Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Schuldsaldoverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Schuldsaldoverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Beleggingsstrategie na invoering meerwaardebelasting

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
269 berichten
  • Pagina 17 van 18
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Gunter123
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Gunter123
Verstuur privébericht

Re: Beleggingsstrategie na invoering meerwaardebelasting

• Citeer

Bericht door Gunter123 » 10 februari 2025, 20:52

mver schreef: ↑10 februari 2025, 20:17 Misschien wil hij daar gaan wonen en werken. Adieu België.

Ik krijg een serieus huisjetuintjefiets-gevoel bij jou KleineSpaarder. Ook dat focussen op "je had belasting kunnen vermijden". Helaas meteen de donkere kant, het direct van de rails af gaan.
Correct, al hoop ik nog steeds dat er een redelijk verhaal uit de bus komt met de finale versie…

Gunter123
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Gunter123
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Gunter123 » 10 februari 2025, 20:54

KleineSpaarder schreef: ↑10 februari 2025, 19:34
Gunter123 schreef: ↑10 februari 2025, 19:16 Ik gooi bij de eerste gelegenheid mijn dividend portefeuille ook buiten. Vanaf nu ga ik er alles aan doen om belastingen op aandelen te vermijden …. Wat ze verhogen ga ik minstens proberen te besparen aan belasting … of ik kies uiteindelijk toch met tegenzin voor de LUX vluchtroute … ze hadden nochtans nog veel wol van mij kunnen krijgen als ze niet hadden overdreven …
Je hebt sinds enige tijd 30% op je winst betaald, wat zeer vreemd was want als je slim was, kon je 0% betalen. En nu gooi je dat buiten omdat je 10% zal moeten betalen. Vind je 10% te weinig?
De totale belastingsgraad was zeer hoog maar nog acceptabel. Dit extra wol wil dit schaap niet meer geven …!

Gunter123
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Gunter123
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Gunter123 » 10 februari 2025, 21:01

KleineSpaarder schreef: ↑10 februari 2025, 20:47
amandus schreef: ↑10 februari 2025, 20:40
Een dividendportefeuile kent, volgens mij, naast het dividend vaak ook een mooie stijging van de waarde van de onderliggende aandelen. En hierop betaalde je dus geen 30%, noch 10% .
Klopt. Maar dan geen reden om dat buiten te smijten als je daarop 10% betaalt net zoals de anderen die geen of een zeer laag dividend krijgen. De logica van sommigen is moeilijk om volgen en als je erop wijst, dan ben je een trol. Sommigen blijven liever dom en onwetend.

Ik zal mij aanpassen. Niet meer roepen, en de dommen, de dwazen en de onwetenden laten doen.
Ik hoop dat je het even ver schopt als deze domme onwetende dwaas :D

Succes !

KleineSpaarder
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer KleineSpaarder
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 10 februari 2025, 21:09

Gunter123 schreef: ↑10 februari 2025, 20:54 De totale belastingsgraad was zeer hoog maar nog acceptabel.
0% belasting op meerwaarde van beleggingen en vastgoed noem ik niet direct zeer hoog. Als ik me niet vergis, is dat bij de laagste ter wereld.

Als de OESO (en anderen) over totale belastinggraad spreekt, dan hebben ze het ook erfenissen, rv e.d.

Maw: belastingen die perfect te vermijden zijn als je uit je doppen kijkt. Erfenissen? Doe gewoon een schenking en het is veel minder. Rv? Perfect te vermijden.

In Belgie was het perfect mogelijk om 200.000 euro te beleggen. Dat wordt na 7 jaar 400.000 euro. Na 14 jaar 800.000 euro. Na 21 jaar 1.600.000 euro. Na 28 jaar 3.200.000. De belasting? 0,12% TOB op 200.000 en 0,12% op 3.200.000 bij verkoop.

Wie daarvan geen gebruik heeft gemaakt ... tja. Jammer zeker? En 10% op 3.200.000 of zelfs 15% (binnen een paar jaar). Nog geen ramp zeker?
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 10 februari 2025, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/

Divi
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Divi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Divi » 10 februari 2025, 21:12

Waarom je dividendportefeuille eruit gooien ?
En dan? Hangmatbeleggen? Of nog iets anders?

Gunter123
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Gunter123
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Gunter123 » 10 februari 2025, 22:51

KleineSpaarder schreef: ↑10 februari 2025, 21:09
Gunter123 schreef: ↑10 februari 2025, 20:54 De totale belastingsgraad was zeer hoog maar nog acceptabel.
0% belasting op meerwaarde van beleggingen en vastgoed noem ik niet direct zeer hoog. Als ik me niet vergis, is dat bij de laagste ter wereld.

Als de OESO (en anderen) over totale belastinggraad spreekt, dan hebben ze het ook erfenissen, rv e.d.

Maw: belastingen die perfect te vermijden zijn als je uit je doppen kijkt. Erfenissen? Doe gewoon een schenking en het is veel minder. Rv? Perfect te vermijden.

