Reizen op afbetaling straks verboden
TIP
Reizen op afbetaling straks verboden
Ik wist zelfs niet dat dit bestond (alhoewel, tegenwoordig moet je van niets meer verschieten dat het bestaat
):

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Reizen op afbetaling straks verboden
Ik kan mij vinden in het artikel, behalve met die laatste zin, dat het leefloon "schandelijk laag is".
Dat ze het maar laag genoeg houden, das nog het enige dat menig profiteur reden geeft om een job te zoeken.
Wat het topic betreft: men zou altijd nog een persoonlijke lening kunnen aangaan en deze besteden aan reizen.
Eigenlijk is het niet zo evident om te bepalen voor wat men nu mag al dan niet mag lenen. We zijn met z'n allen anders ingesteld toch?
Maar simpelweg het aantal leningen beperken (je mag bijvoorbeeld niet meer dan twee kredieten gelijktijdig afleggen) en kredietlijnen afschaffen zou al veel leed verzachten.
Persoonlijk leen ik maar voor één ding: een woning. Als ik voor de rest geen geld heb, blijft het buiten tot het bijeen gespaard is.
Dat ze het maar laag genoeg houden, das nog het enige dat menig profiteur reden geeft om een job te zoeken.
Wat het topic betreft: men zou altijd nog een persoonlijke lening kunnen aangaan en deze besteden aan reizen.
Eigenlijk is het niet zo evident om te bepalen voor wat men nu mag al dan niet mag lenen. We zijn met z'n allen anders ingesteld toch?
Maar simpelweg het aantal leningen beperken (je mag bijvoorbeeld niet meer dan twee kredieten gelijktijdig afleggen) en kredietlijnen afschaffen zou al veel leed verzachten.
Persoonlijk leen ik maar voor één ding: een woning. Als ik voor de rest geen geld heb, blijft het buiten tot het bijeen gespaard is.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Reizen op afbetaling straks verboden
Ik vindt dit ook een goede zaak. Sommige mensen zijn gewoon niet slim genoeg om hun financiële zakens te beheren en hebben zulke wetten nodig.
(en het leefloon mag idd laag zijn, ik zou gemakkelijk een paar miljoen vinden op te besparen mocht ik de regering zijn)
(en het leefloon mag idd laag zijn, ik zou gemakkelijk een paar miljoen vinden op te besparen mocht ik de regering zijn)