Tak23 overlijden begunstigde
Tak23 overlijden begunstigde
Mijn moeder heeft een tak 23 live plan argenta en de begunstigden zijn 2 van haar kinderen bij overlijden van een van de kinderen gaat het geld terug naar de moeder . Nu heb ik een vraag
1 van de kinderen sterft eerder dan de moeder en de som dat ze geïnvesteerd heeft en op zijn naam staat + de winst op het bedrag komt vrij . Nu blijkt dat de interesten van die som naar de echtgenote zijn gegaan hoe kan dat ?
1 van de kinderen sterft eerder dan de moeder en de som dat ze geïnvesteerd heeft en op zijn naam staat + de winst op het bedrag komt vrij . Nu blijkt dat de interesten van die som naar de echtgenote zijn gegaan hoe kan dat ?
Re: Tak23 overlijden begunstigde
Huwelijks contract ?Jp9121 schreef: ↑22 april 2024, 08:56 Mijn moeder heeft een tak 23 live plan argenta en de begunstigden zijn 2 van haar kinderen bij overlijden van een van de kinderen gaat het geld terug naar de moeder . Nu heb ik een vraag
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Tak23 overlijden begunstigde
De echtgenote erfde het vruchtgebruik op dat contract en de moeder de naakte eigendom van het kapitaal, zie https://www.notaris.be/mijn-erfenis/hoe ... en-geldsomJp9121 schreef: ↑22 april 2024, 08:56 Mijn moeder heeft een tak 23 live plan argenta en de begunstigden zijn 2 van haar kinderen bij overlijden van een van de kinderen gaat het geld terug naar de moeder . Nu heb ik een vraag