In Belgie was het perfect mogelijk om 200.000 euro te beleggen. Dat wordt na 7 jaar 400.000 euro. Na 14 jaar 800.000 euro. Na 21 jaar 1.600.000 euro. Na 28 jaar 3.200.000. De belasting? 0,12% TOB op 200.000 en 0,12% op 3.200.000 bij verkoop.

Wie daarvan geen gebruik heeft gemaakt ... tja. Jammer zeker? En 10% op 3.200.000 of zelfs 15% (binnen een paar jaar). Nog geen ramp zeker?
Je moet de totale belastingdruk bekijken mijn inziens…
Op alle componenten…
België is geen belastingsparadijs omdat we op 1 gebied lager scoren. Als je trouwens al x% meer personenbelasting moet betalen is er ook minder kapitaalopbouw. België neemt zijn deel gewoon vroeger dan landen die wel een belasting op kapitaal hebben (wat er trouwens bij ons ook is onder vorm van TOB, hoge RV,…)

Dit is voor mij een brug te ver voor weer dezelfde schouder … en dat zijn niet de superrijken.

spaarfreakje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer spaarfreakje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door spaarfreakje » 11 februari 2025, 01:39

Het zou zonneklaar moeten zijn: die meerwaarde-belasting had gekund indien er nog geen TOB of Reynderstaks had bestaan, zoals in die andere landen waar steeds naar verwezen wordt.
Sterkste schouders? Awel, enkel voor meerwaarden vanaf 500 000 dan hé (geïndexeerd uiteraard hé Connerke >:D ).

mozart
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer mozart
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mozart » 11 februari 2025, 10:39

Laat ons wachten tot we de modaliteiten van deze De Wever taks kennen. Dan kan je nog een strategie bepalen om de taks zo laag mogelijk te houden.

ronnie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ronnie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ronnie » 11 februari 2025, 11:34

Ik denk dat de beste strategie nu is om rekeninguittreksels te downloaden zo ver mogelijk terug, een gewoonte die ik afgeleerd heb met al die online dinges ... kan van pas komen als ze zeggen ouder dan x jaar vrijgesteld.
Voor de rest is het koffiedik kijken.

Wat zeker is, dit wordt allemaal zo ingewikkeld dat het niet te controleren valt in een paar uur.
En dat met diensten die overstelpt zijn met andere rommelbelastingen (zoals de 14 eurocent die ik 2 maandelijks aan TOB taks betaal en verklaar trade republic).

Ze zijn er zoveel jaar niet in geslaagd spaarboekintresten na te kijken, 1 vrij eenvoudig product, enkel Belgische banken, ...

KleineSpaarder
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 11 februari 2025, 13:57

Gunter123 schreef: ↑10 februari 2025, 22:51 Dit is voor mij een brug te ver voor weer dezelfde schouder … en dat zijn niet de superrijken.
De Vlamingen hebben meer dan verwacht voor NVA en Vooruit gestemd. De 2 onverwachte grote winnaars.
Hun programma was gekend en wordt nu uitgevoerd.
NVA wilde lagere pensioenen, minder lange werkloosheid, het ontzien van het grootkapitaal en de ondernemers. Dit konden ze realiseren door de wens van Vooruit in te willigen: vermogensbelasting.
Het mag dus allemaal geen verrassing heten.
De slachtoffers? Dezelfde als altijd. Vooral de werkende en sparende Vlaming. NVA was vroeger veronwaardigd dat alle lasten op de nek van de werkende en sparende Vlamingen terechtkwamen. Nu doen ze hetzelfde omdat ze weten dat de werkende en sparende Vlaming geen kant uitkan en geen vluchtroutes hebben.
Zal het rekkertje ooit breken? NVA denkt dat het rekkertje van de Vlaming nog wel even uitgerekt kan worden.
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/

doorwinterd
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer doorwinterd
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door doorwinterd » 11 februari 2025, 14:42

spaarfreakje schreef: ↑11 februari 2025, 01:39 Het zou zonneklaar moeten zijn: die meerwaarde-belasting had gekund indien er nog geen TOB had bestaan.
klopt, dat is hét gedrocht
-speculatietaks werd afgevoerd wegens lagere tob inkomsten

en mocht men nu beslissen om het na een jaar of tien bijhouden vrij te stellen van meerwaardebelasting =
- iedereen voor groot stuk de hangmat in (accumulating etf)
- dalende inkomsten RV
- verschrompelende tob taksen
- geraamde inkomsten meerwaardebelasting veel lager dan gepland

niet te doen dus
(in feite wel voor de meeste beleggers want hun rendement zou aanzienlijk stijgen)

