Bpost bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Bpost bank
Spaarrekening van Bpost (deel van BNP Paribas Fortis) levert "Een basisrente van 0,01% en een getrouwheidspremie van 0,10% voor elk bedrag dat gedurende 12 opeenvolgende maanden op de rekening staat" op.
Er zijn geen leeftijdsvoorwaarden. Iedereen kan van dit uitzonderlijk aanbod genieten.
Er zijn geen leeftijdsvoorwaarden. Iedereen kan van dit uitzonderlijk aanbod genieten.
Re: Bpost bank
an offer you can't refuse...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Als ik me niet vergis heeft Nagelmackers ook nog niets aangekondigd ? Bank De Kremer ?
BPost bank is een eindigend verhaal. Hun rekeningen worden overgenomen over X tijd door BNP.
Laat deze marktleider nu juist al duidelijk gemaakt hebben dat ze liever wat minder spaargeld zouden hebben dan meer.
BPost bank is een eindigend verhaal. Hun rekeningen worden overgenomen over X tijd door BNP.
Laat deze marktleider nu juist al duidelijk gemaakt hebben dat ze liever wat minder spaargeld zouden hebben dan meer.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Moet ik een afspraak maken bij bpo om een Cocoon+-spaarrekening te openen? Ik ben klant maar vind niets terug over deze rekening als ik aanlog.
je kunt dit openen aan het loket. (hangt ook een beetje af van de loketmedewerker)
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Inloggen, onder producten en spaarrekeningen staat info over cocoon+ en dat je daarvoor op het kantoor moet zijn.
Dat noemen ze dan digitalisering.
Ik ga ervan uit dat je hiervoor ook een afspraak kunt maken.
Er is nu ook een Step-up op 8 jaar begint op 4% en de laatste 2 jaar krijg je 4,30% (1,50% instap)