Gedetailleerde intrestberekening...waarom niet?
Re: Gedetailleerde intrestberekening...waarom niet?
Deze rubriek heet dan ook niet voor niets: "Vraag het aan Rabobank.be"ludo schreef: foutje van mij dan, wist niet dat dit EXCLUSIEF voor RABO was.
Mijn vraag kadert binnen dit topic, dus ik ga hier maar direct verder.
Zal Rabobank.be bij Febelfin het voorstel lanceren om de gedetailleerde intrestberekening steeds bij spaarrekeningen beschikbaar te maken? Ik zie jullie hierin als pioniers.
Zal Rabobank.be bij Febelfin het voorstel lanceren om de gedetailleerde intrestberekening steeds bij spaarrekeningen beschikbaar te maken? Ik zie jullie hierin als pioniers.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Contacteer:
Dit is niet onze bedoeling. Wij gaan ervan uit dat elke bank voor zichzelf moet analyseren welke niveau van klantenservice zij willen voorzien en dat elke klant voor zichzelf moeten analyseren welk niveau van klantenservice hij of zij aanvaardbaar achten van zijn of haar bank.Vaganzza schreef: