injectie
-
- Full Member
- Contacteer:
injectie
Ik heb al paar keer mijn energieleverancier gevraagd waar mijn afrekening is? Ik heb via injectie een tegoed van 350 euro van hen te krijgen maar ze weigeren dus iets van tussentijdes afrekening te doen. Wat zijn mijn rechten?
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: injectie
Lijkt dat niet echt iemand me antwoord kan bieden op de moment. Ik heb wat schrik voor faietsement dan kan ik fluite naar men 400 euro.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wie is je energieleverancier ? Ik wacht bijvoorbeeld al 4 maanden op mijn eindafrekening bij Eneco, ondanks verschillende mails/telefoons. Ze wijten het bij Eneco aan computerproblemen.
Misschien uw vraag eens iets gedetailleerder (welke energieleverancier onder andere) en in deftig Nederlands stellen ?
Injectie wordt bij de eindafrekening verrekend en niet bij een voorschotfactuur. Energieleveranciers stellen geen tussentijdse afrekeningen op.
Lees de tariefkaart na, voor je het contract aangaat.
Zoek een leverancier die maandelijks factureert. Ik ken er geen. Was een voorstel maar is dat al gestemd en gepubliceerd?
Zoek een leverancier die maandelijks factureert. Ik ken er geen. Was een voorstel maar is dat al gestemd en gepubliceerd?
Met digitale meter is er de mogelijkheid elke maand afrekening te laten maken.Tycoon schreef: ↑5 juli 2022, 08:44 Injectie wordt bij de eindafrekening verrekend en niet bij een voorschotfactuur. Energieleveranciers stellen geen tussentijdse afrekeningen op.
-
- Full Member
- Contacteer:
-
- Full Member
- Contacteer:
Hoe maak je dat bij eneco. Ik geloof dat jij er ook bij was uit de vorige topic te lezen?odbc schreef: ↑5 juli 2022, 12:25Met digitale meter is er de mogelijkheid elke maand afrekening te laten maken.Tycoon schreef: ↑5 juli 2022, 08:44 Injectie wordt bij de eindafrekening verrekend en niet bij een voorschotfactuur. Energieleveranciers stellen geen tussentijdse afrekeningen op.
-
- Full Member
- Contacteer:
Contact gehad met Eneco. Blijkbaar is er een achterstand in de meterstanddoorgave van fluvius zijn kant en zouden afrekeningen volgen binnen dit en 2 weken. Straf, voordien konden de andere medewerkers me er hier niks over zeggen. Ene peter die ik aan de lijn had wel.