Wat ziet de bank?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Wat ziet de bank?
Kan een bank zien bij welke andere banken ik geld heb en hoeveel?
Ik krijg de laatste tijd telefoons van banken waar ik geen klant ben met de vraag eens af te komen. Hoe komen die bij mij terecht?
Ik krijg de laatste tijd telefoons van banken waar ik geen klant ben met de vraag eens af te komen. Hoe komen die bij mij terecht?
Re: Wat ziet de bank?
Ga eens kijken bij het Cap download uw eigen pdf.Orakel van Brakel schreef: ↑12 juni 2023, 11:00 Kan een bank zien bij welke andere banken ik geld heb en hoeveel?
Dan weet je direct waar ze de mosterd halen.
En onlangs iets verkocht gaan de belletjes rinkelen.
En hier wordt ook heel veel gelezen door bepaalde medewerkers van een bank.
Maar die gaan het natuurlijk ontkennen.
In topics zoals bij die bank termijn rekening zoveel %.
Heb mijn huis verkocht enz.
Op internet is niks anoniem.
Men kan alleen maar proberen zich te verstoppen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Tuurlijk weten die niet wat je hebt bij andere banken.
Ze kunnen misschien wel wat teweten komen door wat je online achterlaat of door nieuwsbrieven die je leest.
Sowieso worden er veel mailinglijsten opgemaakt met allerhande variabelen.
@Burgundy: niet voor het één of het ander, maar als ik hier een post lees en ik denk bij mezelf "Wat is dat hier" dan weet ik steeds jouw naam te vinden als poster. Denk eens wat na als je iets schrijft en lees het eens na alsjeblieft, daar doe je iedereen een plezier mee. Het lijkt soms wel één grote klodder aan woordenrommel...
Ze kunnen misschien wel wat teweten komen door wat je online achterlaat of door nieuwsbrieven die je leest.
Sowieso worden er veel mailinglijsten opgemaakt met allerhande variabelen.
@Burgundy: niet voor het één of het ander, maar als ik hier een post lees en ik denk bij mezelf "Wat is dat hier" dan weet ik steeds jouw naam te vinden als poster. Denk eens wat na als je iets schrijft en lees het eens na alsjeblieft, daar doe je iedereen een plezier mee. Het lijkt soms wel één grote klodder aan woordenrommel...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Wat ik op internetfora achterlaat aan info is niet gekoppeld aan mijn naam, adres, tel nr. Die CAP zou het missch wel kunnen zijn.
Het valt me op dat het gebeurt vlak voordat een termijn rekening afloopt waar een heel groot bedrag op staat. Ik ben door 3 verschillende filialen gecontacteerd van die bank. Allemaal zelfstandige kantoren die elkaar de loef willen afsteken. Daar snap ik wel hoe ze aan die info komen, want de rekening staat bij hun. Maar er is ook een bank waarmee ik nog nooit zaken heb gedaan en die me belt op mijn gsm nr... hoe komen die daar aan?? Ik heb daar nooit mijn tel nr achter gelaten.
Het valt me op dat het gebeurt vlak voordat een termijn rekening afloopt waar een heel groot bedrag op staat. Ik ben door 3 verschillende filialen gecontacteerd van die bank. Allemaal zelfstandige kantoren die elkaar de loef willen afsteken. Daar snap ik wel hoe ze aan die info komen, want de rekening staat bij hun. Maar er is ook een bank waarmee ik nog nooit zaken heb gedaan en die me belt op mijn gsm nr... hoe komen die daar aan?? Ik heb daar nooit mijn tel nr achter gelaten.
hal taetaqid dhalik hqan , taftah al'abwab eind altaqadum bitalab lilhusul ealaa qardi.
yajib 'alaa tusdiqani.
Nu wel te lezen.
Of voel je, zich aangesproken.
Topic opener spreekt van verschillende banken.
In een volgende reactie filialen van dezelfde bank, klein verschil zeker.
Och ja, niet belangrijk.
-
- Hero Member
- Contacteer:
3 filialen van de zelfde bank en 1 van een andere bank... dat zijn meerdere banken.burgundy schreef: ↑13 juni 2023, 13:03hal taetaqid dhalik hqan , taftah al'abwab eind altaqadum bitalab lilhusul ealaa qardi.
yajib 'alaa tusdiqani.
Nu wel te lezen.
Of voel je, zich aangesproken.
Topic opener spreekt van verschillende banken.
In een volgende reactie filialen van dezelfde bank, klein verschil zeker.
Och ja, niet belangrijk.
Openings topicOrakel van Brakel schreef: ↑13 juni 2023, 13:27
3 filialen van de zelfde bank en 1 van een andere bank... dat zijn meerdere banken.
Kan een bank zien bij welke andere banken ik geld heb en hoeveel?
Ik krijg de laatste tijd telefoons van banken waar ik geen klant ben met de vraag eens af te komen. Hoe komen die bij mij terecht? Waar te lezen van 3 dezelfde en 1 andere
-
- Hero Member
- Contacteer:
Leer lezen vooraleer je weer onzin verkoopt. Het gaat om de bank waar ik geen klant ben. Hoe komt die aan mijn nr? Dat is mijn vraag. Ik laat mijn nr nergens na.
Banken zoals ING zijn stonden er in het verleden wel voorbekend dat zij klanteninfo verkochten voor marketingdoeleinden.
Misschien is er zowel iets gebeurd.
Misschien is er zowel iets gebeurd.
Je gaat sowieso ergens toestemming gegeven hebben dat ze je gegevens voor marketingdoeleinden mogen gebruiken en bij sommigen staat er in hun algemene voorwaarden dat ze uw gegevens ook mogen verkopen aan geïnteresseerde derden (vaak call centers). Niemand leest die dingen, ik ook niet, maar dat is de enige reden waarom je soms gebeld wordt.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik werd gisteren op mijn gsm opgebeld door 6 energiemaatschappijen ( en ook voor zonnepanelen ). Blijkbaar wist geen enkele mijn naam juist en spraken ze mij aan met de naam van telkens een andere onbekende vrouw.
Ze kregen allemaal de wind van voren van mij.
Ofwel heeft een flauwe plezante onterechte een foutief nummer doorgegeven, ofwel werden die nummers verkocht door de Colruytgroep waar ik enkele dagen voordien mij n gsm-nummer had aangegeven voor een klantenkaart, waar blijkbaar verplicht een gsm-nummer moest opgegeven worden.
Ze kregen allemaal de wind van voren van mij.
Ofwel heeft een flauwe plezante onterechte een foutief nummer doorgegeven, ofwel werden die nummers verkocht door de Colruytgroep waar ik enkele dagen voordien mij n gsm-nummer had aangegeven voor een klantenkaart, waar blijkbaar verplicht een gsm-nummer moest opgegeven worden.