Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Mag KBC naar mijn vermogen vragen?

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
137 berichten
  • Pagina 4 van 10
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • …
  • 10
  • Volgende
TrX
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer TrX
Verstuur privébericht

Re: Mag KBC naar mijn vermogen vragen?

• Citeer

Bericht door TrX » 6 december 2023, 21:24

PaperbackWriter schreef: ↑6 december 2023, 12:06 Daar zou ik toch van schrikken.
Dat banken bepaalde inkomsten moeten controleren in het kader van de wet op witwaspraktijken, dat vind ik normaal. Maar om zoveel informatie te moeten prijsgeven (zoals loonbrieven van voorbije 4 jaar) zal dit hopelijk alleen gebeuren bij heel grote transacties. Of zie ik dat verkeerd?
Het ging om spaargeld dat bij Santander en MeDirect stond en vervolgens naar Bolero gebracht om staatsobligaties te kopen, dat vonden ze "verdacht".
Dit gaan we meer en meer zien in de toekomst.
De bank mag de oorsprong van de fondsen opvragen (via loonbrieven, erfenis, verkoop vastgoed, andere,...).

Exacte mail van Bolero/KBC:

De volgende documenten kunnen worden gebruikt om de herkomst van de fondsen te verduidelijken:

- Voor fondsen afkomstig van een salarisbetaling: een loonbriefje

- Voor fondsen afkomstig van een schenking: een kopie van de documenten met betrekking tot de schenking, het economisch profiel van de persoon of personen die de schenking doen en, indien van toepassing, de partner

- Voor tegoeden afkomstig uit een erfenis: een aangifte successierechten met daarop de rekening/portefeuille/verzekeringscontract, het economisch profiel van de overledene en eventueel de partner

- Voor fondsen afkomstig van de verkoop van onroerend goed: een kopie van de verkoop- en aankoopakten, evenals bewijsstukken met betrekking tot de aankoop van het onroerend goed, de betrokken fondsen en wanneer dit plaatsvond (als de fondsen afkomstig zijn van een verkoop en in het buitenland zijn belegd, moet dit worden aangetoond met rekeningafschriften)

- Als er een aanvraag tot regularisatie is ingediend bij de fiscale aangiftedienst van de federale overheid: de begeleidende brief en/of de bijlage bij het certificaat of akkoordverklaring van de belastingdienst.

- In elk ander geval vragen we om bewijsstukken die de herkomst van de fondsen effectief aantonen (een schriftelijke verklaring alleen is niet voldoende)

We begrijpen dat deze vragen niet vanzelfsprekend zijn. We willen je maximaal ondersteunen bij het beantwoorden ervan. Als iets niet duidelijk is, kun je altijd contact met ons opnemen. We kunnen je het snelst helpen via e-mail.

Kun je ons een antwoord geven voor xx/xx/xxxx?

Het is belangrijk om te weten dat je account geblokkeerd kan worden als je geen (of onvoldoende) documentatie verstrekt.

Wij zijn ons bewust van de gevoelige aard van de gevraagde informatie en willen je verzekeren dat Bolero deze gegevens alleen intern zal gebruiken voor de doeleinden die door de wet worden vereist.

Hartelijk dank voor je medewerking.

PaperbackWriter
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer PaperbackWriter
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door PaperbackWriter » 8 december 2023, 19:54

ludo schreef: ↑6 december 2023, 14:16
PaperbackWriter schreef: ↑6 december 2023, 12:06 Daar zou ik toch van schrikken.
Dat banken bepaalde inkomsten moeten controleren in het kader van de wet op witwaspraktijken, dat vind ik normaal. Maar om zoveel informatie te moeten prijsgeven (zoals loonbrieven van voorbije 4 jaar) zal dit hopelijk alleen gebeuren bij heel grote transacties. Of zie ik dat verkeerd?
Als de bank verdachte transacties opmerkt moeten zij vooreerst de klant om verduidelijking vragen.
Als dit niet overeenstemt zijn ze verplicht dit te melden aan de cel witwas..
Tot zover ben ik ook mee. Maar dat ze onder andere tot 4 jaar terug alle loonbrieven opvragen gaat me toch een stap te ver.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 8 december 2023, 20:15

PaperbackWriter schreef: ↑8 december 2023, 19:54
ludo schreef: ↑6 december 2023, 14:16

Als de bank verdachte transacties opmerkt moeten zij vooreerst de klant om verduidelijking vragen.
Als dit niet overeenstemt zijn ze verplicht dit te melden aan de cel witwas..
Tot zover ben ik ook mee. Maar dat ze onder andere tot 4 jaar terug alle loonbrieven opvragen gaat me toch een stap te ver.
wel ... als je aangeeft dat je geld dat de oorsprong van je geld je loon is, en je het loon niet stort op die rekening....
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

PaperbackWriter
Full Member
Full Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door PaperbackWriter » 8 december 2023, 20:20

TrX schreef: ↑6 december 2023, 21:24
Het ging om spaargeld dat bij Santander en MeDirect stond en vervolgens naar Bolero gebracht om staatsobligaties te kopen, dat vonden ze "verdacht".
Dit gaan we meer en meer zien in de toekomst.
De bank mag de oorsprong van de fondsen opvragen (via loonbrieven, erfenis, verkoop vastgoed, andere,...).

