Varia off-topic hier on-topic
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Varia off-topic hier on-topic
De trollen winnen omdat er op gereageerd wordt in het topic zelf.
Er ontstaat nl. meestal een kettingreactie en dan is het topic om zeep, net wat de trol wil.
Steek gerust een tandje bij in je strijd tegen trollen, maar als je dat wil doen door te reageren doe dat dan niet in het topic zelf aub.
Vanaf het moment dat er 1 iemand reageert op een post van een trol dan heeft ie al gewonnen.
Vandaar dat ik echt niet snap hoe je er aan de ene kant over klaagt en er aan de andere kant voor zorgt dat ze winnen door erop te reageren.
Zet ze toch gewoon op je negeerlijst, moeilijk is het niet hoor.
We weten nu toch al lang dat we van die mossel van een mod niets moeten verwachten dus moeten jullie het zelf oplossen door ze te negeren en te laten roepen in de woestijn.
En dit is ook het laatste wat ik erover gezegd heb want ze hebben alweer teveel aandacht gekregen en hebben gewonnen.
Vandaar dat ik echt niet snap hoe je er aan de ene kant over klaagt en er aan de andere kant voor zorgt dat ze winnen door erop te reageren.
We weten nu toch al lang dat we van die mossel van een mod niets moeten verwachten dus moeten jullie het zelf oplossen door ze te negeren en te laten roepen in de woestijn.
En dit is ook het laatste wat ik erover gezegd heb want ze hebben alweer teveel aandacht gekregen en hebben gewonnen.
mver schreef: ↑20 april 2025, 22:55 Ik vind dat bericht uiteraard niet over die grens ; anders had ik het niet geschreven. Je geeft zelf toe dat het een trol is die mensen alleen op stang wil jagen en dat ook voortdurend ongehinderd mag blijven doen.
Edit : ik zie dat je je mening aangepast hebt naar : "hij kan goed trollen maar het kan mij niet schelen of het een trol is".
Dat is weer eens niet wat ik gezegd heb

Dit wel :
Waarom draaien jullie alles toch om.
Het is altijd maar "ik heb het niet begrepen" nonsens.. of gewoon klare leugens. Zeeeeer magere duscussietechniek waarmee iemand zichzelf belachelijk maakt. Liegen en er fier op zijn heeft sinds Trump's verkiezing terrein gewonnen.
Mij valt het op dat de groep "rechts" anti-linkse trollen steunt, passief of actief.
Maar dan wel bij de moderator gaat vragen om een ban voor die ene anti-rechtse trol. Met een grote hoop theater er achteraan.
Baby-mentaliteit. Kleine kinderen zijn dat stadium al voorbij. Geen 20 gram respect waardig.
10 dan maar.... of 5...
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Waarom zijn er toch zoveel gefrustreerde mensen in de wereld? Zoveel tijdverlies.
Het lijkt erop dat bij stijgende beurzen er veel minder geklaagd en gezaagd wordt.
Het lijkt erop dat bij stijgende beurzen er veel minder geklaagd en gezaagd wordt.
Ik speel dit spelletje niet mee van "ik heb dit gezegd en het andere wat ik ook gezegd heb, dat laat ik hier even buiten beschouwing". Zie ook de post van Earth hierboven.Destereir schreef: ↑21 april 2025, 09:40mver schreef: ↑20 april 2025, 22:55 Ik vind dat bericht uiteraard niet over die grens ; anders had ik het niet geschreven. Je geeft zelf toe dat het een trol is die mensen alleen op stang wil jagen en dat ook voortdurend ongehinderd mag blijven doen.
Edit : ik zie dat je je mening aangepast hebt naar : "hij kan goed trollen maar het kan mij niet schelen of het een trol is".
Dat is weer eens niet wat ik gezegd heb![]()
Dit wel :
Waarom draaien jullie alles toch om.
Het is altijd maar "ik heb het niet begrepen" nonsens.. of gewoon klare leugens. Zeeeeer magere duscussietechniek waarmee iemand zichzelf belachelijk maakt. Liegen en er fier op zijn heeft sinds Trump's verkiezing terrein gewonnen.
Mij valt het op dat de groep "rechts" anti-linkse trollen steunt, passief of actief.
Maar dan wel bij de moderator gaat vragen om een ban voor die ene anti-rechtse trol. Met een grote hoop theater er achteraan.
Baby-mentaliteit. Kleine kinderen zijn dat stadium al voorbij. Geen 20 gram respect waardig.
10 dan maar.... of 5...
Dit soort discussies/ruzies zit jij de hele tijd te voeren met Vega en carpe, blijft allemaal staan als blijkbaar on-topic. Welles nietes spelletjes. Het is toch eigenlijk niet te verwonderen hoeveel mensen hier gewoon gedegouteerd weggaan.
Laatst gewijzigd door mver op 21 april 2025, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hebt gelijk kwakkie maar te veel andere mensen reageren toch iedere keer (nemen die trollen nog serieus ook). Ik maar eens heel af en toe. En ergens vind ik negeerlijsten ook wel wat een zwaktebod. Het maakt draden ook minder leesbaar. En eigenlijk vind ik het ook niet OK dat wij ons moeten aanpassen omdat trollen hier gewoon vrij spel krijgen.Kwakkie schreef: ↑21 april 2025, 09:31 Vanaf het moment dat er 1 iemand reageert op een post van een trol dan heeft ie al gewonnen.
Maar misschien is negeerlijst toch wel het beste.
Op ip filteren zou al veel oplossen.
+1EarthNvstr1 schreef: ↑21 april 2025, 00:46
Steek gerust een tandje bij in je strijd tegen trollen, maar als je dat wil doen door te reageren doe dat dan niet in het topic zelf aub.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Mver, jouw negativiteit en specifieke woordkeuze springen in het oog, ja.
Men plaatst dit enkel vanachter de veilige computer, of het is een persoon die wat aansturing nodig heeft.
Indien het niveau hier laag is, waaron niet elders gaan kijken?

Indien het niveau hier laag is, waaron niet elders gaan kijken?
Ben jij een anderstalige ? Alleen in dat geval wil ik het uitleggen voor jou.
Jij was diegene die loog. Niet ik. Erg dat je er nog wil over bekvechten.
Net datgene dat je van anderen niet kan hebben, was het niet ?
Je eindeloos gedram, zelfs als je 100 procent ongelijk hebt, doet je veel op Carpe en Vega lijken... zou het ?
Ikke ? Dat zal dan wel terecht geweest zijn zeker...
Ben ik gepakt ? Niets gevoeld..
Ook dat lijkt erg op die 2 apostelen..
Ik zie enkel eentje die ongelijk heeft, liegt, de boel verdraait... en dan nog een discussie zonder einde wil starten daarover ook (het gaat over jou...).
Voor die gasten is discussiëren een sport. Zelfs als ze zo hard staan te liegen dat het onzin is.
Waarom ik er op antwoord : ik vind dat we dit forum niet 100 procent mogen overlaten aan onzinpredikers. Niets meer. Niets minder. Soms , vaak, heb ik daar ook tijd voor. Waarom niet dan...
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
En jouw hypocrisie springt nogal in het oog

En daar ga je weer met te zeggen wat andere mensen doen. Daar weet jij niks van. Discussies ga ik even goed aan IRL ook. En MET argumenten. You should try it.
Ben jij Georg ook? Dat verklaart wel wat. Of kan je echt niet begrijpend lezen of doe je alsof?Destereir schreef: ↑22 april 2025, 11:22Ben jij een anderstalige ? Alleen in dat geval wil ik het uitleggen voor jou.
Jij was diegene die loog. Niet ik. Erg dat je er nog wil over bekvechten.
Net datgene dat je van anderen niet kan hebben, was het niet ?
Je eindeloos gedram, zelfs als je 100 procent ongelijk hebt, doet je veel op Carpe en Vega lijken... zou het ?
Ikke ? Dat zal dan wel terecht geweest zijn zeker...
Ben ik gepakt ? Niets gevoeld..
Ook dat lijkt erg op die 2 apostelen..
Ik zie enkel eentje die ongelijk heeft, liegt, de boel verdraait... en dan nog een discussie zonder einde wil starten daarover ook (het gaat over jou...).
Voor die gasten is discussiëren een sport. Zelfs als ze zo hard staan te liegen dat het onzin is.
Waarom ik er op antwoord : ik vind dat we dit forum niet 100 procent mogen overlaten aan onzinpredikers. Niets meer. Niets minder. Soms , vaak, heb ik daar ook tijd voor. Waarom niet dan...
Nee, ik ga echt niet bekvechten in zo'n verknipte situaties. Genoeg tijd verspild aan mensen die niet eerlijk kunnen discussiëren

Maak iemand anders dit wijs, IRL ga jij discussies met deze woordkeuze niet aan hoor.

Nogmaals: als het zo slecht is, ga aub elders.
Ik probeer de discussie te volgen maar het lukt mij niet ...
Over wat gaat het hier
Mijn excuses, moi pas comprendre, moi pas être fut fut ....
Over wat gaat het hier

Mijn excuses, moi pas comprendre, moi pas être fut fut ....