obligaties in vreemde valuta
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
fellowship
- Full Member

- Contacteer:
Re: obligaties in vreemde valuta
Interessante toelichting. Wat is de looptijd van je Noorse staatsobligaties?
2,3,4 jaar.fellowship schreef: ↑25 mei 2023, 15:42 Interessante toelichting. Wat is de looptijd van je Noorse staatsobligaties?
Ik ben de 7 jarige aan het overwegen .
Iemand interessante ideeën over beleggen in NOK op langer termijnen dan 4 jaar? Deze mogen out of de box zijn als ze maar onderbouwd zijn.
Bij de valuta handelaars vind ik geen “goede “ lange termijn visies.
De rentecurve is bijna vlak , dit door een goed beleid van de Noorse centrale bank.
Bij de valuta handelaars vind ik geen “goede “ lange termijn visies.
De rentecurve is bijna vlak , dit door een goed beleid van de Noorse centrale bank.
Nog een idee .
De NZD is gisteren onterecht afgestraft en ook relatief laag ( periode 2013-2023 ).
Eur/Nzd 1,7721
Nieuw Zeeland is ook een degelijke staat ( Aaa stable moody”s ) met een verstandige centrale bank.De politiekers zijn er verstandiger dan in de meeste westerse landen.
Jaren geen kiwi’s
gehad omdat ik ze duur vond.
Rente NZD government bonds op 2 jaar 4,898 %
Ik weet dat ik vlug ga maar de aandelen , valuta en de obligatiemarkten zijn zeer zenuwachtig .
Dan is het voor mij interessant om te beleggen.
Citaat van een kennis van mij die beheerder is van een aandelenfonds.
“Wanneer alles normaal is val je in slaap met jouw obligaties . Saaie bedoening…. “.
Ps. Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur en geen professioneel in beleggen - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen .
De NZD is gisteren onterecht afgestraft en ook relatief laag ( periode 2013-2023 ).
Eur/Nzd 1,7721
Nieuw Zeeland is ook een degelijke staat ( Aaa stable moody”s ) met een verstandige centrale bank.De politiekers zijn er verstandiger dan in de meeste westerse landen.
Jaren geen kiwi’s
Rente NZD government bonds op 2 jaar 4,898 %
Ik weet dat ik vlug ga maar de aandelen , valuta en de obligatiemarkten zijn zeer zenuwachtig .
Dan is het voor mij interessant om te beleggen.
Citaat van een kennis van mij die beheerder is van een aandelenfonds.
“Wanneer alles normaal is val je in slaap met jouw obligaties . Saaie bedoening…. “.
Ps. Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur en geen professioneel in beleggen - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen .
Heeft er iemand Xerox-obligaties in portefeuille? Er loopt een early call, met 3 mogelijkheden. Ik weet niet goed welke optie financieel de beste is. Er wordt een early fee aangeboden, maar daar wordt ik allicht ook op belast.
Alle input welkom. Thnx.
Alle input welkom. Thnx.
Geopteerd voor de early call. Netto 5% in usd voor 13 maanden.
We gaan terug voor een kortlopende obligatie, ook al is het dom volgens Lop.
We gaan terug voor een kortlopende obligatie, ook al is het dom volgens Lop.