Twee banken failliet in België
Twee banken failliet in België
Ik beluisterde onlangs een podcast 'Compleetdenkers' , nr #13. Op minuut 107:00 hoor ik: "In België zijn er onlangs 2 banken failliet gegaan. Het garantiefonds is al voor een kwart opgebruikt voor die twee kleine banken. Dit is niet in het nieuws gekomen."
Wat zijn de namen van de twee banken die onlangs failliet zijn?
Laatst gewijzigd door boltzmann op 24 mei 2022, 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Twee banken failliet in België
Even het fragment opgezocht. Hij zegt dat hij denkt dat het Nederlandse banken zijn. Zal hier oa over gaan: https://nos.nl/l/2426843
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
boltzmann schreef: ↑24 mei 2022, 08:29 Ik beluisterde onlangs een podcast 'Compleetdenkers' , nr #13. Op minuut 107:00 hoor ik: "In België zijn er onlangs 2 banken failliet gegaan. Het garantiefonds is al voor een kwart opgebruikt voor die twee kleine banken. Dit is niet in het nieuws gekomen."
De lege doos van het garantiefonds waar sommige grootbanken mensen bang mee maken.
Estate Guru believer.
Deze 'denker' beweert onder andere ook dat virussen niet bestaan, dat elke ontsteking positief is en dat 9/11 een false flag was. De Amerikaanse verkiezingen zijn uiteraard ook vervalst (punt aan de lijn, geen discussie mogelijk volgens hem), en de herverkiezing van Macron is onverklaarbaar (ook vervalst dus), en de teleurstellende resultaten van Baudet kunnen niet waar zijn.boltzmann schreef: ↑24 mei 2022, 08:29 Ik beluisterde onlangs een podcast 'Compleetdenkers' , nr #13. Op minuut 107:00 hoor ik: "In België zijn er onlangs 2 banken failliet gegaan. Het garantiefonds is al voor een kwart opgebruikt voor die twee kleine banken. Dit is niet in het nieuws gekomen."
Ik zou denken dat je niet enkel bij minuut 107 wel wat écht serieuze vragen kunt stellen bij het betoog van Brecht.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Enkele van de gastsprekers van deze complotbedenker zijn Willem Engel en Jeff Hoeyberghs. Do I need to say more ...baaigones schreef: ↑25 mei 2022, 10:56Deze 'denker' beweert onder andere ook dat virussen niet bestaan, dat elke ontsteking positief is en dat 9/11 een false flag was. De Amerikaanse verkiezingen zijn uiteraard ook vervalst (punt aan de lijn, geen discussie mogelijk volgens hem), en de herverkiezing van Macron is onverklaarbaar (ook vervalst dus), en de teleurstellende resultaten van Baudet kunnen niet waar zijn.boltzmann schreef: ↑24 mei 2022, 08:29 Ik beluisterde onlangs een podcast 'Compleetdenkers' , nr #13. Op minuut 107:00 hoor ik: "In België zijn er onlangs 2 banken failliet gegaan. Het garantiefonds is al voor een kwart opgebruikt voor die twee kleine banken. Dit is niet in het nieuws gekomen."
Ik zou denken dat je niet enkel bij minuut 107 wel wat écht serieuze vragen kunt stellen bij het betoog van Brecht.

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Die van 2016 waar Trump heeft gewonnen

of die van 2000 waarin Bush jr. juist voldoende ponskaarten in Florida ongeldig liet verklaren i.s.m. het Supreme Court om president te worden

Angst en onzekerheid zaaien is zijn verdienmodel. Zit in hetzelfde team als middelkoop en erik geenen. Mij niet gelaten. Maar toch wel opvallend dat ze geld als iets waardeloos zien en er tegelijk zo door geobsedeerd zijn.
(Ik vind zelf geld belangrijk in die zin dat het een functie heeft als smeermiddel in de samenleving/economie En dat smeermiddel moet je zo goed mogelijk doseren in functie van de snelheid van de economische motor. Met enkel een pot smeermiddel op de werkbank kan je weinig doen. Een motor met teveel of te weinig smeermiddel is ook niet goed.)
Vanop zijn website:
MACRO Trends (MT) werd in 2011 opgericht als meer dan een beleggersblad. Het was een blad voor beleggers, wat niet hetzelfde is. Bij MT vind je aandelentips, zoals bij elk blad, maar wij gaan verder: wij analyseren de risico's die aan ALLE activaklassen vasthangen, omdat ALLE activaklassen nu eenmaal uitgedrukt zijn in ... geld.
En met ons geld is wat mis. Er is er teveel van, maar toch brengt niks nog geld op. Tenminste niet als je de inflatie erbij rekent, die volgens de ECB lager is dan ooit, maar wat wij in onze portemonnee niet voelen. In tegendeel: elk jaar wordt alles duurder. Hoe komt dat? En hoe bescherm ik mijn vermogen daartegen? Dat zijn de kernvragen die we maand na maand in MT onderzoeken.
(Ik vind zelf geld belangrijk in die zin dat het een functie heeft als smeermiddel in de samenleving/economie En dat smeermiddel moet je zo goed mogelijk doseren in functie van de snelheid van de economische motor. Met enkel een pot smeermiddel op de werkbank kan je weinig doen. Een motor met teveel of te weinig smeermiddel is ook niet goed.)
Vanop zijn website:
MACRO Trends (MT) werd in 2011 opgericht als meer dan een beleggersblad. Het was een blad voor beleggers, wat niet hetzelfde is. Bij MT vind je aandelentips, zoals bij elk blad, maar wij gaan verder: wij analyseren de risico's die aan ALLE activaklassen vasthangen, omdat ALLE activaklassen nu eenmaal uitgedrukt zijn in ... geld.
En met ons geld is wat mis. Er is er teveel van, maar toch brengt niks nog geld op. Tenminste niet als je de inflatie erbij rekent, die volgens de ECB lager is dan ooit, maar wat wij in onze portemonnee niet voelen. In tegendeel: elk jaar wordt alles duurder. Hoe komt dat? En hoe bescherm ik mijn vermogen daartegen? Dat zijn de kernvragen die we maand na maand in MT onderzoeken.