Exacte mail van Bolero/KBC:
Dat ik daar zou van schrikken had ik al eens geschreven maar nu schrik ik nog meer.
Na de opgesomde lijst in die mail te hebben doorgelezen weet ik echt niet meer wat ik moet denken.
Zelfs naar het 'economisch profiel' van een eventuele schenker of van een overledene die een erfenis naliet durft de bank vragen?
Hoever durven ze nog te gaan? En dat allemaal voor overschrijvingen die van wettelijke Belgische bankrekeningen komen!

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 8 december 2023, 20:58

PaperbackWriter schreef: ↑8 december 2023, 20:20 Zelfs naar het 'economisch profiel' van een eventuele schenker of van een overledene die een erfenis naliet durft de bank vragen?
Hoever durven ze nog te gaan? En dat allemaal voor overschrijvingen die van wettelijke Belgische bankrekeningen komen!
Ze willen/moeten teruggaan tot het zeker wit geld is.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

PaperbackWriter
Full Member
Full Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door PaperbackWriter » 8 december 2023, 21:04

B7H4long schreef: ↑8 december 2023, 20:58
PaperbackWriter schreef: ↑8 december 2023, 20:20 Zelfs naar het 'economisch profiel' van een eventuele schenker of van een overledene die een erfenis naliet durft de bank vragen?
Ja akkoord. Maar als het gewoon over overschrijvingen gaat die van andere reglementaire Belgische bankrekeningen komen is er geen reden om dit als verdachte verrichtingen te beschouwen. Anderzijds zou het aan die andere banken geweest zijn om uitleg te vragen over de herkomst van bedragen als die hun eventueel verdacht leken.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 8 december 2023, 21:20

PaperbackWriter schreef: ↑8 december 2023, 21:04
Ja akkoord. Maar als het gewoon over overschrijvingen gaat die van andere reglementaire Belgische bankrekeningen komen is er geen reden om dit als verdachte verrichtingen te beschouwen. Anderzijds zou het aan die andere banken geweest zijn om uitleg te vragen over de herkomst van bedragen als die hun eventueel verdacht leken.
Een bank kan nooit betrouwen op een andere bank, er zijn al zoveel banken veroordeeld voor witwaspraktijken.

PaperbackWriter
Full Member
Full Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door PaperbackWriter » 8 december 2023, 21:55

B7H4long schreef: ↑8 december 2023, 21:20 Een bank kan nooit betrouwen op een andere bank, er zijn al zoveel banken veroordeeld voor witwaspraktijken.
Dat hoeft ook niet omdat de verantwoordelijkheid niet bij die laatste bank ligt maar bij de bank waar oorspronkelijk de eventuele verdachte transacties plaats vonden.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 8 december 2023, 23:25

PaperbackWriter schreef: ↑8 december 2023, 21:55
B7H4long schreef: ↑8 december 2023, 21:20 Een bank kan nooit betrouwen op een andere bank, er zijn al zoveel banken veroordeeld voor witwaspraktijken.
Dat hoeft ook niet omdat de verantwoordelijkheid niet bij die laatste bank ligt maar bij de bank waar oorspronkelijk de eventuele verdachte transacties plaats vonden.
Dat is inkorekt.

Madame
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Madame
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Madame » 9 december 2023, 00:39

B7H4long schreef: ↑8 december 2023, 20:15
wel ... als je aangeeft dat je geld dat de oorsprong van je geld je loon is, en je het loon niet stort op die rekening....
Centjes komen van bij een CAP gekende rekening.
Leer weer iets bij Cap volgt alles op, plastronnetjes op hun best.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 9 december 2023, 07:31

Zeker, als bv. het oorspronkelijk geld op rekening van een lid van de drugsmaffia staat ( bv door cashstortingen) en die pipo's weten ook wel dat er daar controle op is, en ze zouden het geld een aantal keren doorstorten dan kan het geld dat op jouw rekening komt ook nog zwart geld zijn.
Daarom dat de laatste bank altijd alles moet controleren, en er niet zomaar van mag uitgaan, dat wat van een belgische rekening naar een andere belgische rekening van wie dan ook ' zelfs van jou eigen rekening bij een andere bank ) werd overschreven WIT is. Geld kan duizenden keren overgeschreven worden. Banken worden ook soms in snelheid gepakt bij het overschrijven , als een van de vorige banken nog niet aan controle toe is bv.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 9 december 2023, 08:43

