CKV trekt spaarrente op tot 0.70%
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
anonymous9433
Re: CKV trekt spaarrente op tot 0.70%
TouchéTrivium schreef: ↑21 juni 2023, 13:21Ik veronderstel dat je het ook zelf kunt opzoeken of moet men voor alles je handje vasthouden en voorkauwen.
Het staat zelfs gewoon op spaargids.be.
Maar kom, ik zal toch maar even helpen.
https://www.spaargids.be/sparen/spaartarieven.html
- PaperbackWriter
- Full Member

- Contacteer:
Thx voor de info.J Lawieck schreef: ↑21 juni 2023, 07:32Online kan, maar enkel via itsme.PaperbackWriter schreef: ↑20 juni 2023, 19:29Online bankieren zou niet kunnen zonder tussenkomst van een bankagent of is dit tegenwoordig wel al mogelijk?
Aangezien ik itsme-rommel niet aan de praat krijg op mijn smartbroddel, doe ik het via een agent (via email).
Jammer dat het niet via e-id kan. Of paswoord+sms.
Eigenlijk snap ik ook niet waarom het gebruik van eID+kaartlezer+code niet voor alle toepassingen kan.
Met itsme heb ik (nog) geen ervaring en daar het dichtsbijzijnde agentschap van CKV volgens mijn opzoekingen op meer dan 20 km van mijn woonplaats is, zal ik voorlopig naar andere mogelijkheden uitkijken.
Er zijn er intussen wel meer die 2 % geven.
Ik heb momenteel een probleem met Itsme. Mijn CKV agent zei eerst dat hij mijn overschrijvingen wel zou doen. Maar de eerste keer dat ik vroeg om er 1 te doen, begon hij al te zagen dat ik Itsme maar moest in orde brengen omdat alle instanties dat gebruiken. Maar alle andere instanties hebben alternatieve inlogmogelijkheden. Ik zou letterlijk alleen voor CKV een nieuwe smartphone moeten kopen en daar heb ik geen zin in. Ik vind het wel niet kunnen dat ik nu aan mijn geld niet kan. Zijn er mensen die een agent hebben die wel klantvriendelijk genoeg is om dit te doen? Dan zou ik aan CKV vragen om naar een andere agent te gaan. @J Lawieck?
Mijn ckv agent is Luk Maes.
https://www.maesgroup.be/
Dat is in Diest, niet bij de deur voor mij, maar nog nooit in dat kantoor moeten zijn.
Net zoals vroeger, toen het nog via het hoofdkantoor ging, gaat hier alles via email.
Niet zeker wat je bedoelt met "overschrijvingen".
Bij mij is dat beperkt tot (her)intekenen op een termijnrekening van 2-6 jaar.
Bedankt J Lawieck!
Ik heb ook twee gewone spaarrekeningen bij CKV. En ik durf al eens een proportionele overschrijving doen ertussen ook. CKV moet de interest dan manueel uitrekenen
.
Ik kan in elk geval jouw agent al eens contacteren en vragen of hij het ziet zitten.

Ik heb ook twee gewone spaarrekeningen bij CKV. En ik durf al eens een proportionele overschrijving doen ertussen ook. CKV moet de interest dan manueel uitrekenen
Ik kan in elk geval jouw agent al eens contacteren en vragen of hij het ziet zitten.