Poll : raken NVA / MR nog verkozen in 2028 ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Poll : raken NVA / MR nog verkozen in 2028 ?
Ieder leest de dingen op zijn manier.Destereir schreef: ↑27 april 2025, 13:05Oorspronkelijke begrotingsdoel regering nu al onhaalbaar: federale tekort loopt op tot 25,5 miljard euro
https://vrtnws.be/p.KKY6lBG5m
Wahahahahahaha...
Die regering die zijn verantwoordelijkheid neemt zijn prutsers, smoelentrekkers, demagogen, egotrippers.. en bovenal: onbekwaam !
Als ze al een lager bediende als (mister I speak Ingeliesh) Francken minister van Defensie moeten maken... dan weet je het wel.

Uit je eigen link:

Als ze erin slagen om het lichtblauwe lijntje te volgen, dan leggen ze n.m.i. een heel mooi traject af gezien de omstandigheden.
Edit: blijkbaar begrijpt niet iedereen waar dat donderblauwe lijntje vandaan komt ...
Och, dit is nog maar de eerste ronde hé, met de sossen erbij ligt besparen nu eenmaal wat moeilijker, dat ze eerst maar eens die pensioen hervorming erdoor jagen, dat zal het hoogst dringende zijn om de stijgende pensioen tekorten wat af te remmen. En wacht maar tot de rating bureau's de rente op onze staatsschuld gaan opdrijven, is slechts een kwestie van tijd, er zullen dan wel wat meer besparingen volgen.voorheenCP1234 schreef: ↑27 april 2025, 16:03En welke "verantwoordelijkheid" nemen ze dan ? Die van "trachten" nog meer schulden te maken, meer te belasten en VOORAL NIETS ingrijpend te besparen !
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Hij leeft blijkbaar in de realiteit.voorheenCP1234 schreef: ↑27 april 2025, 15:48Op welke planeet leef jij, het begrotingstekort stijgt exponentieel onder Bartje Quisling en is totaal ontspoord ... Dat noem jij dan "verantwoordelijkheid" en "deficit terug dringen" ...
Ik noem dat lanfsverraad en incompetentie van de hoogste graad ! De "wind van de verandering" bespaart juist niets, maakt enkel meer schulden !
Het begrotingstekort dat er al was gaat uiteraard gewoon verder zolang er nog geen beleid voldoende is uitgevoerd.
In je "landsverraad en incompetentie" wil ik zeker meegaan (al is het nogal melodramatisch), met dank aan het beleid uit het (recent) verleden.
Zolang de kracht van verandering niet tot grote verbetering leidt ben ik niet onder de indruk.
Zoals ik het zie verbetert er nog niks.
Ik ben geen believer dus ik geloof er niets van.
Zoals ik het zie verbetert er nog niks.
Dat gelooft alleen een believer. 10 miles-Bartje zal het je graag horen zeggen.
Ik ben geen believer dus ik geloof er niets van.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik vrees dat we al blij zullen mogen zijn als het niet verslechtert.
Maar uiteindelijk maakt dat niet uit, want jouw idee van "verbetert" is vermoedelijk iets helemaal anders dan mijn idee daarvan.

M.a.w: ik vrees dat het voor jou nooit goed zal zijn, ongeacht wat ze doen, want je bent "er" gewoon tegen
Wat is dan wel het alternatief voor N-VA volgens jou ?
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Dat geloof je toch zelf niet meer ...; er zullen enkel nieuwe lasten of verhoogde belastingen bijkomen ...vortex schreef: ↑27 april 2025, 16:18Och, dit is nog maar de eerste ronde hé, met de sossen erbij ligt besparen nu eenmaal wat moeilijker, dat ze eerst maar eens die pensioen hervorming erdoor jagen, dat zal het hoogst dringende zijn om de stijgende pensioen tekorten wat af te remmen. En wacht maar tot de rating bureau's de rente op onze staatsschuld gaan opdrijven, is slechts een kwestie van tijd, er zullen dan wel wat meer besparingen volgen.voorheenCP1234 schreef: ↑27 april 2025, 16:03
En welke "verantwoordelijkheid" nemen ze dan ? Die van "trachten" nog meer schulden te maken, meer te belasten en VOORAL NIETS ingrijpend te besparen !

Make Spaargids " Great Again ! "
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Vind je dat verschil zo belangrijk dan ?voorheenCP1234 schreef: ↑27 april 2025, 17:14Dat geloof je toch zelf niet meer ...; er zullen enkel nieuwe lasten of verhoogde belastingen bijkomen ...vortex schreef: ↑27 april 2025, 16:18
Och, dit is nog maar de eerste ronde hé, met de sossen erbij ligt besparen nu eenmaal wat moeilijker, dat ze eerst maar eens die pensioen hervorming erdoor jagen, dat zal het hoogst dringende zijn om de stijgende pensioen tekorten wat af te remmen. En wacht maar tot de rating bureau's de rente op onze staatsschuld gaan opdrijven, is slechts een kwestie van tijd, er zullen dan wel wat meer besparingen volgen.![]()
Naar 't schijnt zou er een verband zijn tussen belastingdruk en welvaart ... https://archive.ph/bCfYX
Ik heb wel een grote boon voor mevrouw Van Peel. De arrogante domme Bouchez wordt hopelijk afgestraft.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ja ze heeft haar uiterlijk mee maar of dat voldoende is als voorzitster van de nieuwe volkspartij? Wait and see.
En GLB is idd erg arrogant (op het irritante af) maar dat hij “dom” is, zou ik nu niet meteen zeggen. Sluw en gewiekst past m.i. beter. En nu nog Nederlands leren spreken, zijn passieve kennis is alleszins perfect bij interviews.
>>>>>>
Voila. Het mes snijdt aan 2 kanten.EarthNvstr1 schreef: ↑27 april 2025, 16:38 uiteindelijk maakt dat niet uit, want jouw idee van "verbetert" is vermoedelijk iets helemaal anders dan mijn idee daarvan.![]()
M.a.w: ik vrees dat het voor jou nooit goed zal zijn,
..........., want je bent "er" gewoon tegen
Jij bent pro wat er nu is en tegen ieder alternatief.
Voor mij is het omgekeerd.
Mag best.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb geen enkele partij op het oog die ik als alleenheerser zou willen zien.
Wel zag ik liever een andere cocktail of op zijn minst een met andere verhoudingen.
We zien wel in 2028.
Wat ik wel of niet graag zou willen is allemaal erg onbelangrijk aangezien het maar één stem op miljoenen is.
Wel zag ik liever een andere cocktail of op zijn minst een met andere verhoudingen.
We zien wel in 2028.
Wat ik wel of niet graag zou willen is allemaal erg onbelangrijk aangezien het maar één stem op miljoenen is.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Over ongepast taalgebruik gesproken ...

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ik wil de Vlaams blok voorzitter in elk geval niet vergiftigd zien zoals ik ergens in een andere post las. Arrogant en dom lijkt me niet echt ongepast taalgebruik. Liever een extra belasting op onze overvloedige middelen dan verdere besparingen op de minder bedeelden.