Poll : raken NVA / MR nog verkozen in 2028 ?
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Poll : raken NVA / MR nog verkozen in 2028 ?
Liever besparen op onnodige zaken dan extra belasten, zonder te hoeven besparen op al die het echt nodig hebben !Brembos schreef: ↑1 mei 2025, 00:35 Ik wil de Vlaams blok voorzitter in elk geval niet vergiftigd zien zoals ik ergens in een andere post las. Arrogant en dom lijkt me niet echt ongepast taalgebruik. Liever een extra belasting op onze overvloedige middelen dan verdere besparingen op de minder bedeelden.
Make Spaargids " Great Again ! "
Er is dus toch nog een stille massa op Spaargids die niet het rechtse gedachtengoed aanhangt of die niet gelooft dat dit een blijver is.
Al is er beperkt gestemd.
Mooi. En hoopvol.

Al is er beperkt gestemd.
Mooi. En hoopvol.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Typerend voor jouw intellectueel niveau.
13/36 zijn positief voor NVA. Dat is een hoger percentage dan dat er mensen voor NVA gestemd hebben. Omdat dan als negatief voor NVA te framen: faut le faire.
13/36 zijn positief voor NVA. Dat is een hoger percentage dan dat er mensen voor NVA gestemd hebben. Omdat dan als negatief voor NVA te framen: faut le faire.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Ik heb er 13/37 van gemaakt.
Typerend voor jouw intellectueel niveauCharlesvdw schreef: ↑Vandaag 10:13 Typerend voor jouw intellectueel niveau.

dat je nog nooit gehoord hebt van het principe van de fles half vol of half leeg.
Il faut le fair Carpe ?

Spreek maar Nederlands hoor. De tijd dat Frans je slimmer toonde dan je was is al lang voorbij.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Nog een voorbeeld van je domheid, mij CN noemen. Nu ben ik het meestal wel eens met zowel CarpeNoctem, maar als je de mening leest van CN over Trump, dan is het duidelijk dat wij niet dezelfde persoon zijn.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.