KleineSpaarder
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 11 februari 2025, 15:56

doorwinterd schreef: ↑11 februari 2025, 14:42 en mocht men nu beslissen om het na een jaar of tien bijhouden vrij te stellen van meerwaardebelasting =
Hangmatbeleggen is een strategie. Men is ervoor of ertegen. Iemand die ertegen is, gaat nu niet plots een hangmatbelegger worden.
Wie geen hangmatbelegger is, behaalt gemakkelijk 10% rendement per jaar meer dan de hangmatbelegger. 10% meerwaardebelasting verandert daar niets aan.
Hangmatbelegger behaalt 10% rendement gemiddeld. 1.000.000 euro wordt 2.000.000 euro na 7 jaar.
De niet-hangmat haalt 20% per jaar maar verkoopt elk jaar de hele portefeuille (dat laatste is gewoon veronderstelling om rekenvoorbeeld te geven).
1.000.000 wordt na 1 jaar 1.200.000. Meerwaardetaks: 10% op 190.000 is 19.000. Blijft over na 1 jaar: 1.181.000. Dus netto rendement van 18,1%.
Bij nettorendement van 18,1% wordt 1.000.000 na 7 jaar: 3,2 miljoen. Eigenlijk is het wat minder want de 10.000 vrijstelling smelt relatief weg. Laat ons zeggen: 3,15 miljoen na 7 jaar.

3,15 miljoen voor de niet-hangmat.
2 miljoen voor de hangmat.

Werkt ook voor 100.000 of om het even. Hangmatbelegger heeft na 7 jaar 150% van niet-hangmat. Bij lagere bedragen weegt de 10.000 vrijstelling meer door. Dus relatief voordeliger voor de minder begoedere niet-hangmat

Finny10
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Finny10
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Finny10 » 11 februari 2025, 16:13

KleineSpaarder schreef: ↑11 februari 2025, 15:56
doorwinterd schreef: ↑11 februari 2025, 14:42 en mocht men nu beslissen om het na een jaar of tien bijhouden vrij te stellen van meerwaardebelasting =
Hangmatbeleggen is een strategie. Men is ervoor of ertegen. Iemand die ertegen is, gaat nu niet plots een hangmatbelegger worden.
Wie geen hangmatbelegger is, behaalt gemakkelijk 10% rendement per jaar meer dan de hangmatbelegger. 10% meerwaardebelasting verandert daar niets aan.
Hangmatbelegger behaalt 10% rendement gemiddeld. 1.000.000 euro wordt 2.000.000 euro na 7 jaar.
De niet-hangmat haalt 20% per jaar maar verkoopt elk jaar de hele portefeuille (dat laatste is gewoon veronderstelling om rekenvoorbeeld te geven).
1.000.000 wordt na 1 jaar 1.200.000. Meerwaardetaks: 10% op 190.000 is 19.000. Blijft over na 1 jaar: 1.181.000. Dus netto rendement van 18,1%.
Bij nettorendement van 18,1% wordt 1.000.000 na 7 jaar: 3,2 miljoen. Eigenlijk is het wat minder want de 10.000 vrijstelling smelt relatief weg. Laat ons zeggen: 3,15 miljoen na 7 jaar.

Werkt ook voor 100.000 of om het even. Hangmatbelegger heeft na 7 jaar 150% van niet-hangmat. Bij lagere bedragen weegt de 10.000 vrijstelling meer door. Dus relatief voordeliger voor de minder begoedere niet-hangmat
Ik ben bang dat jij je rijk rekent en één of meerdere dalingen tussentijds over het hoofd ziet.

voorheenCP1234
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer voorheenCP1234
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voorheenCP1234 » 11 februari 2025, 16:37

Finny10 schreef: ↑11 februari 2025, 16:13
KleineSpaarder schreef: ↑11 februari 2025, 15:56

Ik ben bang dat jij je rijk rekent en één of meerdere dalingen tussentijds over het hoofd ziet.
+1
Make Spaargids " Great Again ! "

Ayhrual
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Ayhrual
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Ayhrual » 11 februari 2025, 17:11

KleineSpaarder schreef: ↑10 februari 2025, 14:50
Tradie schreef: ↑10 februari 2025, 14:39

En als je in dollar blijft? Wat dan, wie gaat dat allemaal berekenen?
Breng ze niet op gedachten of ze gaan op de winsten van munten ook nog eens belastingen heffen :). Wie dollars in cash bijhoudt, betaalt belastingen op de koerswinst

Om op je vraag te antwoorden: het heeft geen belang of je in dollars blijft of niet (of start van dollars of niet). Start of blijf je in dollars: bereken de waarde op het moment van de start of de verkoop. Laat je je in euro betalen of betaal je in euro: dan doet de bank de berekening voor jou, maar rekent wel een marge op de koers dollar euro. Dat zijn dan kosten die je mag aftrekken, dus kun je gewoon de berekening van de bank overnemen. Behalve als je die marge niet mag aftrekken, dan moet je zelf de berekening maken en draag je het verlies van de marge volledig.

Het zijn al die details die in de definitieve wet gaan moeten staan. Hoe slechter de politici hun werk doen, hoe slechter de details afgedekt zijn. En dus hoe groter de ACHTERPOORTEN zullen zijn en hoe groter de kans dat de Raad van State de wet zal VERNIETIGEN, al dan niet met terugwerkende kracht Geen compassie met politici. Ze moeten maar hun werk doen.
Ik vrees dat ze al die berekeningen aan de beleggers zullen laten : "trek uw plan maar zorg dat het juist is ...."

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

269 berichten
  • Pagina 17 van 18
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy