hagelschade wagen
Re: hagelschade wagen
Platin,
goede morgen :-)
Ik heb in tussentijd de verzekering ingelicht van de schade en dossier is geopend, na de vakantie gaat hij richting de schadehersteller waar eerst onder de lamp een exptertise wordt uitgevoerd. Hierna moet de verzekering zijn goedkeuring geven.
Mijn openingsbericht met de vraag om info heb ik geschreven op een zaterdag, toen was de verzekeringsmakelaar gesloten. Had dit op een weekdag geweest had ik zeker direct de makelaar gecontacteerd.
Re: hagelschade wagen
verjaringstermijn in verzekeringen is drie jaar. Dus binnen de drie jaar aangeven. Natuurlijk hoe langer je wacht, hoe moeilijker het bewijs. En je moet zelf bewijzen dat de schade is door hagel en niet door iets anders. De maatschappij moet op zijn beurt uitsluitingen bewijzen, maar discussie over al dan niet hagel is geen uitsluiting.
Een expert zal zeker zien of het hagel was of niet, daar ben ik gerust in. Het zou mij verwonderen dat hier problemen opduiken.
Een expert zal zeker zien of het hagel was of niet, daar ben ik gerust in. Het zou mij verwonderen dat hier problemen opduiken.