een woning gekocht En die woning is in waarde al veel gestegen Na 40 jaar.
Ik heb nooit begrepen waarom mensen hun leven lang blijven huren. Het is allemaal verloren geld waarvan men niets over heeft, maar nu hebben wij met onze aankoop wel veel over.
Toen wij onze lening afgesloten hebben betaalden wij maandelijks ongeveer 7 % aan de bank. Nu is het héél wat minder.
Ik zou niet aarzelen en kopen. U betaald een kleine rente maar krijgt op lange termijn veel terug.

RobinB_
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer RobinB_
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door RobinB_ » 14 maart 2022, 19:49

SMGGM schreef: ↑14 maart 2022, 17:29 €465K is dat inclusief kosten? Hou je rekening met de kosten die typisch uit zulke sleutel op de deur worden gehouden (nutsvoorzieningen, opmetingen, verkavelingsakte…)? Met €10K buffer zal je niet toekomen, dat beloof ik je nu al. Veel mensen rekenen op 10% aan extra’s. Bouwen wordt momenteel met de dag duurder, veel sleutel op de deur bedrijven hebben een semi vaste prijs waardoor je finale prijs toch nog hoger kan zijn, zeker in tijden van vandaag.

24 jaar en al bouwen, het zijn mijn zaken niet maar ik hoop dat je hier volwassen genoeg voor bent. Hoe stevig is de relatie, jobzekerheid, locatie van je werk,…

Voor je naar de bank stapt, voer altijd eens de simulatie uit van Keytrade. Zij geven als bijna enige bank hun echte rentes gewoon na invullen van hun formulier. Je moet daarom niet naar hen gaan, maar het is de ideale tool om te weten waaraan je je kan verwachten van lening
Eerst en vooral bedankt voor je antwoord,

In deze €465.000 zit alles inbegrepen van nutsvoorzieningen,etc..
De bedragen die ze ter beschikking stellen voor het kiezen van een keuken, badkamer, tegels,.. lijken mij vrij correct, daarom dat we maar een kleine buffer zouden nemen, maar het is misschien wel verstandig dat we hier nog eens over nadenken.

We zijn er al een tijdje over aan het nadenken en zijn er allebei klaar voor en willen er 100% voor gaan, de reden dat we op dit moment huren is omdat je elkaar pas echt leert kennen als je met elkaar samenwoont. ;-) Qua werkzekerheid zit het ook zeker goed bij ons beide.

Volgens de simulatie op Keytrade zou het kredietbedrag te hoog zijn in verhouding tot ons totaal inkomen, wat ik vreemd vindt..

RobinB_
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer RobinB_
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door RobinB_ » 14 maart 2022, 20:02

kaohsiung schreef: ↑14 maart 2022, 19:43 Als wij getrouwd zijn hebben wij dadelijk een woning gekocht En die woning is in waarde al veel gestegen Na 40 jaar.
Ik heb nooit begrepen waarom mensen hun leven lang blijven huren. Het is allemaal verloren geld waarvan men niets over heeft, maar nu hebben wij met onze aankoop wel veel over.
Toen wij onze lening afgesloten hebben betaalden wij maandelijks ongeveer 7 % aan de bank. Nu is het héél wat minder.
Ik zou niet aarzelen en kopen. U betaald een kleine rente maar krijgt op lange termijn veel terug.
Klopt, we zijn nu meer dan een jaar aan het huren en vinden dat het wel tijd is om zelf iets te kopen.
We hebben indertijd besloten om te huren omdat iets samen kopen toen nog te vroeg in onze relatie was.
Te lang huren is inderdaad niet verstandig als je de mogelijkheid hebt iets te kopen. Zeker als je ziet hoe de huurprijs op een jaar tijd met meer dan €70/maand omhoog kan gaan door de hoge index.. :-)
Die 7% rente zou je nu niet meer kunnen voorstellen! Ook al waren de prijzen toen misschien lager, het is een hoop interest dat je betaald. Het lijkt me dan ook de correcte periode om iets aan te kopen, aangezien de rente tegenwoordig zeer laag staan.

SMGGM
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer SMGGM
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door SMGGM » 14 maart 2022, 20:44

Aan de andere kant ken ik een koppel dat 1 jaar samen was en over ging tot de aankoop van een woonst. Nog voor ze naar de notaris zijn gegaan waren ze eigenlijk al uit elkaar. Ze zijn toch verder gegaan met de koop om de woning nadien terug te verkopen.

