Frankrijk en tol.
Frankrijk en tol.
https://frankrijk.nl/free-flow-flux-lib ... -tolbadge/
Nieuwe regels komt er op neer, geen tolpoortjes en toch dient er betaald te worden.
Slechts 5 dagen tijd om te betalen, anders veelvoud.
Simpelste manier reizen zonder zorgen is een tolbadge.
Nieuwe regels komt er op neer, geen tolpoortjes en toch dient er betaald te worden.
Estate Guru believer.
Re: Frankrijk en tol.
En vergeet je milieusticker niet. Niet nodig voor een Franse oldtimer, wel voor een buitenlandse. Hoewel de mijne schoon is en in Duitsland en België alle lage emissiezones in mag, mag dat in Frankrijk weer niet omdat ze alleen naar het bouwjaar kijken.platin schreef: ↑26 juni 2024, 20:37 https://frankrijk.nl/free-flow-flux-lib ... -tolbadge/
We zijn weer echt Europees bezig.

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zone Flux Libre staat aangeduid .. Dus als je daar op let komt het wel in orde, vermoedelijk.
Je moet dan ook wel zorgen dat je weet aan welke operator je moet betalen. Het is niet zomaar gewoon 'aan de staat'.
Tolbadge : zou ik ook doen maar voor 1 keer Frankrijk is dat toch een beetje moeilijk.
Je moet dan ook wel zorgen dat je weet aan welke operator je moet betalen. Het is niet zomaar gewoon 'aan de staat'.
Tolbadge : zou ik ook doen maar voor 1 keer Frankrijk is dat toch een beetje moeilijk.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/06/22 ... or-lyon-n/Opgelet voor wie door Lyon naar het zuiden rijdt deze zomer: vanaf dit jaar heb je een milieuvignet nodig
Vergeet ook niet dat je heel vaak een vignet nodig hebt om andere Franse steden binnen te rijden. Elke stad heeft haar eigen regels. Meestal zijn alleen de straten en lanen in de stadscentra en buitenwijken vignetplichting, maar soms ook snelwegen die vlak bij het centrum liggen. Dat is bijvoorbeeld zo in Parijs – de Boulevard Périphérique, de oude ring dus - en in Straatsburg.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Weer eens een rampenplan dus.
- Is enkel nodig in bepaalde steden (Parijs, Lyon, Toulouse, Nice, Montpelier,...)
- Is op basis van de euro-norm van je auto
- kost slechts een handjevol euros.
Hoe zit het dan met euro 2?
Hier is een simulator: https://www.certificat-air.gouv.fr/
Vergeet niet de flits detectie ( snelheid ) op je GPS uit te schakelen / te verwijderen.
Voertuig of GPS kan in beslag genomen worden, .
Een fikse boete heb je zowiezo aan je been als je betrapt wordt..
Voertuig of GPS kan in beslag genomen worden, .
Een fikse boete heb je zowiezo aan je been als je betrapt wordt..
Nee, hoor. Ze zeggen dat hij te oud is.
Dat is absurd, want ze kijken alleen maar naar het jaar. Toevallig mag hij in België en Dtsl. wel alle lage emissiezones in omdat het de eerste met een katalysator is. Maar dat kun je nergens invullen, dus gewoon maar een aanname van hen.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Troost U, met mijn Euro 4 mag ik er ook niet in, is altijd omrijden, maar meer kilometers rijden zal beter voor het milieu zijn zeker ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Uiteraard! Leve de EU en het milieu.voorheenCP1234 schreef: ↑27 juni 2024, 16:50 Troost U, met mijn Euro 4 mag ik er ook niet in, is altijd omrijden, maar meer kilometers rijden zal beter voor het milieu zijn zeker ...
Franse oldtimers zijn wel automatisch vrijgesteld.