cash geld
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
tomencien
cash geld
Ik heb reeds lange tijd cash geld (verkoop 2 de wagen en spaargeld dat afgehaald werd door crisis) liggen waar ik uiteindelijk toch eens iets mee ga doen. Ik heb besloten om een spaarrekening met een leuk percentage uit te zoeken en het hier op te storten. Ik heb al eens opgevangen dat sommige stortingen van cash geld als verdacht worden beschouwd. Hoe doe ik dit op een manier zodat ik geen last krijg met de fiscus en niet teveel hinder ondervind van mijn transacties.
Alvast bedankt voor de reacties.
Alvast bedankt voor de reacties.
Re: cash geld
Hier is reeds een oud topic over:
https://www.spaargids.be/sparen/forum/i ... pic=1196.0
Als het over cash bedragen van een pak meer dan 10.000 € kan je best je oude bankuitreksels en de verkoopakte van de auto goed bijhouden.
Stel de vraag gewoon telefonisch aan het kantoor waar je klant wil worden. Ethias bank en kleinere BKCP/ABK/OBK kantoren bieden geen cashtransacties aan. Bij de meeste banken ben je van harte welkom met je cash geld, zeker bij zelfstandige agenten ( bv. van ING, BNP Paribas Fortis, Dexia, Argenta).
Bij KBC, Dexia, ING en BNP Paribas Fortis heb je veel kantoren waar je cash geld kan storten met automaten. Dit is handig als je niet via het loket wil storten.
Je kan het geld achteraf nog doorsluizen naar een internetbank. Geld dat van een andere Belgische bank van een rekening op eigen naam komt, wordt zelden als verdacht beschouwd.
https://www.spaargids.be/sparen/forum/i ... pic=1196.0
Als het over cash bedragen van een pak meer dan 10.000 € kan je best je oude bankuitreksels en de verkoopakte van de auto goed bijhouden.
Stel de vraag gewoon telefonisch aan het kantoor waar je klant wil worden. Ethias bank en kleinere BKCP/ABK/OBK kantoren bieden geen cashtransacties aan. Bij de meeste banken ben je van harte welkom met je cash geld, zeker bij zelfstandige agenten ( bv. van ING, BNP Paribas Fortis, Dexia, Argenta).
Bij KBC, Dexia, ING en BNP Paribas Fortis heb je veel kantoren waar je cash geld kan storten met automaten. Dit is handig als je niet via het loket wil storten.
Je kan het geld achteraf nog doorsluizen naar een internetbank. Geld dat van een andere Belgische bank van een rekening op eigen naam komt, wordt zelden als verdacht beschouwd.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.