CKV trekt spaarrente op tot 0.70%
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: CKV trekt spaarrente op tot 0.70%
Even melden dat we naar goede Spaargidsgewoonte, enfin naar aloude Spaargidsgewoonte dan toch, CKV hebben zitten bespreken bij het Santanderdraadje. Kwestie van, als meer mensen op hun rechten staan, CKV wel zal moeten beginnen de wet te volgen.
Re: CKV trekt spaarrente op tot 1%
Handig dat men deze keer (enkel) de basisrente verhoogt. Zo is die onmiddellijk op alle bestaande stortingen van toepassing.Op 1 december 2022 volgt al een nieuwe verhoging. Nu klimt de basisrente van 0,20% naar 0,50%. De getrouwheidspremie blijft behouden op 0,50%.
https://www.spaargids.be/sparen/ckv-ban ... nieuw.html
Vanaf 20 juni geven ze 2 procent.
- PaperbackWriter
- Full Member

- Contacteer:
Als ik het goed begrijp kan bij CKV alleen een spaarrekening geopend worden als men ter plaatse gaat in een kantoor.
Eigenlijk ken ik geen enkel kantoor van CKV. Noch in de omgeving waar ik woon, noch elders in buurten waar ik regelmatig kom of voorbijrijd.
Online bankieren zou niet kunnen zonder tussenkomst van een bankagent of is dit tegenwoordig wel al mogelijk?
Eigenlijk ken ik geen enkel kantoor van CKV. Noch in de omgeving waar ik woon, noch elders in buurten waar ik regelmatig kom of voorbijrijd.
Online bankieren zou niet kunnen zonder tussenkomst van een bankagent of is dit tegenwoordig wel al mogelijk?
Ik heb het ooit eens bekeken maar het is een tijdje geleden. Ik denk dat je inderdaad naar een kantoor moet en ik weet niet of het nu nog zo is maar indertijd had je geen afzonderlijke spaarrekening met een eigen IBAN maar moest je storten op een rekening van de bank met een uniek mededelingsnummer.
Een jaar of 5 geleden kon het in elk geval nog via CVK zelf.
Papieren aangevraagd via email, afgeprint, ingevuld en opgestuurd.
Dat is al een paar jaar niet meer.en ik weet niet of het nu nog zo is maar indertijd had je geen afzonderlijke spaarrekening met een eigen IBAN maar moest je storten op een rekening van de bank met een uniek mededelingsnummer.
Je stort gewoon op je spaarrekeningnummer bij CKV, net zoals bij een andere bank.
Online kan, maar enkel via itsme.PaperbackWriter schreef: ↑20 juni 2023, 19:29Online bankieren zou niet kunnen zonder tussenkomst van een bankagent of is dit tegenwoordig wel al mogelijk?
Aangezien ik itsme-rommel niet aan de praat krijg op mijn smartbroddel, doe ik het via een agent (via email).
Jammer dat het niet via e-id kan. Of paswoord+sms.
Ik via itsme,gaat vrij vlot,ook om op termijnrek. te plaatsen,werk via tegenrekeningJ Lawieck schreef: ↑21 juni 2023, 07:32Online kan, maar enkel via itsme.PaperbackWriter schreef: ↑20 juni 2023, 19:29Online bankieren zou niet kunnen zonder tussenkomst van een bankagent of is dit tegenwoordig wel al mogelijk?
Aangezien ik itsme-rommel niet aan de praat krijg op mijn smartbroddel, doe ik het via een agent (via email).
Jammer dat het niet via e-id kan. Of paswoord+sms.
van Argenta,ben al zeker 10 jaar tevreden klant.(eerst Goffin bank, vervolgens ckv)
Mijn vader heeft hier recent nog een rekening geopend en volgens mij kopie ID kaart opgestuurd (zo was het bij mij een paar jaar geleden ook). Hij werkt niet online en heeft al helemaal geen Itsme.
Waar spreek ik van basisrente?
0.5 + 1.5 is 2 of het zou moeten zijn dat ik ergens de nieuwe regels omtrent tellen gemist heb
0.5 + 1.5 is 2 of het zou moeten zijn dat ik ergens de nieuwe regels omtrent tellen gemist heb
Wat een heibel over 2%.
Ik veronderstel dat je het ook zelf kunt opzoeken of moet men voor alles je handje vasthouden en voorkauwen.
Het staat zelfs gewoon op spaargids.be.
Maar kom, ik zal toch maar even helpen.
https://www.spaargids.be/sparen/spaartarieven.html
Bovenstaande had meer gezegd dan 2% vanaf 20 juni.
Zelf kritiek geven u niet vreemd, maar o wee als er iemand niet met u akkoord is.