Nieuwjaarscadeautjes van de bank: bestaan ze nog?
Nieuwjaarscadeautjes van de bank: bestaan ze nog?
Omdat het niet alleen maar renteverlagingen en kostenverhogingen moeten zijn, dacht ik bij het krijgen van een brief van mijn nieuwe bank nostalgisch terug aan tijden waar er door de banken wel eens zot werd gedaan en er een cadeautje af kon voor de klant.
Meestal was het in de maand januari, ik geloof in de jaren 80 en 90, dat mijn vader een brief kreeg dat hij mocht langsgaan bij de bank voor een gratis agenda, (scheur)kalender en misschien als extra nog een pen met het logo van de bank erop.
Zelf heb ik het nooit gekregen, zo'n cadeautje van de bank. Tot op vandaag. Stak er naast de tarievenlijst ook een bon in de omslag die me uitnodigt om een cadeautje te gaan afhalen. Anno 2024 gebruikt er wellicht niemand nog een papieren agenda of kalender, dus krijg ik...een gratis peperkoek. Ik heb voor de zekerheid gecheckt of het geen actie was van de supermarkt, maar nee, het is weldegelijk van de bank.
Verrassend, attent, leuk en lekker.
Nu ben ik benieuwd of er nog Spaargidsers zijn met een gulle bank?
En zo ja: wat hebben jullie gekregen voor jullie Nieuwjaar?
Ps: Indien jullie niet meteen mijn reacties zien dan komt dat omdat ze om een of andere reden telkens goedgekeurd moeten worden door een beheerder of moderator. Dat duurt altijd wel even waardoor mijn berichten meestal verdwijnen tussen de daaropvolgende reacties.
Meestal was het in de maand januari, ik geloof in de jaren 80 en 90, dat mijn vader een brief kreeg dat hij mocht langsgaan bij de bank voor een gratis agenda, (scheur)kalender en misschien als extra nog een pen met het logo van de bank erop.
Zelf heb ik het nooit gekregen, zo'n cadeautje van de bank. Tot op vandaag. Stak er naast de tarievenlijst ook een bon in de omslag die me uitnodigt om een cadeautje te gaan afhalen. Anno 2024 gebruikt er wellicht niemand nog een papieren agenda of kalender, dus krijg ik...een gratis peperkoek. Ik heb voor de zekerheid gecheckt of het geen actie was van de supermarkt, maar nee, het is weldegelijk van de bank.
Verrassend, attent, leuk en lekker.
Nu ben ik benieuwd of er nog Spaargidsers zijn met een gulle bank?
En zo ja: wat hebben jullie gekregen voor jullie Nieuwjaar?
Ps: Indien jullie niet meteen mijn reacties zien dan komt dat omdat ze om een of andere reden telkens goedgekeurd moeten worden door een beheerder of moderator. Dat duurt altijd wel even waardoor mijn berichten meestal verdwijnen tussen de daaropvolgende reacties.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Nieuwjaarscadeautjes van de bank: bestaan ze nog?
Ja hoor, ik heb meer dan 1 gulle bank die een beter dan doorsnee service levert aan een lager dan doorsnee kost.
Zodanig gul dat ze willen dat je ervoor langskomt ...

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb van mijn 3 banken een prijsverhoging gekregen...
We leren weer bij leven zonder bank rekening.
Estate Guru believer.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
@Samsara // blijf maar geloven in St'Niklaas..
Dat is voor mij een evidentie, geen extra.EarthNvstr1 schreef: ↑31 maart 2024, 18:53Ja hoor, ik heb meer dan 1 gulle bank die een beter dan doorsnee service levert aan een lager dan doorsnee kost.
En hiermee bedoel je?
Wie idiote replieken geeft op mijn posts kan zich verwachten aan een (peper)koekje van eigen deeg.
man man man??? Geloof je nu echt dat dat nog bestaat ,,, Bankkadotjes voor de klant die enkel zijn loon laat storten???...
Als je "" Personal Banking "" va.100.000 € of "Private Banking " va.250.000 € klant bent ontvang je misschien nog wel een prul...
--KNIP--
Dan behoor je tot de elite,, als ieder met zijn kapitaal weg gaat , hebben ze niet graag, kunnen ze de aandeelhouders niet meer vergoeden...