Varia off-topic hier on-topic
Re: Varia off-topic hier on-topic
Ik wil hier graag even mijn frustratie ventileren over de ventilatie. Het tocht hier.EarthNvstr1 schreef: ↑20 april 2025, 18:03 Ik stel voor om in dit topic het ongenoegen over dingen te ventileren ipv van off-topic te posten in diverse topics.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Hahaha, ik kan er in komen
. Bedankt voor de vrolijke noot
. En ik ben uitgeventileerd, al een tijdje eigenlijk
.

Dat gelooft den deze al lang niet meer.
VincentVega zegt dat ook

Velen hier weten beter.
Niet iedereen liegt hier

Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Ah Haelewyn, ik wil geen ruzie meer. Truce?
Maar ik heb echt maar 1 nick. Jammer dat we dat niet kunnen bewijzen, dat jij het ook gelooft
.
Maar ik heb echt maar 1 nick. Jammer dat we dat niet kunnen bewijzen, dat jij het ook gelooft

- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Voor iemand die 10 accounts heeft waaronder minstens één trol account ( wat duidelijk was toen hij om 3 of 4u 's nachts enkele minuten na één van zijn gewone accounts met een trol-account een posting deed ) is dat moeilijk te geloven dat er hier mensen zijn die maar 1 account hebben, die kunnen dat niet vatten omdat ze te druk bezig zijn om te reageren op hun eigen postings ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Haha, heb ik gedaan toch vandaag KV
. Waar zaten die 2 eigenlijk? Heb ze precies de hele dag niet gehoord? Vooral carpe hoor ik graag bezig. Is altijd zeer lollig op zijn minst.

Idd, kan niet vatten dat jullie nog tijd hebben voor meer dan één account. Ik moet straks nog naar de Waalse Pijl kijken eh !!voorheenCP1234 schreef: ↑22 april 2025, 17:43Voor iemand die 10 accounts heeft waaronder minstens één trol account ( wat duidelijk was toen hij om 3 of 4u 's nachts enkele minuten na één van zijn gewone accounts met een trol-account een posting deed ) is dat moeilijk te geloven dat er hier mensen zijn die maar 1 account hebben, die kunnen dat niet vatten omdat ze te druk bezig zijn om te reageren op hun eigen postings ...

Zoals we het van jou gewoon zijn schrijf je weer nonsens.voorheenCP1234 schreef: ↑22 april 2025, 17:43
Voor iemand die 10 accounts heeft waaronder minstens één trol account ( wat duidelijk was toen hij om 3 of 4u 's nachts enkele minuten na één van zijn gewone accounts met een trol-account een posting deed ) is
Deze nacht was ik weer eens lekker aan het slapen om 3 a 4 uur en dat doet me plezier. Goede nachtrust is hier niet altijd het geval.
Die trol account is dus een andere. Geen idee over wie je het hebt. Al ben ik wel een beetje nieuwsgierig.

Ik zie jou nooit klagen over de 15 accounts van die andere

Wie niet werkt heeft veel (gesubsidieerde) tijd.Ayhrual schreef: ↑23 april 2025, 09:49Idd, kan niet vatten dat jullie nog tijd hebben voor meer dan één account. Ik moet straks nog naar de Waalse Pijl kijken eh !!voorheenCP1234 schreef: ↑22 april 2025, 17:43
Voor iemand die 10 accounts heeft waaronder minstens één trol account ( wat duidelijk was toen hij om 3 of 4u 's nachts enkele minuten na één van zijn gewone accounts met een trol-account een posting deed ) is dat moeilijk te geloven dat er hier mensen zijn die maar 1 account hebben, die kunnen dat niet vatten omdat ze te druk bezig zijn om te reageren op hun eigen postings ...![]()
Klopt. Die met zijn 15 nicks kan er van meespreken.
Jij toch ook Kwakkie ?
Ik geniet weer van zo'n gesubsidieerd dagje. Wat gaan we vandaag doen ? Het wordt druilerig weer. Niks dan maar.
Ook wie werkt geniet hier wel vaker van gesubsidieerde vrije tijd. Moet ik enkele nicks opnoemen ?

Jij toch ook Kwakkie ?
Ik geniet weer van zo'n gesubsidieerd dagje. Wat gaan we vandaag doen ? Het wordt druilerig weer. Niks dan maar.
Ook wie werkt geniet hier wel vaker van gesubsidieerde vrije tijd. Moet ik enkele nicks opnoemen ?
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.