Engie en de energie premie
Engie en de energie premie
Het kleine Ecopower en de energie premie.
Betalingen blijven gewoon doorlopen en storten premie gewoon terug = eenvoudig op te volgen premie terug gestort.
En maand betalingen lopen gewoon verder.
Hoe gaat Engie te werk.
De betaling van de maand trekken ze van de premie af en daarna 14 dagen later betalen ze eventueel terug.
Dus de eindafrekening gaat nog wat complexer worden.
Waarom eenvoudig als moeilijk ook mogelijk is.
De werkwijze van Engie is natuurlijk voor hun heel simpel om achterstallen betaald te krijgen.
De komende 5 maanden is mijn gasfactuur betaald van wat ik terug krijg.
Jan febr maart premie komt er ook nog aan.
Echt een doordacht beleid om putten te maken in begroting.
Betalingen blijven gewoon doorlopen en storten premie gewoon terug = eenvoudig op te volgen premie terug gestort.
En maand betalingen lopen gewoon verder.
Hoe gaat Engie te werk.
De betaling van de maand trekken ze van de premie af en daarna 14 dagen later betalen ze eventueel terug.
De werkwijze van Engie is natuurlijk voor hun heel simpel om achterstallen betaald te krijgen.
De komende 5 maanden is mijn gasfactuur betaald van wat ik terug krijg.
Jan febr maart premie komt er ook nog aan.
Echt een doordacht beleid om putten te maken in begroting.
Estate Guru believer.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Engie en de energie premie
Volledig terecht dat ze dat zo doen.
Edit: als ik van Engie was, zou ik de overschot achterhouden voor een volgende aanrekening, maar dat mogen ze wellicht niet
Juist mijn maandelijkse voorschotaanrekening (220 EUR) gekregen... krijg 172 EUR terug, uiterlijk 4/1/2023.
Edit: wel spijtig dat het niet uiterlijk 30/12/2022 is, dan had ik de getrouwheidsintrest op die 172 EUR nog op 1/1/2024 kunnen ontvangen ipv op 1/4/2024.

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bij mij ging Engie 200 terug betalen op de 24ste.
Mooi cadeautje van Engie dus, dat we later wel ergens anders dubbel gaan terugbetalen
Mooi cadeautje van Engie dus, dat we later wel ergens anders dubbel gaan terugbetalen
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Yep, die energie premie zal voor de leveranciers, niet enkel Engie, een welkome aflossing van de vele achterstallige betalingen zijn.platin schreef: ↑22 december 2022, 10:42 Hoe gaat Engie te werk.