De verantwoordelijkheid bij banken leggen om witwassen actief op te sporen is gewoon onzin. Ten eerste zijn banken geen onderzoeksrechters en hebben dus in principe geen toegang tot private gegevens ten tweede kunnen ze uit gevraagde gegevens niet concluderen of het om wit of zwart geld gaat. Met hun enggeestige interpretatie van wit geld is het voor een onschuldige klant niet evident om de oorsprong van het geld te bewijzen. Wie reeds een 40 of 50 jaar vermogen heeft opgebouwd zal niet simpelweg kunnen aantonen dat het om loon gaat, een deel zal uit meerwaarden van tien of honderdtallen beleggingen komen, misschien een erfenis, meerwaarde op vastgoed, enz... Kortom een zeer complexe mix van allerlei plus en min waarden. En daarvan verwacht de bank dat je dat bewijst met een loonstrookje of met een of ander attest. Of nog, wie een dik loonstrookje kan voorleggen, kan gerust 100k aan druggeld bij de bank parkeren ::)

Gg70
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Gg70
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Gg70 » 9 december 2023, 10:24

vortex schreef: ↑9 december 2023, 08:43 De verantwoordelijkheid bij banken leggen om witwassen actief op te sporen is gewoon onzin. Ten eerste zijn banken geen onderzoeksrechters en hebben dus in principe geen toegang tot private gegevens ten tweede kunnen ze uit gevraagde gegevens niet concluderen of het om wit of zwart geld gaat. Met hun enggeestige interpretatie van wit geld is het voor een onschuldige klant niet evident om de oorsprong van het geld te bewijzen. Wie reeds een 40 of 50 jaar vermogen heeft opgebouwd zal niet simpelweg kunnen aantonen dat het om loon gaat, een deel zal uit meerwaarden van tien of honderdtallen beleggingen komen, misschien een erfenis, meerwaarde op vastgoed, enz... Kortom een zeer complexe mix van allerlei plus en min waarden. En daarvan verwacht de bank dat je dat bewijst met een loonstrookje of met een of ander attest. Of nog, wie een dik loonstrookje kan voorleggen, kan gerust 100k aan druggeld bij de bank parkeren ::)
I.d.d.,mijn schoonouders hebben pensioen van rond de 2000€ per maand,verhoogde tegemoetkoming, hebben nooit uitstapjes gemaakt of auto gehad,sparen meer dan 15000€ per jaar,zelfs met min. inkomen kan
men hoge bedragen vergaren....

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 9 december 2023, 10:34

vortex schreef: ↑9 december 2023, 08:43 De verantwoordelijkheid bij banken leggen om witwassen actief op te sporen is gewoon onzin.
Dat doet de wet ook niet.
Ze moeten gewoon melden als er verdachte transacties zijn.

bvb als er iets ''anders" is als "normaal". Iemand die nooit grote overschrijvingen ontvangt, en dan ineens een grote overschrijving (uit het buitenland) ontvangt bvb.

Zoals anderen reeds schreven, als je regelmatig zulke transacties doet, dan zal de bank je niet om uitleg vragen.
Als het speciaal is, dan is het verdacht.
Als je de bank een goede uitleg geeft, dan stopt het daar.
maar dat moet je niet doen als je niet wil, de bank zal dan gewoon de transactie doorgeven aan anderen die wel dieper kunnen graven.

Hoeveel info je geeft aan de bank is jouw keuze. Het lijkt mij persoonlijk best om een grondig onderzoek reeds op dat niveau te stoppen.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 9 december 2023, 10:44

B7H4long schreef: ↑9 december 2023, 10:34
vortex schreef: ↑9 december 2023, 08:43 De verantwoordelijkheid bij banken leggen om witwassen actief op te sporen is gewoon onzin.
Dat doet de wet ook niet.
Ze moeten gewoon melden als er verdachte transacties zijn.

bvb als er iets ''anders" is als "normaal". Iemand die nooit grote overschrijvingen ontvangt, en dan ineens een grote overschrijving (uit het buitenland) ontvangt bvb.

Zoals anderen reeds schreven, als je regelmatig zulke transacties doet, dan zal de bank je niet om uitleg vragen.
Als het speciaal is, dan is het verdacht.
Als je de bank een goede uitleg geeft, dan stopt het daar.
maar dat moet je niet doen als je niet wil, de bank zal dan gewoon de transactie doorgeven aan anderen die wel dieper kunnen graven.

Hoeveel info je geeft aan de bank is jouw keuze. Het lijkt mij persoonlijk best om een grondig onderzoek reeds op dat niveau te stoppen.
Dit lijkt me inderdaad een juist begrip van wat het is en hoe er mee om te gaan.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

137 berichten
  • Pagina 4 van 10
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • …
  • 10
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy