Hoe investeren in groeilanden ?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Hoe investeren in groeilanden ?
Ik ben op zoek naar een fonds dat voornamelijk investeert in groeilanden.
Weet iemand of een instelling zoals Petercam, Rabobank, Argenta, BnpParibas dergelijk goed presterend fonds heeft ?
Weet iemand of een instelling zoals Petercam, Rabobank, Argenta, BnpParibas dergelijk goed presterend fonds heeft ?
Re: Hoe investeren in groeilanden ?
Twee fondsen doen het beduidend beter dan hun soortgenoten in de categorie "emerging markets":
-Robeco Emerging Markets Equities D EUR (+2,73% tov de categorie).
-Carmignac Emergents (+3,20% tov de categorie)
Beiden te krijgen bij Rabo, Deutsche Bank, ... enz.
-Robeco Emerging Markets Equities D EUR (+2,73% tov de categorie).
-Carmignac Emergents (+3,20% tov de categorie)
Beiden te krijgen bij Rabo, Deutsche Bank, ... enz.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wat is jouw mening om nu in zo een fonds in te stappen ?
-
HAL9000
Ikzelf heb wel al wat fondsen in groeilanden gehad en er nog een paar lopen momenteel.
Je kijkt best eens op de website van caam.
1 van mijn fondsen is dit: http://www.caam-funds.com/part/home_fp? ... =1563#tabs (grafiek zie bijlage)
Ik stort maandelijks 100 euro bij in dit fonds (kostenloos via Deutsche Bank).
Je kijkt best eens op de website van caam.
1 van mijn fondsen is dit: http://www.caam-funds.com/part/home_fp? ... =1563#tabs (grafiek zie bijlage)
Ik stort maandelijks 100 euro bij in dit fonds (kostenloos via Deutsche Bank).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door HAL9000 op 17 december 2009, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een paar fondsen in groeilanden. Die zijn de laatste tijd terug spectaculair aan het stijgen, ze komen dan ook van diep. ( gelukkig heb ik ze heel diep gekocht )karine schreef: Wat is jouw mening om nu in zo een fonds in te stappen ?
Moest de economische groei zich wereldwijd terug herpakken en de groeilanden nog steeds massaal hun producten aan onze markt kwijtraken terwijl hun eigen thuismarkt zorgt voor een extra afzet, ziet de toekomst er voor deze fondsen schitterend uit.
Natuurlijk, wie heeft er een glazen bol ?
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Zijn inderdaad al hard gestegen, misschien toch overwegen om een klein bedrag erin te stoppen.
In het Engels zeggen ze: "buy the dips", of wacht af tot er een (kleine of grote) correctie komt en koop dan snel.
Anders loop je gevaar te kopen op een hoogtepunt, want veel stijging is er de laatste tijd toch niet meer bij.
Anders loop je gevaar te kopen op een hoogtepunt, want veel stijging is er de laatste tijd toch niet meer bij.
Momenteel zit ik met 3 fondsen van Carmignac , waarbij er één bijzit die zich toelegt op de groeilanden . vandaag nog gekocht : Emergents , maar niet teveel inééns gekocht , kan nog een dipje komen , waarbij ik zeker zal profiteren om terug bij te kopen 
Brederode, IWDA, Niocorp Ltd
Ja, die emergents kosten 525 euro stuk nu, nu bv 2 stuks kopen en binnenkort weer is misschien geen slecht idee.