Verlaging interest DB E-Saving Account
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Verlaging interest DB E-Saving Account
Ten gevolge de aanhoudende lage rentevoeten op de financiële markten wijzigen de voorwaarden op uw db E-saving account. Vanaf 1 december 2009 biedt deze rekening 2% basisrente per jaar, aangevuld met een getrouwheidspremie van 0,50% per jaar.
Ondanks deze beperkte rentedaling blijft Deutsche Bank u interessante voorwaarden aanbieden voor uw spaargeld op uw db E-saving account. Al meer dan 20 jaar bieden wij u gemiddeld 30% meer dan het gemiddelde van de klassieke spaarrekeningen bij de Belgische grootbanken.
Ondanks deze beperkte rentedaling blijft Deutsche Bank u interessante voorwaarden aanbieden voor uw spaargeld op uw db E-saving account. Al meer dan 20 jaar bieden wij u gemiddeld 30% meer dan het gemiddelde van de klassieke spaarrekeningen bij de Belgische grootbanken.
Re: Verlaging interest DB E-Saving Account
In dat geval wordt het tijd voor uw spaargeld uit te kijken naar een andere bank.
Er zijn immers genoeg andere banken die een vergelijkbare rente bieden, terwijl Deutsche Bank nog altijd veel goed te maken heeft voor de loer die ze hun klanten in januari 2010 willen draaien op hun Intensiv Plus-rekening.
Er zijn immers genoeg andere banken die een vergelijkbare rente bieden, terwijl Deutsche Bank nog altijd veel goed te maken heeft voor de loer die ze hun klanten in januari 2010 willen draaien op hun Intensiv Plus-rekening.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
TimV79
wat voor een loer willen ze draaien in januari 2010? Of bedoelde je hetgeen ze gedaan hebben in 2009? Of heb ik iets gemist? 
Tegen einde van de maand zullen alle getrouwheidspremies wel "verzilverd" zijn van de laatste goede stortingen van vorig jaar aan de oude "gegarandeerde" voorwaarden? Ikzelf moet nog paar dagen wachten en de laatste som wordt getransfereerd en de Intensive Plus definitief afgesloten.
Ik sta al constant op de wacht om geld te verschepen, had destijds in april rekeningen geopend bij ING en Rabobank en Argenta ... om zo snel op de juiste kar te kunnen springen... maar tot op heden staat geld nog steeds bij DB en ben uiteindelijk blij dat ik het zo gelaten heb...
genoeg opties met dezelfde voorwaarde vind ik persoonlijk niet echt het geval. Een paar zijn er wel bijgekomen uiteraard maar het is niet dat ze met de 2% plotseling van helemaal boven naar midden verplaatst worden in de lijst... En geld verplaatsen voor dezelfde voorwaarden .. zo "p*ssed off" ben ik niet
Tijd om te gaan slapen
Tegen einde van de maand zullen alle getrouwheidspremies wel "verzilverd" zijn van de laatste goede stortingen van vorig jaar aan de oude "gegarandeerde" voorwaarden? Ikzelf moet nog paar dagen wachten en de laatste som wordt getransfereerd en de Intensive Plus definitief afgesloten.
Ik sta al constant op de wacht om geld te verschepen, had destijds in april rekeningen geopend bij ING en Rabobank en Argenta ... om zo snel op de juiste kar te kunnen springen... maar tot op heden staat geld nog steeds bij DB en ben uiteindelijk blij dat ik het zo gelaten heb...
genoeg opties met dezelfde voorwaarde vind ik persoonlijk niet echt het geval. Een paar zijn er wel bijgekomen uiteraard maar het is niet dat ze met de 2% plotseling van helemaal boven naar midden verplaatst worden in de lijst... En geld verplaatsen voor dezelfde voorwaarden .. zo "p*ssed off" ben ik niet
Tijd om te gaan slapen
Door het niet nakomen van hun aangegane verbintenis tot ergens in november 2009 zijn hun rentevoeten die normaal betaald moeten worden in januari 2010 op de Intensiv plus "verzinkt" tot de middelmaat.TimV79 schreef: wat voor een loer willen ze draaien in januari 2010? Of bedoelde je hetgeen ze gedaan hebben in 2009?
Tegen einde van de maand zullen alle getrouwheidspremies wel "verzilverd" zijn van de laatste goede stortingen van vorig jaar aan de oude "gegarandeerde" voorwaarden?
Voor nieuw te storten spaargeld ben je niet gebonden door de getrouwheidspremie.
En geld verplaatsen voor dezelfde voorwaarden .. zo "p*ssed off" ben ik niet![]()
-
TimV79
Ok, dan ben ik mee, had schrik dat er nog een extra loer was bijgekomen.
Inderdaad voor nieuw spaargeld, maar ga nog een maandje wachten en zien wat de rest uit de bovenste regionen doet en op basis daarvan dan beslissen. De eventuele maand aan 0,2% verschil zal het in mijn geval niet maken
Inderdaad voor nieuw spaargeld, maar ga nog een maandje wachten en zien wat de rest uit de bovenste regionen doet en op basis daarvan dan beslissen. De eventuele maand aan 0,2% verschil zal het in mijn geval niet maken