Erfenis 150.000 euro, wat moet ik hiermee doen?
-
- Verbannen Gebruiker
Re: Erfenis 150.000 euro, wat moet ik hiermee doen?
Dat is wat iedereen voor zichzelf moet uitmaken.
Ik heb dat ook gedaan: in mijn testament staat 10.000 voor de uitvaart en de rest naar een beheerd fonds van de Koning Boudewijn Stichting.
Iedere keer dat jullie je gelijk niet kunnen halen wimpel je het weg

Is dus eigenlijke altijd , geef het gewoonweg toe dat jullie 2 mis waren .
En denk vervolgens eens goed na voor je met mij begint te strijden
Het gaat je al slimmer maken door toe te geven dan wat je nu doet

Huisjetuintjefiets kent niks van cijfers , hoeveel keer moet ik dit nu nog aantonen

Roepen dat ik mis en zelf ten onder gaan in de discussie

Opnieuw, opnieuw en opnieuw ...............
Ik schenk via taksen, belastingen en BTW ruim 60% van mijn bruto inkomen aan een goed doel, je kan je niet voorstellen hoeveel geluk en appreciatie ik daar voor in ruil krijg

10.000 voor een begrafenis is wel veel.
Dat komt omdat je je huidige geluksniveau als vanzelfsprekend beschouwd.
Je zal het maar beseffen als het er op een dag niet meer is.
Individueel opdraaien voor beveiliging, woning in een gated community, een voorproever van je maaltijden,... kost veel meer.
Mooi voorbeeld van de appreciatie die je als belastingbetaler krijgt. Op een dag, en die is niet meer zo heel ver weg (pensioen), zal ik meer krijgen van het goede doel dan dat ik er aan af draag, dan zal mijn huidig geluksniveau naar verwachting nog flink stijgen. Denk niet dat ik als pensioen trekker in dit land zelf ga moeten opdraaien voor beveiliging of in een gated community moet gaan wonen, laat staan dat ik een voorproever zal nodig hebben

Netjes. Maar zal bij mij niet gebeuren. Ik doe het op aan drank, vrouwen en metalconcerten.huisjetuintjefiets schreef: ↑14 januari 2024, 15:18Dat is wat iedereen voor zichzelf moet uitmaken.
Ik heb dat ook gedaan: in mijn testament staat 10.000 voor de uitvaart en de rest naar een beheerd fonds van de Koning Boudewijn Stichting.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Doet mij denken aan dat citaat van George Best.
"Ik heb het grootste deel van mijn geld opgedaan aan drank, vrouwen en auto's. De rest heb ik verkwanseld."
"Ik heb het grootste deel van mijn geld opgedaan aan drank, vrouwen en auto's. De rest heb ik verkwanseld."
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Groot gelijk had ie.