DHB S@veonline rekening.
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: DHB S@veonline rekening.
Met de Plus rekenening kan je ook aan het loket terecht, met een s@veonline niet.pol schreef:Je kan toch een Plus rekening on line openen, of moet op de hogere rente van de Plus rekening nog RV vanaf ?Ezeltje Strekje schreef: de s@veonline kan enkel online worden geopend / beheerd
Pecunia non olet
Ik vindt het jammer dat hun intrest zo laag is , in januari als ik mijne intrest heb ontvangen boek ik toch wel over naar een andere bank om daar verder te sparen sluit deze rekening zeker niet af ,bewaren voor betere tijden , ik denk dat ik niet alleen zal zijn ,ze staan normaal altijd net iets boven de Rabo nu staan ze er al onder

NU staan ze voorlopig gelijk op 2,25%. (DHB plus en rabo)M M schreef: Ik vindt het jammer dat hun intrest zo laag is , in januari als ik mijne intrest heb ontvangen boek ik toch wel over naar een andere bank om daar verder te sparen sluit deze rekening zeker niet af ,bewaren voor betere tijden , ik denk dat ik niet alleen zal zijn ,ze staan normaal altijd net iets boven de Rabo nu staan ze er al onder![]()
![]()
Laatst gewijzigd door pol op 26 december 2009, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja maar nie lang meer of ze moeten ginder nog wakker schieten 
Ze moeten "ginder" niet wakker schieten. De hoge rente op "buitenlandse" Belgische filialen van internetbanken zijn voorbij.M M schreef: Ja maar nie lang meer of ze moeten ginder nog wakker schieten![]()
Hopelijk keert het tij....
Daar zit ook logica in.
De thuismarkten van die banken waren voor de crisis, de rijzende sterren, maar zijn door de crisis extra zwaar geraakt.
Logisch dus, dat nu ze geen geld meer nodig hebben om tegen heel hoge rentes te ontlenen, ze ook niet meer goed gaan betalen om nieuwe spaargelden binnen te halen.
In principe zullen we dus moeten wachten tot landen als een Rusland of Turkije weer een zeer sterke economische groei gaan kennen vooraleer die banken weer extra's gaan betalen.
Allez das mijn gedacht hé, kan er natuurlijk ook volkomen naast zitten.
De thuismarkten van die banken waren voor de crisis, de rijzende sterren, maar zijn door de crisis extra zwaar geraakt.
Logisch dus, dat nu ze geen geld meer nodig hebben om tegen heel hoge rentes te ontlenen, ze ook niet meer goed gaan betalen om nieuwe spaargelden binnen te halen.
In principe zullen we dus moeten wachten tot landen als een Rusland of Turkije weer een zeer sterke economische groei gaan kennen vooraleer die banken weer extra's gaan betalen.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Allez, ga nu afsluiten, de hond uitlaten en naar de film "Windkracht 10" kijken op TV1.cp1234 schreef: Daar zit ook logica in.
Je kan beter ASAP je geld oversluizen om zo op tijd te zijn voor de getrouwheidspremie 2010.M M schreef: Ik vindt het jammer dat hun intrest zo laag is , in januari als ik mijne intrest heb ontvangen boek ik toch wel over naar een andere bank om daar verder te sparen sluit deze rekening zeker niet af ,bewaren voor betere tijden , ik denk dat ik niet alleen zal zijn ,ze staan normaal altijd net iets boven de Rabo nu staan ze er al onder![]()
![]()
Tenzij je kiest voor BNP of BMBP die 11,**/12 getrouwheidspremie (pro-rata temporis) geven voor storting in Januari
Laatst gewijzigd door ted op 27 december 2009, 07:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Indien storting dit jaar langer dan maanden geleden is, is de getrouwheid/aangroei al binnen. Dus dringend verplaatsen.
Voor stortingen voor 01/04/2009 is normaal toch de aangroei/getrouwheidpremie verworven dacht ik ?
Klopt. Voor stortingen van voor 01.04.2009 heb je de premie binnen na 6 maanden ( bv. 01.10.2009) en tot het einde van 2009 wordt die dag aan dag verlengt. Dit is enkel bij DHB zo. Vanaf 01.01.2010 begint bij DHB de verwerving van een getrouwheidspremie van 12 maanden. Dan moet je geld dus het ganse jaar bij hen staan vooraleer je de premie binnen hebt.waterboy schreef: Voor stortingen voor 01/04/2009 is normaal toch de aangroei/getrouwheidpremie verworven dacht ik ?
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]