Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Ervaringen met Saxo Bank

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
1082 berichten
  • Pagina 56 van 73
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • …
  • 73
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Barryke
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Barryke
Verstuur privébericht

Re: Ervaringen met Saxo Bank

• Citeer

Bericht door Barryke » 8 augustus 2024, 20:28

EarthNvstr1 schreef: ↑8 augustus 2024, 19:51
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 19:07 $9900
Hoeveel had je "initieel aangegeven van plan te zijn te storten" in "de openingsdocumenten” ?
Weet ik niet meer. Waarschijnlijk 50k. Ik vond dat ook een moeilijke vraag. Dat hangt af van hoe de beurzen presteren. Daar ben ik vandaag of gisteren dan boven gegaan en dan begon hun computer weer te pinken precies. En die $9900 moet dus nog komen, die hangt nog in de lucht terwijl mijn mogelijkheid tot storten geblokkeerd is. Zucht. Ze doen precies alsof ik een crimineel ben, terwijl ik hen alle documenten bezorg die ik moet bezorgen.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 8 augustus 2024, 20:39

Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 20:28
EarthNvstr1 schreef: ↑8 augustus 2024, 19:51 Hoeveel had je "initieel aangegeven van plan te zijn te storten" in "de openingsdocumenten” ?
Weet ik niet meer. Waarschijnlijk 50k. Ik vond dat ook een moeilijke vraag. Dat hangt af van hoe de beurzen presteren. Daar ben ik vandaag of gisteren dan boven gegaan en dan begon hun computer weer te pinken precies.
Ja kijk ... als je het zelf niet meer weet ... :D
Je kan met zo'n dingen best zonder emoties gewoon "voldoen" aan de vragen n.m.i.
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 20:28 En die $9900 moet dus nog komen, die hangt nog in de lucht terwijl mijn mogelijkheid tot storten geblokkeerd is. Zucht.
Dat is niet wat ik eerder begreep onder:
Totdat we deze gegevens hebben ontvangen, kunt u geen verdere stortingen doen op uw rekening.
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 20:28 Ze doen precies alsof ik een crimineel ben,
Emoties ...no good ...
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 20:28 , terwijl ik hen alle documenten bezorg die ik moet bezorgen.
Geen probleem dan, komt wellicht gewoon in orde.

mver
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer mver
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mver » 8 augustus 2024, 20:44

Kyc is dikwijls ingrijpend en stresserend. Alle begrip. En niet iedereen is een emotieloze robot. Als buitenstaander is het ook gemakkelijk praten.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 8 augustus 2024, 20:54

mver schreef: ↑8 augustus 2024, 20:44 Kyc is dikwijls ingrijpend en stresserend. Alle begrip. En niet iedereen is een emotieloze robot. Als buitenstaander is het ook gemakkelijk praten.
Inderdaad.
En dat iemand hier met emoties dat komt "uiten/ventileren" heb ik ook begrip voor.
Olie op het vuur gooien (of meegaan in het "schandalig verhaal") is dan niet de oplossing n.m.i., wel aanmanen tot kalmte (of emoties beheersen).
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 8 augustus 2024, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Barryke
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Barryke
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Barryke » 8 augustus 2024, 20:54

EarthNvstr1 schreef: ↑8 augustus 2024, 20:39
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 20:28

Weet ik niet meer. Waarschijnlijk 50k. Ik vond dat ook een moeilijke vraag. Dat hangt af van hoe de beurzen presteren. Daar ben ik vandaag of gisteren dan boven gegaan en dan begon hun computer weer te pinken precies.
Ja kijk ... als je het zelf niet meer weet ... :D
Je kan met zo'n dingen best zonder emoties gewoon "voldoen" aan de vragen n.m.i.
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 20:28 En die $9900 moet dus nog komen, die hangt nog in de lucht terwijl mijn mogelijkheid tot storten geblokkeerd is. Zucht.
Dat is niet wat ik eerder begreep onder:
Totdat we deze gegevens hebben ontvangen, kunt u geen verdere stortingen doen op uw rekening.
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 20:28 Ze doen precies alsof ik een crimineel ben,
Emoties ...no good ...
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 20:28 , terwijl ik hen alle documenten bezorg die ik moet bezorgen.
Geen probleem dan, komt wellicht gewoon in orde.
Weet jij nog het bedrag dat je hebt ingevuld dat je van plan was te beleggen? Ik niet nee..

Mogelijkheid tot storting werd vandaag geblokkeerd. De overschrijving in dollar heb ik gisteren uitgevoerd toen er nog niets aan de hand was.

Emoties, ja, een beetje. Er hangt $9900 in de lucht die ik heb overgeschreven op een moment dat er niets aan de hand was met mijn rekening. En vandaag worden eerst (nogmaals) documenten van mij gevraagd die ik meteen (nogmaals) aanlever. Om dan een paar uur later mijn mogelijkheid tot storten te blokkeren en mij mee te delen dat ze mijn rekening mogelijk gaan sluiten…

Mag het dan, een beetje emoties? Er hangt $9900 te zweven in de lucht en ik durf niet meer te storten naar Saxo.
mver schreef: ↑8 augustus 2024, 20:44 Kyc is dikwijls ingrijpend en stresserend. Alle begrip. En niet iedereen is een emotieloze robot. Als buitenstaander is het ook gemakkelijk praten.
Bedankt voor het begrip mver. Het is inderdaad geen pretje.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 8 augustus 2024, 20:57

Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 20:54
Slaap er eens een nachtje over. Morgen heb je dan hopelijk een meer heldere kijk op je zaak/uitdaging.

Barryke
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Barryke
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Barryke » 8 augustus 2024, 21:25

EarthNvstr1 schreef: ↑8 augustus 2024, 20:57
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 20:54
Slaap er eens een nachtje over. Morgen heb je dan hopelijk een meer heldere kijk op je zaak/uitdaging.
Bedankt om mij te laten ventileren ;) Ik had al stress en dit er nog bij was niet zo fijn. Morgen beter. Vrij verkeer van kapitaal is nu ook niet echt meer mogelijk binnen België… Bij elke overschrijving die ik nu doe ben ik bang voor een hoop vragen. Da’s echt waar.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 8 augustus 2024, 21:33

Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 21:25 Bedankt om mij te laten ventileren ;)
Graag gedaan. En slaap lekker.
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 21:25 Ik had al stress en dit er nog bij was niet zo fijn. Morgen beter.
Begrijpelijk. Het overkomt de besten, dus ook mij. ;D
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 21:25 Vrij verkeer van kapitaal is nu ook niet echt meer mogelijk binnen België…
Jawel hoor.
Maar dat moet je nog maar eens beredeneren wanneer je problemen met Saxo opgelost zijn.
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 21:25 Bij elke overschrijving die ik nu doe ben ik bang voor een hoop vragen. Da’s echt waar.
Waarom "bang" ? Dat je "ertegenop" ziet kan ik wel begrijpen, maar waarom "bang" ?
Nu goed ... formuleer daar ook maar een antwoord op nadat je problemen met Saxo opgelost zijn.

Edit: ik ga er vanuit dat je dit pas morgen ziet omdat je vandaag vroeg bent geen slapen ...

Barryke
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Barryke
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Barryke » 8 augustus 2024, 21:53

EarthNvstr1 schreef: ↑8 augustus 2024, 21:33
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 21:25 Bedankt om mij te laten ventileren ;)
Graag gedaan. En slaap lekker.
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 21:25 Ik had al stress en dit er nog bij was niet zo fijn. Morgen beter.
Begrijpelijk. Het overkomt de besten, dus ook mij. ;D
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 21:25 Vrij verkeer van kapitaal is nu ook niet echt meer mogelijk binnen België…
Jawel hoor.
Maar dat moet je nog maar eens beredeneren wanneer je problemen met Saxo opgelost zijn.
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 21:25 Bij elke overschrijving die ik nu doe ben ik bang voor een hoop vragen. Da’s echt waar.
Waarom "bang" ? Dat je "ertegenop" ziet kan ik wel begrijpen, maar waarom "bang" ?
Nu goed ... formuleer daar ook maar een antwoord op nadat je problemen met Saxo opgelost zijn.

Edit: ik ga er vanuit dat je dit pas morgen ziet omdat je vandaag vroeg bent geen slapen ...
Nog niet gaan slapen :D Dus ik ga hierop al antwoorden omdat ik denk dat ik het op een rustige manier ga kunnen ;)

Waarom bang? Omdat ik 1: die info niet graag deel en het is wel wat werk. En 2: omdat ik maar een deftige uitleg heb voor zo’n 80% van mijn geld. De rest kan ik niet verklaren. Bijeengespaard vroeger, en beurswinst. Ik denk dat er nog wel mensen zijn bij wie dat het geval is. En dat is echt geen zwart geld. Begin ook maar eens met elk beurswinstje op te snorren van de laatste 15 jaar en dat op te lijsten.. Bij mij is dat heel erg veel werk. Ik heb ook al vaak geld versluisd van de ene broker naar de andere enzovoort.

Ik ben het voorlopig wel even beu. Begin dit jaar vragen van Bolero, nu al twee keer Saxo en mijn rekening half geblokkeerd. Ik zal mijn geld wel laten staan waar het staat en mijn beleggingsstrategie aanpassen aan de broker waar het staat.

ThomasDM
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer ThomasDM
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ThomasDM » 8 augustus 2024, 22:04

Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 19:07 Ik bel met de klantendienst en zeg dat ik die documenten al bezorgd heb. “Ja, maar u heb meer gestort dan u initieel had aangegeven van plan te zijn in de openingsdocumenten”.
Hmm ik ben via Binck bij Saxo terecht gekomen en zou zelfs niet weten of ik die vraag ooit gekregen heb.

Lijkt mij zwaar kut al die "know your customer" vragen, zeker met een relatief anonieme tegenpartij zoals Saxo. Ik zou ook niet weten wat er op te moeten antwoorden en in welk detail ze dat wensen.

JOKER247
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer JOKER247
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JOKER247 » 8 augustus 2024, 22:26

ThomasDM schreef: ↑8 augustus 2024, 22:04
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 19:07 Ik bel met de klantendienst en zeg dat ik die documenten al bezorgd heb. “Ja, maar u heb meer gestort dan u initieel had aangegeven van plan te zijn in de openingsdocumenten”.
Hmm ik ben via Binck bij Saxo terecht gekomen en zou zelfs niet weten of ik die vraag ooit gekregen heb.

Lijkt mij zwaar kut al die "know your customer" vragen, zeker met een relatief anonieme tegenpartij zoals Saxo. Ik zou ook niet weten wat er op te moeten antwoorden en in welk detail ze dat wensen.
Het is inderdaad een groot en onzinnig probleem geworden. Ik heb dit jaar ook al 5 of 6x zo'n vragenlijst van KBC gehad. Allemaal gegevens die ze al lang hadden.
Bij Fortis ook al 2x en zelf de mogelijkheid om termijnrekeningen te openen 2x geblokkeerd.
Totale heksenjacht in dit landje.
En steeds bleek alles in orde, maar nooit excuses of vergoeding van de rente voor die 2 maanden gehad.
Je kan ook nooit iemand te spreken krijgen er over en maar geheimzinnig doen.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 8 augustus 2024, 22:54

Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 21:53 Waarom bang? ...
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 21:53 Omdat ik 1: die info niet graag deel en het is wel wat werk.
Dat zijn toch geen redenen om "bang" te zijn ?
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 21:53 En 2: omdat ik maar een deftige uitleg heb voor zo’n 80% van mijn geld. De rest kan ik niet verklaren. Bijeengespaard vroeger, en beurswinst.
Je kan het niet verklaren, maar je geeft vervolgens wél de verklaring.
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 21:53 Ik denk dat er nog wel mensen zijn bij wie dat het geval is.
Natuurlijk. Dat zal bij mij zelfs véél meer (vooral "bijééngespaard vroeger", niet zozeer "beurswinst" voorlopig) dan 20% zijn. Eerder 80% om niet te zeggen 100%.
Barryke schreef: ↑8 augustus 2024, 21:53 Ik ben het voorlopig wel even beu. Begin dit jaar vragen van Bolero, nu al twee keer Saxo en mijn rekening half geblokkeerd. Ik zal mijn geld wel laten staan waar het staat en mijn beleggingsstrategie aanpassen aan de broker waar het staat.
Misschien wek je gewoon argwaan door de manier waarop je reageert terwijl dat helemaal nergens voor nodig is ?

karine
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer karine
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door karine » 8 augustus 2024, 23:33

Bij Saxo zijn ze wel heel streng op stortingen en zeker wanneer het geld van een rekening komt die niet op eigen naam staat. Ook al vaker problemen mee gehad en een hoop stress. Van de andere kant kan je het ook positief bekijken dat ze toch stevige controle houden op het geld dat er binnenkomt.

Barryke
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Barryke
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Barryke » 8 augustus 2024, 23:42

EarthNvstr1 schreef: ↑8 augustus 2024, 22:54
Misschien wek je gewoon argwaan door de manier waarop je reageert terwijl dat helemaal nergens voor nodig is ?
Ik heb vandaag gewoon gebeld, de eerste keer nog rustig, om te vragen welke documenten ik nog moest aanleveren want dat ik ze al aangeleverd had.

Vervolgens heb ik de documenten opnieuw opgestuurd, en een paar uur later werd mijn rekening “beperkt”, als dank.

De tweede keer heb ik dus minder rustig gebeld omdat ze mijn rekening half geblokkeerd hadden en er dus geen stortingen meer konden toekomen. En dat terwijl ik de dag voordien een overschrijving in dollar had uitgevoerd die elk moment bij hen kon toekomen. Een mens zou voor minder een beetje zenuwachtig zijn. Gaan ze die $9900 dan terugsturen? Dan kan ik daarna weer kosten betalen om ze daar te krijgen.

Misschien maak ik mij druk om niets. Maar ik blijf erbij, prettig is het niet. En ik ben van nature nogal snel gestresseerd.

Wil je geen problemen met kyc? Ga dan naar Keytrade. Daar heb ik al tienduizenden euro’s van en naartoe gestuurd en nog nooit één vraag gekregen. Zo was het tot voor kort altijd bij elke bank en zou het moeten zijn. Bij een binnenlandse overschrijving van dezelfde rekeninghouder moeten ze toch geen vragen stellen.

20k naar Saxo en ze vragen al “Hela, waar komt dat geld vandaan? Leg eens uit”. Echt, jongens toch. Laat ons eens gerust. We hebben al zorgen genoeg.

JOKER247
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer JOKER247
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JOKER247 » 9 augustus 2024, 00:12

karine schreef: ↑8 augustus 2024, 23:33 Bij Saxo zijn ze wel heel streng op stortingen en zeker wanneer het geld van een rekening komt die niet op eigen naam staat. Ook al vaker problemen mee gehad en een hoop stress. Van de andere kant kan je het ook positief bekijken dat ze toch stevige controle houden op het geld dat er binnenkomt.
Maar waarom dan geld storten van een rekening die niet op eigen naam staat???? En wat is dan je tegenrekening? Wel op eigen naam?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

1082 berichten
  • Pagina 56 van 73
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • …
  • 73
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy