Ing schending privacywet
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Ing schending privacywet
Had een privérekening Lion Deposit bij Ing en een Invest Account + ook een gemeenschappelijk account met een familielid niet samenwonende
Blijkt dat met de gemeenschappelijke kaart, rekeninguittreksels uit de safe banking in een ander dorp konden opgehaald worden van mijn eigen persoonlijk Invest account rekening toen ?
Ook bij het afsluiten van mijn privé- rekeningen bij Ing, kreeg het familielid mijn rekeninguittreksels thuis toegestuurd, die van Invest Account en ook van Lion Deposit.
Ik kreeg geen rekeninguittreksels thuis toegestuurd.
Ik had al de bank verwittigd over die schending van privacy, maar het herhaalde zich verschillende keren.
Een medewerkster van Ing, had de rekeningen zogezegd, ontkoppeld, maar blijkbaar liep het toch nog helemaal fout in het Hoofdkantoor in Brussel.
Daar gaat de privacywet, bij Ing. Een verontschuldiging uit het Hoofdkantoor heb ik ook nooit gekregen.
Ben er 1 x klant geweest, maar nooit meer. Ing is de bank waar ik het meeste ontevreden ben geweest.
Blijkt dat met de gemeenschappelijke kaart, rekeninguittreksels uit de safe banking in een ander dorp konden opgehaald worden van mijn eigen persoonlijk Invest account rekening toen ?
Ook bij het afsluiten van mijn privé- rekeningen bij Ing, kreeg het familielid mijn rekeninguittreksels thuis toegestuurd, die van Invest Account en ook van Lion Deposit.
Ik had al de bank verwittigd over die schending van privacy, maar het herhaalde zich verschillende keren.
Een medewerkster van Ing, had de rekeningen zogezegd, ontkoppeld, maar blijkbaar liep het toch nog helemaal fout in het Hoofdkantoor in Brussel.
Daar gaat de privacywet, bij Ing. Een verontschuldiging uit het Hoofdkantoor heb ik ook nooit gekregen.
Ben er 1 x klant geweest, maar nooit meer. Ing is de bank waar ik het meeste ontevreden ben geweest.
-
JurgenG
Re: Ing schending privacywet
Is geen nieuw gebeuren... ING is er ooit in geslaagd om mijn privé rekeninguittreksels bij de bediende van mijn bedrijf te laten verschijnen...Sonny schreef: Had een privérekening Lion Deposit bij Ing en een Invest Account + ook een gemeenschappelijk account met een familielid niet samenwonende
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.