Santander bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Re: Santander bank
Ik dacht van wel maar ben niet zeker en/of hoeveel rekeningen.
Zo op het eerste zicht zie ik online niet de mogelijkheid een tweede rekening aan te maken. Dat zal je dus aan Keytrade moeten vragen.
Zelf het geluk nog de oude Moneyou rekeningen te hebben die nu gelijkgesteld zijn en kunnen gebruikt worden voor overdracht.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ditto bij mij met de vroegere Fortuneo rekeningen.
Bedankttriumph_st schreef: ↑3 maart 2023, 15:38NIET voor getrouwheidspremie! Bij Santander kan men tot maximaal vijf spaarrekeningen van hetzelfde type aanmaken en van daaruit van de ene naar de andere overboeken. De maximaal drie overboekingen per jaar om getrouwheidspremie te behouden gelden per rekening. De getrouwheidspremie wordt dan pro rata berekend; x aantal maanden rente van 'oude' rekening en x aantal maanden van 'nieuwe' rekening met in totaal 12 maanden.
Deze info komt rechtstreeks van Santander.
Bij MeDirect bijvoorbeeld kan men maar één spaarrek per type aanmaken (zal wel zijn om 'switchen' tegen te gaan en in feite niet netjes dus van MeDirect.
-
- Full Member
- Contacteer:
Hoe kan je dan bij MeDirect de nieuwe getrouwheidspremie vastklikken?triumph_st schreef: ↑3 maart 2023, 15:38
Bij MeDirect bijvoorbeeld kan men maar één spaarrek per type aanmaken (zal wel zijn om 'switchen' tegen te gaan en in feite niet netjes dus van MeDirect.
Een nieuw topic starten? Me direct misschien?
Ik zou een spaarrekening willen openen met onze gezamenlijke zichtrekening als tegenrekening.
- hoeveel spaarrekeningen kan ik openen?
- hoe snel verlopen terugboekingen van de spaarrekening naar de tegenrekening?
Bij de reviews lees ik slechte ervaringen bij het terug opnemen van bedragen.
Heb je al eens de FAQ gelezen op SANTANDER? Daar vind je echt veel soortgelijke vragen en antwoorden.
Nog geen probleem gehad met terugstortingen naar tegenrekening. De rest staat inderdaad allemaal in hun faq.
Net spaarrekening geopend om tijdelijke bedragen de plaatsen. 1% basisintrest + 0,25% getrouwheidspremie.
Het is eigenlijk te doen om die 1% BR, voorlopig één van de hoogste. Ondertussen 5 euro gestort als test.
Het is eigenlijk te doen om die 1% BR, voorlopig één van de hoogste. Ondertussen 5 euro gestort als test.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Vijfparaman schreef: ↑7 maart 2023, 20:12 Ik zou een spaarrekening willen openen met onze gezamenlijke zichtrekening als tegenrekening.
Dag na overschrijving op mijn tegenrekening
Welke zijn de ervaringen bij het aanvragen van een spaarrekening bij Santander ? Heb op 01/03 een aanvraag geplaatst voor een spaarrekening . Kreeg een referte nr en een melding dat ik binnenkort een mail ging ontvangen . We zijn nu 10 dagen verder en heb ik deze nog niet gekregen . Is dit normaal? of is dit kenmerkend voor hun manier van werken ? Openen van een termijn rekening bij DB en de nieuwe spaarrekening bij BNP baribas ging toch merkelijk vlotter . Geeft stof tot nadenkern .
-
- Full Member
- Contacteer:
- Vincent2018
- Full Member
nieuwe Fortis drama inde maak ....
Amerikaans spaargeld beschermd tot 250.000 dollar bij faillissement bank: welke bescherming geldt er in ons land? https://businessam.be/amerikaans-spaarg ... -ons-land/
Santander, Credit Suisse .... krijgen zware klappen op de beurs .... domino's beginnen te vallen ... bankruns in de maak
Amerikaans spaargeld beschermd tot 250.000 dollar bij faillissement bank: welke bescherming geldt er in ons land? https://businessam.be/amerikaans-spaarg ... -ons-land/
Santander, Credit Suisse .... krijgen zware klappen op de beurs .... domino's beginnen te vallen ... bankruns in de maak
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"