Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Peiling nieuw beleid VS

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
1053 berichten
  • Pagina 13 van 71
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • …
  • 71
  • Volgende

Beleid VS : Hoe staat de gemiddelde SG'er nu tegenover Trump sinds zijn inauguratie

- Mijn vertrouwen in de man en zijn entourage blijft zoals destijds voor zijn verkiezing.
33
59%
- Er gebeuren een aantal dingen waar ik toch ook even van moet kijken , maar ik blijf vertrouwen hebben.
4
7%
- Ik heb me eigenlijk vergist in die man en-of zijn entourage
19
34%

Totaal aantal stemmen: 56
Je stem is verwerkt.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

Re: Peiling nieuw beleid VS

• Citeer

Bericht door vortex » 3 maart 2025, 11:18

Georg schreef: ↑3 maart 2025, 10:43 => het moet in feite mogelijk zijn.
Wat acht je mogelijk? Dat Rusland met één maand staakt het vuren instemt zodat Europa voet aan de grond en controle over het luchtruim kan verwerven? Dat een ego als Trump ja zegt en zijn eigen grootse plan laat vallen voor één maand wapenstilstand zonder vervolg scenario en het initiatief aan Europa gunt? Ik vrees dat onze Euro krijgers hoog in hun ivoren toren iets te weinig zin voor realiteit hebben. Mij zou het zeer verbazen mocht op een van bovenstaande een ja komen.

mver
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer mver
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mver » 3 maart 2025, 11:24

haelewyn schreef: ↑3 maart 2025, 08:49 Wie weet wordt het nog eens theater zoals net voordien.

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Buiten ... s-AA1A3bNK

Nog een artikeltje van MSN - De MSM ;D ;D

Bully en Hillbillie zullen ze wel nog eens een rondje gaan voorbereid uitschelden om de goedgelovige Amerikaan te tonen wie de moedige vechters voor het vaderland zijn.. en wie de vijand is.
Een groot deel, vooral de slimsten uiteraard, trappen er nog altijd in.

Wat eerder werd verteld hier : het forum is een weerspiegeling van de werkelijke wereld. ;D ;D

Putin belde met Trump en sprak :
"Donald, ik heb het gezien op tv he... en ik heb me goed geamuseerd en goed gelachen. Binnenkort komen er nog zo een paar clowns... zorg dat je het "hoogste woord" hebt."
;D ;) :D ;) :)
Mensen die denken zeker te weten wat er al dan niet voorbereid is, kan ik niet serieus nemen. Je kan vanalles veronderstellen, maar niks zeker weten.

En constant verwijzen naar de domme kiezers van Trump, daar denk ik ook wat van. Natuurlijk is Trump een rare onbetrouwbare vent die veel liegt. Maar als je het nodig hebt om "aan de andere kant van de dommen te staan", dan lijkt dat eerder op onzekerheid.

Ik ga mij verder met deze discussie niet meer bezighouden.

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 3 maart 2025, 12:33

mver schreef: ↑3 maart 2025, 11:24
haelewyn schreef: ↑3 maart 2025, 08:49 Bully en Hillbillie zullen ze wel nog eens een rondje gaan voorbereid uitschelden om de goedgelovige Amerikaan te tonen wie de moedige vechters voor het vaderland zijn.. en wie de vijand is.
Een groot deel, vooral de slimsten uiteraard, trappen er nog altijd in.
Mensen die denken zeker te weten wat er al dan niet voorbereid is, kan ik niet serieus nemen. Je kan vanalles veronderstellen, maar niks zeker weten.

En constant verwijzen naar de domme kiezers van Trump, daar denk ik ook wat van. Natuurlijk is Trump een rare onbetrouwbare vent die veel liegt. Maar als je het nodig hebt om "aan de andere kant van de dommen te staan", dan lijkt dat eerder op onzekerheid.

Ik ga mij verder met deze discussie niet meer bezighouden.
Er zit een zeker lijn in de commentaren van de fervente tegenstanders van Trump ... afgeven op de "domme" kiezers van Trump.
Ook KleineSpaarder meent op die manier te moeten communiceren ...
KleineSpaarder schreef: ↑28 februari 2025, 14:12 Kijk, ze zitten hier ook op het forum, de lower-income, lower-education white people, whether we like it or not ... (JD Vance's words !!! Not mine !!!) die stemmen voor Trump.

Ik behoor tot de high-income, bro :)
Ikzelf heb ook mijn bedenkingen bij hetgeen Trump allemaal zegt of doet, maar zijn kiezers beledigen en denigreren helpt niet.
Integendeel, het getuigt van een (misplaatst) gevoel van superioriteit en een hoge mate van narcisme.

Narcisme
Narcisme is gedrag dat wordt gekenmerkt door een overmatige focus op de eigen persoon en het eigen imago, egoïsme, fantasieën over invloed en macht, een niet-realistisch zelfbeeld en een gebrek aan gemeende empathie. Iemand die narcistisch gedrag vertoont, wordt een narcist genoemd. De ernstigste vorm ontstaat als het gedrag zich ontwikkelt tot een narcistische persoonlijkheidsstoornis, de pathologische vorm van narcisme. Een diagnose hiervoor kan volgens de DSM pas worden gesteld, wanneer het dagelijks functioneren van de persoon zelf er hinder van ondervindt. Het is echter vaak de omgeving van de narcist, en niet de persoon zelf, die last heeft van het gedrag.

Of eenvoudig gezegd, zoals Merol zingt : " ... zit je vol, vol van jezelf ..." ;D
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid

KleineSpaarder
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer KleineSpaarder
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 3 maart 2025, 12:54

Trump heeft de volgende stap gezet in zijn romance met Putin: de stopzetting van cyberaanvallen tegen Rusland.

Is dat omdat Rusland ook gestopt is met cyberaanvallen tegen de US? Of is dat gewoon Trump die nog verder in de gratie van Putin wil komen? Of is dat gewoon Putin die zijn marionet Trump bespeelt?

Wat de reden ook is, veelbelovend is het niet.

US suspends offensive cyber operations against Russia, senior US official says

The US has suspended operations and planning for offensive cyber operations against Russia, a senior US official told CNN.

The suspension is “a major blow,” the official said, especially since planning for such operations takes time and research to carry out. The concern, the official said, is that the pause on offensive cyber operations against Russia will make the US more vulnerable to potential cyberattacks from Moscow, which has a formidable cadre of hackers capable of disrupting US critical infrastructure and collecting sensitive intelligence.

Trump wil blijkbaar niet alleen Oekraine uitverkopen aan Putin, ook zijn eigen MAGA land.

Afbeelding
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 3 maart 2025, 13:06

Georg schreef: ↑3 maart 2025, 10:43
haelewyn schreef: ↑3 maart 2025, 08:49
Welke info je hier aangeeft, wie ook de bronnen zijn, het zal door een select groepje hier altijd weerlegd worden. => het moet in feite mogelijk zijn.

Weerlegd ? Nu geef je er een paar teveel eer. ;D

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 3 maart 2025, 13:12

mver schreef: ↑3 maart 2025, 11:24
Je moet de zaak eens nuchter en van op afstand bekijken.
Als dit niet voorbereid was had een van die capabele deelnemers (Vance of Trump) wel gezegd : de rest van het gesprek gaan we buiten het zicht van de camera's doen.
Ga je me wijsmaken dat ze daar allebei niet aan gedacht hebben ?
Trump en Vance zijn geen beginnelingen he. Het is een belediging voor wat die mensen WEL hebben aan capaciteiten om te denken dat een dergelijke afslachting in discussie voor de camera "per ongeluk" was.

Jij gelooft wat je wil. En ik ook uiteraard.

Dat ik kiezers van Trump dom noem. Jazeker.
Een president met zo veel uitspattingen, zo veel eigenbelang dienend, de grootste leugenaar die er ooit al op die stoel gezeten heeft..
Wie hem terugbrengt of de manifestaties steunt na zijn eerste termijn... of "they stole the elections" meebrabbelt, die kan je best laten interneren..
mver schreef: ↑3 maart 2025, 11:24 Maar als je het nodig hebt om "aan de andere kant van de dommen te staan", dan lijkt dat eerder op onzekerheid.
- Dat is een theorie die je net, schots en scheef , en met verkeerde vijzen in elkaar gedraaid hebt. ;D ;D
- Ik sta liever aan de andere kant dan aan dezelfde kant van die eerder beschreven groep.

KleineSpaarder
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 3 maart 2025, 13:29

KleineSpaarder schreef: ↑3 maart 2025, 12:54 Wat de reden ook is, veelbelovend is het niet.
Zeker als we op de website van CISA lezen

Afbeelding

Afbeelding

Oekraine wordt met naam genoemd.

Blijkbaar wil Trump dat Putin gerust zijn gang kan gaan met zijn cyber-aanvallen tegen Oekraine.

Randeffect: door Putin vrij spel te geven, kan Putin ook gerust cyberaanvallen tegen de rest van de wereld lanceren incl de US zelf en Europa.
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 3 maart 2025, 13:57

Blijkbaar veroorzaakt de USA nogal wat opschudding in het (Wilde??) Westen ... alsook op dit forum!
I love it ... ;D

istockphoto-506934165-612x612.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid

Kwakkie
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Kwakkie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kwakkie » 3 maart 2025, 14:37

Veel broekschijters hier blijkbaar.
Bring on the popcorn.

En ondertussen voelt "Wir schaffen das land" de gevolgen van de open grenzen.
https://www.hln.be/buitenland/auto-rijd ... ~a66bbf58/

Maar oei, dat mag niet gezegd worden zeker. Bang zijn van Poetin en Trump, dat mag wel terwijl de kans dat je overhoop gestoken en/of gereden wordt door een haatbaard veel groter is dan de kans dat je een Russische bom op je kop krijgt.

CarpeNoctem
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer CarpeNoctem
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 3 maart 2025, 16:33

VincentVega schreef: ↑3 maart 2025, 13:57 Blijkbaar veroorzaakt de USA nogal wat opschudding in het (Wilde??) Westen ... alsook op dit forum!
Bij 'De Beurs Vandaag' is 't ondertussen ook al TDS wat de klok slaat ;D
Kwakkie schreef: ↑3 maart 2025, 14:37 Veel broekschijters hier blijkbaar.
Bring on the popcorn.

En ondertussen voelt "Wir schaffen das land" de gevolgen van de open grenzen.
https://www.hln.be/buitenland/auto-rijd ... ~a66bbf58/

Maar oei, dat mag niet gezegd worden zeker. Bang zijn van Poetin en Trump, dat mag wel terwijl de kans dat je overhoop gestoken en/of gereden wordt door een haatbaard veel groter is dan de kans dat je een Russische bom op je kop krijgt.
Die stoute auto's toch :-[

Maar je krijgt gelijk van de Orange Man himself:
Afbeelding
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

Gudrun
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Gudrun
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Gudrun » 3 maart 2025, 16:57

Kwakkie schreef: ↑3 maart 2025, 14:37 Bang zijn van Poetin en Trump, dat mag wel terwijl de kans dat je overhoop gestoken en/of gereden wordt door een haatbaard veel groter is dan de kans dat je een Russische bom op je kop krijgt.
Ik denk dat jij degene bent die bang is. De kans "overhoop gestoken" of gereden te worden door een terrorist is zo klein dat het amper iets te betekenen heeft. Het doel van terrorisme is immer niet om zoveel mogelijk mensen te doden, maar om zoveel mogelijk mensen bang te maken. Missie geslaagd zou ik denken.

De kans om hier een bom op ons hoofd te krijgen van Rusland is inderdaad niet zo groot, maar die redenering gaat natuurlijk niet op voor pakweg Kiev.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."

KleineSpaarder
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 3 maart 2025, 17:06

Gudrun schreef: ↑3 maart 2025, 16:57 De kans om hier een bom op ons hoofd te krijgen van Rusland is inderdaad niet zo groot, maar die redenering gaat natuurlijk niet op voor pakweg Kiev.
In de US ook niet: daar is de kans het grootst dat je door een extreemrechtse fanatiekeling neergeknald wordt:

This is a list of mass shootings that took place in the United States in 2024. Mass shootings are incidents in which several people are injured or killed due to firearm-related violence, specifically for the purposes of this article, a total of four or more victims. A total of 711 people have been killed and 2,375 people have been wounded in 586 shootings.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of ... es_in_2024

Extreem rechts ontkent dat uiteraard. Al die mass shootings: allemaal komedie, allemaal fake.

The Sandy Hook Elementary School shooting occurred on December 14, 2012, in Newtown, Connecticut. The perpetrator, Adam Lanza, fatally shot his mother before murdering 20 students and six staff members at Sandy Hook Elementary School, and later committed suicide.[1] A number of fringe figures have promoted conspiracy theories that doubt or dispute what occurred at Sandy Hook. Various conspiracy theorists have claimed, for example, that the massacre was actually orchestrated by the U.S. government as part of an elaborate plot to promote stricter gun control laws.[2]

The more common conspiracy theory, adopted initially by James Fetzer, James Tracy, and others, and further popularized by Alex Jones, denied that the massacre actually occurred, asserting that it was faked.
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 3 maart 2025, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Gudrun
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Gudrun
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Gudrun » 3 maart 2025, 17:23

Ja lap. Nu zal ik weer beschuldigd worden van een dubbel-account te zijn!
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."

KleineSpaarder
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 3 maart 2025, 17:42

We moeten Trump nog maar eens tegenspreken wanneer hij dit schrijft:

Afbeelding

Weet die man wel waarover hij praat?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Terrori ... ted_States

A 2017 report by the U.S. Government Accountability Office found that out of the 85 deadly extremist incidents which had occurred since September 11, 2001, white supremacist extremist groups were responsible for 73%, while radical Islamist extremists were responsible for 27%.

No deaths were attributed to left-wing groups

As of 2020, right-wing extremist terrorism accounted for the majority of terrorist attacks and plots in the US[20][21] and has killed more people in the continental United States since the September 11 attacks than Islamic terrorism

The United States Department of Homeland Security reported in October 2020 that white supremacists posed the top domestic terrorism threat, which FBI director Christopher Wray confirmed in March 2021, noting that the bureau had elevated the threat to the same level as ISIS
.
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 3 maart 2025, 17:46, 2 keer totaal gewijzigd.

R1150GS
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door R1150GS » 3 maart 2025, 18:26

Daarnet tijdens onze middagpauze vertelde hier iemand dat Zelensky ook een aanvaring had gehad met President Biden.
Ik heb dat eens opgezocht, en inderdaad, blijkt te kloppen.
Die Zelenski is niet snel tevreden blijkbaar, in al die jaren heb ik hem alleen maar horen zeuren dat hij meer wapens en geld nodig heeft.
Vrede staat niet in zijn verlanglijstje vrees ik.
Regelmatig heeft Trump toch gelijk...

https://www.nbcnews.com/politics/nation ... -rcna54592

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

1053 berichten
  • Pagina 13 van 71
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • …
  • 71
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy