Senioren telefoon ( DORO 6820 )
Senioren telefoon ( DORO 6820 )
Ik heb een Senioren telefoon ( DORO 6820 ) Vindt nergens de outbox berichten.
Iemand die me wegwijs kan maken waar de outbox te vinden is.
?..
In mijn oude Nokia 3310/3330 is er een Inbox en outbox.
De outbox gebruik ik om vaste berichten in op te slaan, zodat ik deze niet telkens moet intikken als ik ze nodig heb.
oa. mijn nummerplaat als ik ergens wil parkeren waar een parkeerpaal staat.;
Iemand die me wegwijs kan maken waar de outbox te vinden is.

In mijn oude Nokia 3310/3330 is er een Inbox en outbox.
De outbox gebruik ik om vaste berichten in op te slaan, zodat ik deze niet telkens moet intikken als ik ze nodig heb.
oa. mijn nummerplaat als ik ergens wil parkeren waar een parkeerpaal staat.;
Re: Senioren telefoon ( DORO 6820 )
Dag Ludo,
Hier vind je een handleiding van het toestel.
https://www.handleidi.ng/doro/6820/handleiding?p=2
De piste die je moet volgen is MENU > BERICHTEN >
Daarna heb je de keuze
Inbox, Concepten, Verzonden of Postvak Uit.
Ik hoop dat dit jou helpt.
En denk eraan : beter een verre vriend dan een dichte gebuur he.
Daarna heb je de keuze
En denk eraan : beter een verre vriend dan een dichte gebuur he.

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
----------haelewyn schreef: ↑4 juni 2024, 19:34 Dag Ludo,
Daarna heb je de keuze
En denk eraan : beter een verre vriend dan een dichte gebuur he.![]()
Die handleiding had ik al wel hoor, Met je info kom ik dus niet echt verder waar ik wil zijn... In de handleiding vindt er nergens in wat ik nodig heb. nl. een outbox waar je vaste berichten in kunt opslaan om deze te verzenden , zonder dat dit bericht na verzending verwijderd wordt.
In concepten geprobeerd dit te doen, maar als je dit concept gebruikt verdwijnt het berichtook, je moet het dan opnieuw invoeren, wat dus niet telkens de bedoeling is uiteraard..
Misschien is er iemand op het forum die zelfde toestel heeft en mij kan helpen bij wat ik nodig heb...

Laatst gewijzigd door ludo op 4 juni 2024, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Verstuur het bericht naar jezelf ... dan staat het in outbox en in inbox.
Ik denk : probleem opgelost.
Als je een bericht intoetst en op de rode knop duwt, dezelfde als om een oproep te beëindigen, dan staat het bericht in je concepten. Maar dat verlies je later inderdaad.
Hetzelfde toestel: statistisch onwaarschijnlijk. Niet veel mensen bellen nog met een Doro en dat zijn er dan nog vaak die je niet meer op een forum gaat vinden.
Maar who knows..
Als je van mij de oplossing niet zou willen aannemen moet je inderdaad op een ander wachten.
Ik denk : probleem opgelost.
Als je een bericht intoetst en op de rode knop duwt, dezelfde als om een oproep te beëindigen, dan staat het bericht in je concepten. Maar dat verlies je later inderdaad.
Hetzelfde toestel: statistisch onwaarschijnlijk. Niet veel mensen bellen nog met een Doro en dat zijn er dan nog vaak die je niet meer op een forum gaat vinden.
Maar who knows..
Als je van mij de oplossing niet zou willen aannemen moet je inderdaad op een ander wachten.
Bericht dat toekomt is in mijn inbox, moet het dan nog ergens kunnen opslaan in outbox, en daar kunnen bewaren om het later te gebruiken.. Dat is dus het probleem dat het niet in bewaarde berichten komt...
Omdat 3G gaat verdwijnen heb ik de DORO gekocht, die is 4G.
Een Smartphone wil ik niet omdat ik al die mogelijkheden nooit gebruik.
Enkel SMS gebruik ik.. Voorlopig dus nog met mijn Nokia 3310/3330 ( onverwoestbaar ) LOL
Als je een bericht naar jezelf stuurt komt dat in INBOX en in OUTBOX.
Van daaruit zou je het bericht moeten kunnen gebruiken met het commando "kopieren" of "doorsturen".
Veel succes ermee..
Als het niet lukt kan je langsgaan in een digibank in je gemeente. Daar kunnen enkele ervaringsdeskundigen altijd proberen of het hen lukt of niet.
Van daaruit zou je het bericht moeten kunnen gebruiken met het commando "kopieren" of "doorsturen".
Veel succes ermee..
Als het niet lukt kan je langsgaan in een digibank in je gemeente. Daar kunnen enkele ervaringsdeskundigen altijd proberen of het hen lukt of niet.
Das een goed idéé, wist ni dat het bestond..haelewyn schreef: ↑4 juni 2024, 20:51 Als je een bericht naar jezelf stuurt komt dat in INBOX en in OUTBOX.
Veel succes ermee..