Afsluiten Dexia
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Afsluiten Dexia
Heb bij Dexia een zichtrekening, spaarrekening en effectendossier (waarvan de laatste kasbon medio december dit jaar vervalt). Heb de Dexia-relatie behouden omwille van die kasbon. Nu heb ik geen verdere plannen met Dexia, dus zou ik mijn rekening willen afsluiten. Kan dit ook per aangetekend schrijven naar de hoofdzetel of moet ik per sé persoonlijk langsgaan in mijn bankkantoor?? ABN Amro ga ik ook afsluiten (Direct Invest) van zodra ik mijn intresten heb en daar moet het aangetekend.
Re: Afsluiten Dexia
Ik heb mijn rekeningen bij Dexia opgezegd via een schrijven aan mijn Dexia-kantoor. Zelfs niet aangetekend en dit was geen probleem.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
En hoe heb je dan je bankkaart en digipass ingeleverd want die moet je volgens het reglement inleveren?sterretje schreef: Ik heb mijn rekeningen bij Dexia opgezegd via een schrijven aan mijn Dexia-kantoor. Zelfs niet aangetekend en dit was geen probleem.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Heb onlangs ook Dexia buitengesmeten omdat ik vond dat ze hun komende tariefverhoging in januari (ook al is 't dit maar een verhoging met luttele centen) mogen steken waar de zon niet schijnt.wrpint schreef:En hoe heb je dan je bankkaart en digipass ingeleverd want die moet je volgens het reglement inleveren?sterretje schreef: Ik heb mijn rekeningen bij Dexia opgezegd via een schrijven aan mijn Dexia-kantoor. Zelfs niet aangetekend en dit was geen probleem.
Wat de digipass betreft: heb hem gehouden en mijn vrouw heeft haar gepersonaliseerde debetkaart ook nog.
Aan digipassen is er hier geen gebrek, door terug klant te worden bij Argenta weer twee van die dingen bij in de schuif (een voor mij en een voor de bazin

Heb een voorraadje tot ze nog eens een nieuw systeem voor het inloggen introduceren.

wrpint schreef: ABN Amro ga ik ook afsluiten (Direct Invest) van zodra ik mijn intresten heb en daar moet het aangetekend.
Waarom wachten op de intresten? Als je nu afsluit dan heb je sneller je intresten

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
- Sr. Member
- Contacteer:
heb ook eind verleden jaar buitengezwierd. geen probleem, gewoon langsgegaan in het kantoor, papiertje getekend en alles ok. Hebben wel gevraagd waarom .... Heel eerlijk geantwoord omdat het betalend is 
Eveneens de digipass binnengeleverd ( dacht dat dit verplicht was )

Eveneens de digipass binnengeleverd ( dacht dat dit verplicht was )
Ik heb idd mijn digipass en bankkaart ook nog steeds... gewoon bijgehouden 

ik ben langsgegaan, papiertje getekend en hopla, 't was in orde.
Ik heb zonder probleem de 2 digipassen gehouden (ik had er 1 en maand voor afsluiten vond ik die niet meer en heb een nieuwe gaan vragen en gratis gekregen en ietje erna mijn oude digipas teruggevonden). De digipassen gbruik ik nu voor argenta. De digipas die ik kreeg van Argenta zit ergens opgeborgen, tot de dexia digipassen niet meer werken.
ik heb wel nooit mijn interesten gekregen die ze gingen nastorten! Maar aangezien het toch om klein bedrag ging (euro of 10), maar zo gelaten...
Ik heb zonder probleem de 2 digipassen gehouden (ik had er 1 en maand voor afsluiten vond ik die niet meer en heb een nieuwe gaan vragen en gratis gekregen en ietje erna mijn oude digipas teruggevonden). De digipassen gbruik ik nu voor argenta. De digipas die ik kreeg van Argenta zit ergens opgeborgen, tot de dexia digipassen niet meer werken.
ik heb wel nooit mijn interesten gekregen die ze gingen nastorten! Maar aangezien het toch om klein bedrag ging (euro of 10), maar zo gelaten...
Laatst gewijzigd door Lanius op 9 december 2009, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.