Tja relaties duren nu net iets minder lang dan vroeger. Als een jaartje langer huren je kan voorkomen dat je een miskoop doet (zowel op vlak van relatie, als nog niet weten wat je exact zoekt in een woning als nog geen volledige jobzekerheid hebben) dan is dat geen weggegooid geld lijkt mij.
Er is geen gouden formule die zegt dat je x aantal jaar moet samen hebben gewoond om zeker te zijn van je stuk, maar zomaar half over kop gaan kopen zou ik althans afraden.

Crouch
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Crouch
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Crouch » 15 maart 2022, 08:29

Ik zou toch ook wat extra budget tellen ipv € 10 000 aan extraatjes. Ik sluit me aan bij de 10%.
Verder is een nieuwbouw met e-peil 30 inclusief zonnepanelen wel een gemiste kans... Maar daar zijn andere forums voor.

koenvhaver
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer koenvhaver
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door koenvhaver » 15 maart 2022, 18:06

Ik heb dezelfde mening als smggm.

Zo jong en zo een risico. Er is onvoldoende buffer bij problemen.
Return portefeuille edelmetalen sinds 2016: 450%

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 15 maart 2022, 18:42

RobinB_ schreef: ↑14 maart 2022, 13:36 Onze financiële situatie als volgt :

Ikzelf : Shiftarbeider en verdien gemiddeld tussen de €3200 en €3300 per maand
Vriendin : Logistiek assistente en verdiend gemiddeld tussen de €1500 en €1600 per maand
In totaal hebben we rond de €90.000 gespaard
Dat zijn netto maandlonen ?
Het feit dat je "tussen x en x" vermeld met 100 EUR verschil, zegt mij dat je bijna op de EUR aan het uitrekenen bent.
Reken gewoon met bv. 3000 + 1500 EUR netto maandloon.
Naast de huidige situatie lijkt het mij ook zinvol om de verwachtingen qua zekerheid van niveau van inkomen in de toekomst in te schatten.
RobinB_ schreef: ↑14 maart 2022, 13:36 We hebben een woning op het oog, een nieuwbouwwoning op plan, waarvan de aankoopprijs in totaliteit €465.000 bedraagt
Rekening houdend met eventuele extra kosten bij het kiezen van een keuken, badkamer,.. ronden we dit af op €475.000.
Kijk goed na of je werkelijk alle kosten in rekening neemt.
Grond + registratie, bouw + BTW, nutsvoorzieningen, ... alsook een ruime buffer voor onverwachtte kosten en/of prijsaanpassingen achteraf.
Hou daarbovenop ook een deftige buffer cash "achter de hand". Blijkt dat achteraf overbodig geweest te zijn, dan kan je daarmee op dat moment nog alle richtingen mee uit.
RobinB_ schreef: ↑14 maart 2022, 13:36 Wanneer ik op de KBC website, waar ik zelf ook klant ben, de simulatie maak, kom ik op het volgende uit :

Dit komt neer op een afbetaling van €1570, wat haalbaar zou zijn voor ons.

Als ik op het forum lees, wat andere personen lenen en hoeveel hun rentevoet bedraagt, ga ik er van uit dat deze simulatie niet heel nauwkeurig is, en dat de rentevoet van 1,74% bijna 0,5% lager moet kunnen?
Een volledig en correct ingeschat dossier opstellen, lijkt mij veel belangijker dan welk percentage met welke modaliteiten je uiteindelijk zal kunnen krijgen voor je lening.
Dat is gewoon kwestie van bij je bank een offerte te krijgen en die challengen met offertes van andere partijen.
Je moet hierbij niet kijken "wat anderen kunnen", het enige wat telt is wat jullie met jullie dossier kunnen bekomen.

Daarnaast lijkt mij ook het nuttig correct in te schatten of jullie als koppel een bouwproject kunne doorstaan.
Jullie zullen niet de eersten zijn, die nog tijdens het bouwproject of kort erna uit elkaar gaan.
Ik zou daar toch serieus aandacht aan besteden, eerder dan aan het precentage op de lening dat je zou kunnen krijgen.
RobinB_ schreef: ↑14 maart 2022, 13:36 Zijn er nog andere zaken die een impact hebben op de rentevoet die je krijgt?
- wat je daarnaast nog "in handen hebt"
- wat de verwachting van jullie inkomen in de toekomst is
- wat jullie in het verleden reeds "bewezen" hebben

En vooral: zie dat je "waar voor je geld" koopt.

SMGGM
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer SMGGM
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door SMGGM » 15 maart 2022, 19:49

Ik ga ook bijtreden in het stukje: staar je niet blind op dat percentage dat je krijgt bij de bank.
Er zijn banken die een lagere rente aanbieden maar bij de duurste zijn wat betreft andere verplichtingen. Dure zichtrekening, brandverzekering en schuldsaldo.
Wat is een lage rente dan nog waard als je het op een andere post aan het uitgeven bent (en vaak nog eens vast zit voor 25+ jaar bij die partij)? Niet verplicht zijn om bij die bank te gaan voor al die diensten heeft ook wat waarde en moet je meenemen in je overweging.

Vergelijk dus het totaal plaatje van de bank (vraag meteen simulatie van die verplichte spullen) en bekijk of je die anders ook zou gebruiken.

calimero1
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer calimero1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door calimero1 » 16 maart 2022, 06:23

koenvhaver schreef: ↑15 maart 2022, 18:06 Ik heb dezelfde mening als smggm.

Zo jong en zo een risico. Er is onvoldoende buffer bij problemen.
Volledig akkoord. In het algemeen, lees ik vaak dat banken te makkelijk krediet toestaan (volgens Nationale Bank, Gert Peersman, ...). Langs de andere kant begrijp ik niet waarom de wanbetalingen dan zo laag liggen en het wanbetalingspercentage bij hypotheken al jaren daalt. Misschien te wijten aan de "gedwongen" verkopen van huizen (omwille van afbetalingsproblemen) en die zitten niet in die statistieken ? Ook mensen die hun huis juist verkopen juist voor ze zien dat er geen uitweg meer is, zitten ook niet in die statistieken

Twijfelaar22
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Twijfelaar22
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Twijfelaar22 » 23 april 2022, 02:55

RobinB_ schreef: ↑14 maart 2022, 13:36 Als ik op het forum lees, wat andere personen lenen en hoeveel hun rentevoet bedraagt, ga ik er van uit dat deze simulatie niet heel nauwkeurig is, en dat de rentevoet van 1,74% bijna 0,5% lager moet kunnen?

Als ik lees welke troeven je kan gebruiken om een voordeligere rente te krijgen, gaat het er vooral om dat :

• Je genoeg in eigen handen hebt, bij ons een kleine 20%

• Je een goed inkomen kan voorleggen

• Of het om een energiezuinige woning gaat. (het betreft een nieuwbouwwoning met zonnepanelen, epc rond de 30)

Zijn er nog andere zaken die een impact hebben op de rentevoet die je krijgt?

Alvast bedankt,

Robin
Ik heb een 3-tal aanvragen bij verschillende banken (ING, KBC, BNP) gedaan die mijn situatie (wonend buiten de EU) accepteren. Wellicht is dat een beperkende factor geweest, maar het verschil tussen de aanbiedingen was best interessant (zie onder).

Ik durf niet te zeggen of wij een beter of slechter aanbod hebben gekregen dan anderen. In principe waren de online simulaties correct.

Wij "boden" aan:

- Lening van 10 jaar. Lager risico voor bank.
- Bijna 50% eigen vermogen. Lager risico voor bank.
- Loon? Hoog of laag? Zal de periode van lening daar niet een bepalende factor in zijn? Hoe korter, hoe minder risico voor de bank.
- Woning EPC: D. Hoger risico voor bank.
- Waarde woning: 30k hoger dan compromis. Lager risico voor bank.

Waardes van 25 Maart-12 april:
ING Netto 1.44%, JKP 2.4%
KBC Netto 1.69%, geven geen JKP >:(
BNP Netto 2.05%, 2.54 JKP

Mijn gevoel, wat niet veel waard is, zegt dus dat het afhankelijk is van het risicoplaatje. Misschien dat iemand aan deze aanname een beter geinformeerd oordeel kan geven?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

13 berichten • Pagina 1 van 1

Terug naar “Woonleningen / Hypothecaire leningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy