Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Kasbons en termijnrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Staatsbon met een verlaagde roerende voorheffing op komst

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
1467 berichten
  • Pagina 59 van 98
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • …
  • 98
  • Volgende
TIP
Behaal de hoogste rente door te vergelijken kasbons - termijnrekeningen - step-up
KV
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer KV
Verstuur privébericht

Re: Staatsbon met een verlaagde roerende voorheffing op komst

• Citeer

Bericht door KV » 4 september 2023, 17:48

m-peeters schreef: ↑4 september 2023, 17:18
Abatoetnie schreef: ↑4 september 2023, 16:57

Oei, mag er niet gelachen worden met B.W. misschien ? Laat het mij gerust weten, dan doe ik het niet meer (voor eventjes dan toch, tot zijn volgende blunder) ... sorry, die maakt geen blunders, 't is er één van de goeien.
Humor is gezond. Natuurlijk mag er gelachen worden. :D :D :D
Maar o wee, als iemand het aandurft om te lachen met links (met Conner Rousseau of iemand van Groen). Dan is de vrijheid van meningsuiting en het gevoel voor humor plots ver zoek ...
Naar mijn gevoel is het meer :
Elke kans te grijpen om steken uit te delen te bashen richting Groenen , Sossen , PvdA.

Dit gebeurt naar mijn gevoel hier veel minder op NVA , terwijl daar ook vanalles over kan gespuid worden (onderwijs in Vlaamse handen , daar kan vb. Ook veel over gezegd worden als ik dit bekijk met mijn kids nu en mijn tijd destijds)

Als dat uit ideologische voorkeuren is valt dat te begrijpen.
Maar zoals Jeff aangaf is het plaatje op den duur wel grijs gedraaid…

Voor de rest geef je vaak zinnige en waardige bijdragen die er toe leiden dat ‘iets, een topic , item , een discussie , whatever….’ eens vanuit een andere invalshoek wordt bekeken.
En als zoiets bereikt wordt , zorgt dat net voor een meerwaarde op een forum….

Maar als het politiek getint wordt , glijd je soms helaas eens af….😉

spaarfreakje
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer spaarfreakje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door spaarfreakje » 4 september 2023, 18:13

Indalo schreef: ↑4 september 2023, 17:46 Staat nog 0€ in portefeuille op website, geld is reeds 28/8 overgeschreven van mijn bank , mededeling en bedrag alsook hun rekening is correct, waar zit het probleem? ::)
Welke bank heeft jou dat gelapt ???

Indalo
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Indalo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Indalo » 4 september 2023, 18:21

spaarfreakje schreef: ↑4 september 2023, 18:13
Indalo schreef: ↑4 september 2023, 17:46 Staat nog 0€ in portefeuille op website, geld is reeds 28/8 overgeschreven van mijn bank , mededeling en bedrag alsook hun rekening is correct, waar zit het probleem? ::)
Welke bank heeft jou dat gelapt ???
Geld is van KBC rekening gegaan op 28/8 daar kan het niet aan liggen heb bewijs doorgemaild.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 4 september 2023, 18:33

Indalo schreef: ↑4 september 2023, 18:21 Geld is van KBC rekening gegaan op 28/8 daar kan het niet aan liggen heb bewijs doorgemaild.
Heb nog wat geduld, nog niet alle inschrijvingen zijn verwerkt, toevallig afwijkend bedrag of gesplitste overschrijvingen?
Door het enorme succes van de Staatsbon op 1 jaar bij de intekening via de Grootboeken, zullen sommige inschrijvingen (< 3% van het totaal) niet onmiddellijk zichtbaar zijn in de portefeuille op 4 september 2023. Het gaat hier hoofdzakelijk om inschrijvingen met een onjuiste of ontbrekende gestructureerde mededeling en inschrijvingen waarvan het betaalde bedrag afwijkt van de oorspronkelijke aanvraag.
Daarom nodigen wij u uit om vanaf 4 september in te loggen op de online toepassing van de Dienst van de Grootboeken en uw portefeuille regelmatig te controleren.
Laattijdige betalingen zullen zo snel mogelijk worden terugbetaald, maar er zal geen bevestigingsmail worden verstuurd of de betaling al dan niet is ontvangen voor de deadline van 1 september.

Indalo
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Indalo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Indalo » 4 september 2023, 18:36

Neen, bedrag in 1 keer zoals volgens aanvraag, alles ingegeven volgens de overschrijving die ik in mijn mailbox kreeg.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.

daver
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer daver
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door daver » 4 september 2023, 19:02

Indalo schreef: ↑4 september 2023, 18:36 Neen, bedrag in 1 keer zoals volgens aanvraag, alles ingegeven volgens de overschrijving die ik in mijn mailbox kreeg.
ik heb ook via kbc ingetekend vorige week, op kantoor . geld staat ook bij mij nog op zichtrekening....

Indalo
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Indalo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Indalo » 4 september 2023, 19:14

Das nog erger, dan gaat het niet meer lukken met die staatsbon vrees ik. Mijn geld is wel foetsie, ben ééns benieuwd...

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 4 september 2023, 19:46

KV schreef: ↑4 september 2023, 17:48
Naar mijn gevoel is het meer :
Elke kans te grijpen om steken uit te delen te bashen richting Groenen , Sossen , PvdA.

Dit gebeurt naar mijn gevoel hier veel minder op NVA , terwijl daar ook vanalles over kan gespuid worden (onderwijs in Vlaamse handen , daar kan vb. Ook veel over gezegd worden als ik dit bekijk met mijn kids nu en mijn tijd destijds)

Als dat uit ideologische voorkeuren is valt dat te begrijpen.
Maar zoals Jeff aangaf is het plaatje op den duur wel grijs gedraaid…

…

Maar als het politiek getint wordt , glijd je soms helaas eens af….😉
Ook het N-VA gebash is op den duur niet meer grappig en/of origineel, zeker niet als men vervalt in steeds weer dezelfde clichés, zoals:
jeff schreef:Zet die ploat af
Abatoetnie schreef: ↑3 september 2023, 22:27 … Calimerohouding ..
Maar je hebt gelijk, ik mag me niet laten afglijden tot jullie niveau … 🤗

Abatoetnie
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Abatoetnie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Abatoetnie » 4 september 2023, 19:53

Abatoetnie schreef: ↑4 september 2023, 16:57

Oei, mag er niet gelachen worden met B.W. misschien ? Laat het mij gerust weten, dan doe ik het niet meer (voor eventjes dan toch, tot zijn volgende blunder) ... sorry, die maakt geen blunders, 't is er één van de goeien.
Maar o wee, als iemand het aandurft om te lachen met links (met Conner Rousseau of iemand van Groen). Dan is de vrijheid van meningsuiting en het gevoel voor humor plots ver zoek ...
En waar haal je dat ? 90% hier op SG is rechtsgeoriënteerd, als het niet vb is dan is het nva ... komaan, dat is Calimero-gedrag. Voor mijn part lach je met alle politici, groen, paars, appelblauwzeegroen, de merendeel is om je blauw (pun not intended) te lachen. Alweer een fantastisch voorbeeld vandaag met Quickie ... en ook dat zal weer passeren.
Wat ik niet begrijp is dat er hier nog iemand van gelijk welke partij verdedigd. Als ik wil lachen met B.W. zou ik voorstellen om mee te lachen want het is lachwekkend wat die uitsteekt. Evenzeer mag en moet je lachen met 'basketsloefjes'-C.R. en evenzeer mag je lachen met de kernenergie-farce van de groenen, enzovoorts ...
m-peeters schreef: ↑4 september 2023, 19:46 Ook het N-VA gebash is op den duur niet meer grappig en/of origineel, zeker niet als men vervalt in steeds weer dezelfde clichés
Ik zou bijna beginnen denken dat je betaald worden door de partij, zo'n rabiate verdediger van een politieke partij doet me wat vreemd aan. Zijn er ook sjerps beschikbaar ?

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 4 september 2023, 19:57

Abatoetnie schreef: ↑4 september 2023, 19:53

En waar haal je dat ? 90% hier op SG is rechtsgeoriënteerd, als het niet vb is dan is het nva ... komaan, dat is Calimero-gedrag. Voor mijn part lach je met alle politici, groen, paars, appelblauwzeegroen, de merendeel is om je blauw (pun not intended) te lachen. Alweer een fantastisch voorbeeld vandaag met Quickie ... en ook dat zal weer passeren.
Wat ik niet begrijp is dat er hier nog iemand van gelijk welke partij verdedigd. Als ik wil lachen met B.W. zou ik voorstellen om mee te lachen want het is lachwekkend wat die uitsteekt. Evenzeer mag en moet je lachen met 'basketsloefjes'-C.R. en evenzeer mag je lachen met de kernenergie-farce van de groenen, enzovoorts ...
90% rechts … kan je dat staven met de resultaten van een of andere poll? O0

KV
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer KV
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KV » 4 september 2023, 20:13

m-peeters schreef: ↑4 september 2023, 19:57

90% rechts … kan je dat staven met de resultaten van een of andere poll? O0

Als meerderen dezelfde indruk hebben (en neen er zijn geen stiekeme complotten gesmeed)
Wat moet er dan nog zo per sé gestaafd worden ?

KV
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer KV
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KV » 4 september 2023, 20:17

m-peeters schreef: ↑4 september 2023, 19:46 Ook het N-VA gebash is op den duur niet meer grappig en/of origineel, zeker niet als men vervalt in steeds weer dezelfde clichés
Ik zou bijna beginnen denken dat je betaald worden door de partij, zo'n rabiate verdediger van een politieke partij doet me wat vreemd aan. Zijn er ook sjerps beschikbaar ?
Misschien praten we hier zonder het te beseffen wel met BDW ? Er zitten wel wat gelijkenissen in stijl van communicatie.
(En voor je het in je hoofd haalt , dat moet geenszins als compliment aanschouwen)

KV
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer KV
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KV » 4 september 2023, 20:17

Misschien praten we hier zonder het te beseffen wel met BDW ? Er zitten wel wat gelijkenissen in stijl van communicatie.
(En voor je het in je hoofd haalt , dat moet je geenszins als compliment aanschouwen)
Laatst gewijzigd door KV op 4 september 2023, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.

mickeymouse
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer mickeymouse
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mickeymouse » 4 september 2023, 20:19

mickeymouse schreef: ↑4 september 2023, 15:20
lucas123 schreef: ↑4 september 2023, 07:37 Op Bpost Bank staat mijn staatsbon er nog niet bij op dit moment. Het geld staat nog op de zichtrekening. Is dit normaal ?
Bij Fintro hetzelfde. Staatsbon nog niet op effectenrekening en geld staat nog op rekening. Order staat nog open.
Om 16.30u stond het op de effectenrekening bij Fintro.

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 4 september 2023, 20:30

KV schreef: ↑4 september 2023, 20:17

(En voor je het in je hoofd haalt , dat moet geenszins als compliment aanschouwen)
Aquila muscas non captat O0

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

1467 berichten
  • Pagina 59 van 98
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • …
  • 98
  • Volgende

Terug naar “Kasbons en termijnrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy