Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Top 5 Stockpicks voor 2024

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
110 berichten
  • Pagina 4 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • …
  • 8
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
reteiP
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer reteiP
Verstuur privébericht

Re: Top 5 Stockpicks voor 2024

• Citeer

Bericht door reteiP » 16 februari 2024, 15:16

Gudrun schreef: ↑16 februari 2024, 15:04
reteiP schreef: ↑16 februari 2024, 09:04 Na de mooie rit op Gamestop zit ik ondertussen met Mou(...)
Mooie rit? De grootste short squeeze van de geschiedenis!
De grootste short squeeze van de geschiedenis was het niet. Kwatongen zullen zelfs zeggen dat het geen short squeeze was. Wel een legendarische rollercoaster akkoord.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash

stockzombie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer stockzombie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door stockzombie » 18 februari 2024, 19:05

Umi schreef: ↑15 februari 2024, 18:44
stockzombie schreef: ↑15 februari 2024, 11:31 PE stapt in PAY: David Yativ, de stichter, CEO en meerderheidsaandeelhouder van het in Brussel genoteerde Israëlische techbedrijf Payton Planar Industries    PAY 0,00%   , verkoopt een groot deel van de moedergroep boven Payton aan de Israëlische private equity-groep Fimi Israel Opportunity. Een van de fondsen van de groep verwerft (deels via een kapitaalverhoging) 1,47 miljoen aandelen van de moederholding Payton Industries en nog eens 1 miljoen aandelen van Yativ zelf. Fimi zal na de deal 29,85 procent van de moederholding Payton Industries bezitten, evenveel als Yativ. De verkoop gebeurt aan 50 shekel per aandeel Payton Industries, maar het is onbekend welke waardering dat op het genoteerde Payton plakt.

Bid staat nu op 8.65 eur.
:o :o
He's back!
Wereldreis gemaakt na de GameStop saga? ;D

Hopelijk volgt er geen overname van Payton Planar. Ik zie veel meer waarde dan een eventuele premie op KT.
Buitenverblijf gebouwd, kruipt ook veel tijd in ;).

Wat PAY betreft: alles onder de EUR 12.5 zou teleurstelling zijn. Maar van mij mogen ze op de beurs blijven.

stockzombie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer stockzombie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door stockzombie » 18 februari 2024, 19:12

reteiP schreef: ↑16 februari 2024, 09:04 Leuk dat stockzombie nog eens iets post.
Na de mooie rit op Gamestop zit ik ondertussen met Moury Construct met een nieuwe all time winner (meeste winst uit 1 positie).
Payton Planar staat nog niet eens break even hier dus ik hoop toch op nog wat jaren groei en multiple expansion! En als dat laatste niet gebeurt dat zorgen de groeiende dividenden wel voor een aanvaardbaar rendement.
Na de GME-periode mijn grootste winst -in absolute cijfers-met CCJ gehaald. Wel al stukje afgebouwd boven $50.

Ik evolueer nu meer en meer naar saaie ETF/holding/dividend portefeuille, maar als ik echte value (zoals PAY) zie kan ik het toch niet laten..

stockzombie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer stockzombie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door stockzombie » 18 februari 2024, 19:18

reteiP schreef: ↑16 februari 2024, 15:16
Gudrun schreef: ↑16 februari 2024, 15:04
Mooie rit? De grootste short squeeze van de geschiedenis!
De grootste short squeeze van de geschiedenis was het niet. Kwatongen zullen zelfs zeggen dat het geen short squeeze was. Wel een legendarische rollercoaster akkoord.
In volume was Volkswagen destijds groter, in % was GameStop meer. In ieder geval: ‘t was plezant :)

JeroenBW
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer JeroenBW
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JeroenBW » 18 maart 2024, 19:29

jens_dev schreef: ↑28 december 2023, 20:37 In willekeurige volgorde:
BAR/BFIT/DECB/DESP/HFG/MEX/PAY/ROUL/TESB/TISG/IBAB/TKWY/ATENOR/MTLS
Ik haal deze post nog eens boven omdat ik me wil beraden omtrent ATENOR.

Zou je dit aandeel op dit moment nog naar voor schuiven, en waarom wel/niet?

Converse
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Converse
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Converse » 18 maart 2024, 19:36

Op KT niet. Op LT en speculerend op renteverlagingen wel.

bryanv
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer bryanv
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door bryanv » 28 maart 2024, 10:03

bryanv schreef: ↑2 januari 2024, 20:22 Roulette roulette

ARM (+82%)
Pfizer (-6,5%)
Disney (+33%)
Coinbase (+63%)
Amazon (+20%)
Het eerste kwartaal is bijna voorbij. Ik vermoed dat Pfizer nog een inhaalbeweging zal maken.

NVSTR
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer NVSTR
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door NVSTR » 29 maart 2024, 18:33

NVSTR schreef: ↑4 januari 2024, 13:32 Waarom eigenlijk 5? ;D

Een selectie, vooral om geen geld mee te verliezen (regel 1 van Warren Buffett), op alfabetische volgorde:
  • Allison Transmission - noteert erg goedkoop, genereert veel FCF, koopt consistent flink goedkope eigen aandelen in, winst per aandeel stijgt jaar na jaar met mooie groeicijfers.
  • Becton, Dickinson - hoewel het bedrijf consistent groeit, o.a. door grote overnames die snel met goedkoop geld gefinancieerd werden, gaat het op de beurs al een 6-tal jaar zijdelings.
  • Colruyt - ondanks verdubbeling vorig jaar noteert het aandeel nog bijna 40 procent onder z'n top van mei 2019, terwijl het eigenlijk een typisch recessie-aandeel is (kans op een recessie lijkt me nogal groot), het bedrijf marktaandeel wint en er ook financieel beter voor staat dan tal van concurrenten.
  • Diageo - kijk hier voor een verantwoording
  • Floridienne - het belang in Biobest alleen al is volgens de laatste kapitaalsverhogingen meer waard dan de beurskapitalisatie van Floridienne zelf, kortom de kans is groot dat de holdingkorting, bv. bij een eventuele nieuwe operatie bij Biobest, onterecht te groot blijkt.
  • Hershey - kijk hier voor een verantwoording; noteert zo'n 30 procent onder de top van april 2023.
  • McCormick - wereldleider in kruiden - noteert ruim 30 procent onder de top van augustus 2020.
  • Roche - Noteert zo'n derde onder de top van 2 jaar geleden, en loopt qua waardering achter op de concurrentie - dat er met Covid minder omzet gedraaid wordt (idem voor Becton, Dickinson) en dat Roche de trein van de Ozempic-hype wat gemist heeft vind ik onvoldoende redenen.
  • Stanley Black & Decker - wereldleider in power tools met tal van bekende merken zoals ook Facom, DeWalt, Craftsman, Irwin, Bostitch... noteert bijna 60 procent onder de top van mei 2021.
  • Unilever - los van de Covid-dip is dit al 7 jaar een verliesaandeel, het blijft fameus en volgens mij onterecht achter op concurrenten, en heeft tal van troeven zoals sterke aanwezigheid in groeilanden (die hoogstwaarschijnlijk ook de komende decennia nog veel sterker zullen groeien dan het Westen) inclusief de Russische Federatie waar ze in tegenstelling tot heel veel concurrenten niet vertrekken (langetermijn zakelijke overwegingen die voorgaan op kortetermijn politieke grillen), of het belang van intussen bijna 70 procent in Hindustan Unilever dat als ik me niet vergis overeenstemt met zowat de helft van de marktkapitalisatie van Unilever zelf.
Daarnaast hoef je echt niet weg te blijven van fossiele brandstoffen. Alleen is het lastig een keuze te maken. De Europese, zoals TotalEnergies, BP of Shell noteren goedkoper dan de Amerikaanse maar ExxonMobil is erg afhankelijk van Guyana (potentieel conflict met Venezuela) en Chevron is Californisch dus ook een flink politiek risico. Petrobras lijkt een alternatief, maar aan Brazilië hangt natuurlijk ook een flink politiek risico.

Disclaimer: long alle vermelde aandelen, met uitzondering van XOM en CVX.
Ik heb via Yahoo een portfolio gemaakt en bovengenoemde aandelen toegevoegd, met aankoop op de eerste handelsdag van 2024 aan de koers die Yahoo zelf voorstelde (ik vermoed dat het de slotkoers was), met marktwaarde getoond in euro. Elk aandeel heb ik een min of meer gelijk gewicht gegeven, met uitzondering van de aandelen van producenten van fossiele brandstoffen: omdat ik er 6 had vernoemd heb ik ze samen het gewicht van 2 andere aandelen gegeven. Het doel was telkens een positie van gemiddeld 8.333 EUR (of 1/3 daarvan voor de fossiele brandstofaandelen), zodat het samen 100.000 EUR was. Uiteindelijk was het 99.979,18 EUR, veel aandelen kregen een iets grotere positie omdat Floridienne 8.100 EUR was wegens een koers van 675 EUR.

Het resultaat op het einde van kwartaal 1: plus 7,26 procent (in euro), wat dus een pak minder goed is dan de Eurostoxx50 (plus 12,42 procent), iets minder goed dan IWDA (plus 7,69 procent in euro volgens Boursorama), en flink beter dan de Bel20 (plus 3,72 procent). Er is geen rekening gehouden met dividenden (dat moet ik nog eens uitzoeken), dus met die erbij is het resultaat wellicht ongeveer gelijk aan, of iets hoger dan, IWDA.

Het vooropgestelde doel was natuurlijk géén geld verliezen, dat is voor bijna 90 procent van de portefeuille gelukt: Roche is een grote daler (min 11,16 procent) alsook Petrobras (-2,77 procent).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Rise
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Rise
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Rise » 30 maart 2024, 00:28

NVSTR schreef: ↑29 maart 2024, 18:33 Waarom eigenlijk 5? ;D

Een selectie, vooral om geen geld mee te verliezen (regel 1 van Warren Buffett), op alfabetische volgorde:
  • Allison Transmission - noteert erg goedkoop, genereert veel FCF, koopt consistent flink goedkope eigen aandelen in, winst per aandeel stijgt jaar na jaar met mooie groeicijfers.
Fantastische tip trouwens. Beetje een verdekte quality business in een hele on-sexy sector. 84% marktaandeel met een fantastische reputatie is eigenlijk een monopolie. Jammer genoeg (nog) niet gevolgd. +42% YTD

NVSTR
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer NVSTR
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door NVSTR » 30 april 2024, 22:25

NVSTR schreef: ↑4 januari 2024, 13:32 Een selectie, vooral om geen geld mee te verliezen (regel 1 van Warren Buffett), op alfabetische volgorde:
  • Allison Transmission - (...)
  • Becton, Dickinson - (...)
  • Colruyt - (...)
  • Diageo - (...)
  • Floridienne - (...)
  • Hershey - (...)
  • McCormick - (...)
  • Roche - (...)
  • Stanley Black & Decker - (...)
  • Unilever - (...)
Daarnaast hoef je echt niet weg te blijven van fossiele brandstoffen. Alleen is het lastig een keuze te maken. De Europese, zoals TotalEnergies, BP of Shell noteren goedkoper dan de Amerikaanse maar ExxonMobil is erg afhankelijk van Guyana (potentieel conflict met Venezuela) en Chevron is Californisch dus ook een flink politiek risico. Petrobras lijkt een alternatief, maar aan Brazilië hangt natuurlijk ook een flink politiek risico.
We zijn een maand verder; de selectie staat nu op + 6,28 procent; de S&P 500 YTD op + 6,13 procent, de MSCI World op + 4,23 procent.

Afgelopen maand is de winst op Allison Transmission wat gedaald (staat nu 33,48 procent YTD), heeft Unilever een inhaalbeweging gemaakt (staat nu 10,08 procent YTD) en Hershey een herstelbeweging (staat nu 4,44 procent YTD).

De fossiele brandstoffirma's staan allen zo'n 10 à 12 procent hoger, XOM net geen 20 procent.

Roche is dé verliezer, ruim 15 procent lager dit jaar. SWK een goede 3 procent lager.

Bae1
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bae1
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Bae1 » 1 mei 2024, 07:11

Als je rendementen gaat vergelijken, zet dan op zijn minst alles in dezelfde munt :-\

USD, EUR en GBP rendementen allemaal door elkaar gebruiken slaat helemaal nergens op.

NVSTR
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer NVSTR
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door NVSTR » 1 mei 2024, 11:54

Bae1 schreef: ↑1 mei 2024, 07:11 Als je rendementen gaat vergelijken, zet dan op zijn minst alles in dezelfde munt :-\

USD, EUR en GBP rendementen allemaal door elkaar gebruiken slaat helemaal nergens op.
Heb je het over mijn bericht van gisterenavond? Ik ging ervan uit dat alle rendementen in, of omgerekend naar, USD waren. Blijkbaar wordt voor de portefeuille alles omgerekend naar EUR, wat logisch is gezien gestart met 100.000 EUR. Excuses voor de verwarring.

S&P 500 en MSCI World is inderdaad in USD, dus foute vergelijking, maar doel was in eerste instantie niet outperformance.

stockzombie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer stockzombie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door stockzombie » 28 november 2024, 00:24

Payton Planar weer met zeer mooie resultaten die gedownplayed worden omdat een buyout wordt voorbereid: https://www.paytongroup.com/webfiles/tfm/pr300924.pdf

bryanv
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer bryanv
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door bryanv » 28 november 2024, 10:31

bryanv schreef: ↑28 maart 2024, 10:03
bryanv schreef: ↑2 januari 2024, 20:22 Roulette roulette

ARM (+82%)
Pfizer (-6,5%)
Disney (+33%)
Coinbase (+63%)
Amazon (+20%)
Het eerste kwartaal is bijna voorbij. Ik vermoed dat Pfizer nog een inhaalbeweging zal maken.
Ik was dit draadje bijna vergeten. Het jaar is bijna om..

Pfizer zit nog steeds in hetzelfde sukkelstraatje. Trump zal er niet goed aan gedaan hebben en vrees voor de toekomst op korte termijn. Voor 2025 zal deze wellicht verdwijnen. Ik twijfelde tussen MicroStrategy en Coinbase. Nu, ik ben tevreden met de verdubbeling. Momenteel verslaan 4/5 stockpicks de wereldwijde index.

ARM (+93%)
Pfizer (-13%)
Disney (+30%)
Coinbase (+98%)
Amazon (+37%)

reteiP
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer reteiP
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door reteiP » 28 november 2024, 10:38

stockzombie schreef: ↑28 november 2024, 00:24 Payton Planar weer met zeer mooie resultaten die gedownplayed worden omdat een buyout wordt voorbereid: https://www.paytongroup.com/webfiles/tfm/pr300924.pdf
Als ze vandaag uitkopen aan €11 kom ik aan een CAGR van 17,3% wat natuurlijk niet slecht is maar ik zou toch teleurgesteld zijn. Hoopte met deze positie voor vele jaren compounding te staan.
Liever lang in port en aan 15% CAGR.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

110 berichten
  • Pagina 4 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • …
  • 8
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy