Re: Keytrade
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Keytrade
Ik kan de laatste dagen wanneer ik aanlogd ben bij Keytrade niets meer doen. Wanneer ik naar uitreksels ga, kom ik automatisch op de pagina voorkeuren uit waar hij vraagt of ik mijn toegangspaswoord wil veranderen (ik zou niet weten waarom ik dit zou moeten doen, ik heb dit in het begin toch al gedaan). Ook wanneer op mijn rekeningen zelf klik kom ik automatisch op de pagina voorkeuren terecht waar er mij gevraagd wordt of ik mijn code wil wijzigen. Ik kan dus niet overschrijven of uitreksels afprinten.
Heeft er iemand gelijkaardige ervaringen gehad of is er iemand die raad weet?
Dank je wel!
Heeft er iemand gelijkaardige ervaringen gehad of is er iemand die raad weet?
Dank je wel!
Ik heb dat onlangs ook gekregen. Gewoon een nieuw paswoord ingeven en je bent terug vertrokken. Ik vermoed dat je dit om de x aantal maanden moet doen (veiligheidsredenen).
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb zojuist zonder problemen kunnen aanloggen bij Keytrade.
Ik heb dat nog nooit voorgehad sinds ik er een rekening opende in november 2008.
In uw plaats zou ik hen gewoon een berichtje sturen (via "contact" onderaan op hun website) om dit te melden en/of om naar de reden daarvan te vragen : ze helpen je daar heel snel en efficiënt en je krijgt het antwoord op je persoonlijk e-mail-adres (dus zonder aanloggen).
Bellen naar hun helpdesk kan ook op werkdagen van 9 tot 22 uur.
Ik heb dat nog nooit voorgehad sinds ik er een rekening opende in november 2008.
In uw plaats zou ik hen gewoon een berichtje sturen (via "contact" onderaan op hun website) om dit te melden en/of om naar de reden daarvan te vragen : ze helpen je daar heel snel en efficiënt en je krijgt het antwoord op je persoonlijk e-mail-adres (dus zonder aanloggen).
idem, alles ging zonder problemenlouise schreef: Ik heb zojuist zonder problemen kunnen aanloggen bij Keytrade.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Ok, bedankt voor de reacties!
Ik heb gebeld naar de service van Keytrade en hun antwoord:
het is om veiligheidsredenen dan zij zo nu en dan , lukraak een nieuw paswoord vragen en terwijl uw paswoord checken.
het is om veiligheidsredenen dan zij zo nu en dan , lukraak een nieuw paswoord vragen en terwijl uw paswoord checken.
Goed, ik heb dan maar een nieuw paswoord ingegeven en het daarna weer terugveranderd naar mijn oud paswoord 
Alles werkt terug vlekkeloos
Alles werkt terug vlekkeloos