welke bankmoderator beantwoordt niet of onvoldoende op de vragen
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Laatst gewijzigd door paul op 1 oktober 2009, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: welke bankmoderator beantwoordt niet of onvoldoende op de vragen
Ik heb het mogelijk gemaakt dat mensen meerdere opties kunnen aanvinken.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ik denk dat die mensen/bedrijven dan doen uit vrije wil. Ze nu gaan zeggen "Jij doet niet genoeg..." vind ik een beetje laag bij de....
johan d schreef: ik denk dat die mensen/bedrijven dan doen uit vrije wil. Ze nu gaan zeggen "Jij doet niet genoeg..." vind ik een beetje laag bij de....
Als ze dan tenminste zeggen dat ze niet meer willen antwoorden, er is een moderator die sedert 15-04-09 al een aantal vragen heeft gekregen, en daar niet meer op gereageerd heeft. Zo verspilt de moderator onze tijd niet.
Banken zijn geen liefdadigheidsinstellingen, en proberen ( terecht) daar hun voordeel uit te halen , uit het moderatorschap.
Ben het volledig met Paul eens. De banken hebben vrijwillig gekozen om deze extra service te geven. Willen ze dit doen, dan moeten ze het ook goed doen, dat ze er anders gewoon mee stoppen. Anderzijds geeft het wel een goed beeld van welke banken service belangrijk vinden.
Rabobank.be verdient in deze categorie zeker een pluim.
Rabobank.be verdient in deze categorie zeker een pluim.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Het valt misschien niet altijd op maar er is een poll aan gekoppeld.
Een bepaalde bank beschouwt het moderatorschap blijkbaar als goedkope reclame, en als er naar hun mening een beetje nadelige vraag voor de bank tussenzit dan antwoorden ze gewoon niet.
Een bepaalde bank beschouwt het moderatorschap blijkbaar als goedkope reclame, en als er naar hun mening een beetje nadelige vraag voor de bank tussenzit dan antwoorden ze gewoon niet.
Laatst gewijzigd door paul op 1 oktober 2009, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien was de poll beter, welke moderator doet wel zijn job. Daar ik van bovenstaande banken enkel klant ben bij rabobank.be kan ik weinig zeggen over de andere, behalve dat de service van rabobank wel zeer degelijk is.paul schreef: Het valt misschien niet altijd op maar er is een poll aan gekoppeld.
Geld verdienen doe je door te werken.
+1cp1234 schreef: Misschien was de poll beter, welke moderator doet wel zijn job. Daar ik van bovenstaande banken enkel klant ben bij rabobank.be kan ik weinig zeggen over de andere, behalve dat de service van rabobank wel zeer degelijk is.
Waarom heb je daar een poll voor nodig? 
Ga naar het desbetreffende forum en kijk hoeveel antwoorden je krijgt?
Maak dan voor uzelf uit of je dit wil opnemen in je criteria om een bank te kiezen.
Als je met een vraag zit, mail of gebruik de betreffende officiële kanalen.
En een normaal persoon verwacht van niemand dat hij op 1 januari gratis ter zijn beschikking staat.
En als ik het niveau zie van veel van die vragen, vind ik het knap dat er nog banken zijn die hun tijd in zo'n vragen steken.
Zoals bv in het vraag-het-aan-rabobank forum:
of deze:
Ga naar het desbetreffende forum en kijk hoeveel antwoorden je krijgt?
Maak dan voor uzelf uit of je dit wil opnemen in je criteria om een bank te kiezen.
Als je met een vraag zit, mail of gebruik de betreffende officiële kanalen.
En een normaal persoon verwacht van niemand dat hij op 1 januari gratis ter zijn beschikking staat.
En als ik het niveau zie van veel van die vragen, vind ik het knap dat er nog banken zijn die hun tijd in zo'n vragen steken.
Zoals bv in het vraag-het-aan-rabobank forum:
Is dat een vraag over Rabobank? Je kan evengoed vragen hoeveel de patatten staan in de Aldi...Is het de banken toegestaan om bovenop de rente nog champagne aan te bieden bij een gereglementeerde rekening, indien zij dit voordeel ENKEL aan bestaande klanten aanbieden en niet aan nieuwe klanten ? Of dat slim is laat ik buiten beschouwing.
Bovendien moet het dan nog om vers geld gaan.
De rekening heeft dezelfde naam,zowel voor bestaande als voor nieuwe klanten
Zo geeft men toch niet iedereen evenveel op een rekening
of deze:
Ik zou zeggen: chapeau aan degene die het uithouden om op die vragen te blijven antwoorden.Mooi, rabo is toch al van het openingsscherm verdwenen.
« Gepost op: 24 Augustus 2009, 21:11:07 »
mooi met hun...... 1,80%