Belfius, nu ook Google Pay
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Belfius, nu ook Google Pay
Ik kreeg net een bericht in de Belfius app dat contactloos betalen via de Belfius app (de enige en niet ideale optie tot nu toe), binnenkort niet meer kan tvv Google Pay. Dat is goed nieuws, alleen slaag ik er nog niet in de kaarten aan Gpay toe te voegen.
Ik vind hier nergens iets over terug behalve twee lijnen in de Belfius FAQ
Blijkbaar wordt de BC/MC debit combo nu ook al uitgegeven bij vervanging van de debetkaart.
Weet iemand meer?
Ik vind hier nergens iets over terug behalve twee lijnen in de Belfius FAQ
Blijkbaar wordt de BC/MC debit combo nu ook al uitgegeven bij vervanging van de debetkaart.
Weet iemand meer?
Re: Belfius, nu ook Google Pay
Net telefonisch bevestiging gekregen, vanaf 27 juni is er Google Pay support voor Belfius!
Ik had met support gebeld waarom contactloos betalen via Belfius Mobile app niet meer geactiveerd kon worden, dit was dus de reden.
Ik had met support gebeld waarom contactloos betalen via Belfius Mobile app niet meer geactiveerd kon worden, dit was dus de reden.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Inderdaad, vanaf vandaag werkt Google Pay. ++ voor Belfius voor een keer. Vraag me af of Bancontact ondersteuning in de pijplijn zit.
Ondertussen kunnen KBC klanten als sinds maart geen kaarten meer toevoegen aan Google/Apple Pay, wat jammer is.
Ondertussen kunnen KBC klanten als sinds maart geen kaarten meer toevoegen aan Google/Apple Pay, wat jammer is.
Kreeg ook de melding contactloos betalen werkt niet meer vanaf 21 september, gelieve google Pay te gebruiken. Helaas kan je geen pulse of white rekening toevoegen alleen de maandelijks betalende rekeningen... Dus na jaren contactloos moet ik ineens minstens €66 per jaar betalen voor contactloos te gebruiken?! Tijd om van bank te wisselen denk ik.. Waarom vraag ik mij af. Waarom verwijderen ze contactloos uit hun eigen App. Net als payconiq.. Tegenwoordig willen ze alles downgraden om premium pruducten aan te vetten