Poll : raken NVA / MR nog verkozen in 2028 ?
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Poll : raken NVA / MR nog verkozen in 2028 ?
Liever besparen op onnodige zaken dan extra belasten, zonder te hoeven besparen op al die het echt nodig hebben !Brembos schreef: ↑1 mei 2025, 00:35 Ik wil de Vlaams blok voorzitter in elk geval niet vergiftigd zien zoals ik ergens in een andere post las. Arrogant en dom lijkt me niet echt ongepast taalgebruik. Liever een extra belasting op onze overvloedige middelen dan verdere besparingen op de minder bedeelden.
Make Spaargids " Great Again ! "
Er is dus toch nog een stille massa op Spaargids die niet het rechtse gedachtengoed aanhangt of die niet gelooft dat dit een blijver is.
Al is er beperkt gestemd.
Mooi. En hoopvol.

Al is er beperkt gestemd.
Mooi. En hoopvol.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Typerend voor jouw intellectueel niveau.
13/36 zijn positief voor NVA. Dat is een hoger percentage dan dat er mensen voor NVA gestemd hebben. Omdat dan als negatief voor NVA te framen: faut le faire.
13/36 zijn positief voor NVA. Dat is een hoger percentage dan dat er mensen voor NVA gestemd hebben. Omdat dan als negatief voor NVA te framen: faut le faire.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Ik heb er 13/37 van gemaakt.
Typerend voor jouw intellectueel niveauCharlesvdw schreef: ↑Gisteren 10:13 Typerend voor jouw intellectueel niveau.

dat je nog nooit gehoord hebt van het principe van de fles half vol of half leeg.
Il faut le fair Carpe ?

Spreek maar Nederlands hoor. De tijd dat Frans je slimmer toonde dan je was is al lang voorbij.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Nog een voorbeeld van je domheid, mij CN noemen. Nu ben ik het meestal wel eens met CarpeNoctem, maar als je de mening leest van CN over Trump, dan is het duidelijk dat wij niet dezelfde persoon zijn.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Hij (haelewyn/kakkie/desteirer) meent dat jij, CN, ikke en nog een tiental anderen die op dit forum zijn mening durven te bekritiseren een en dezelfde zijn. Want het kan toch niet dat zoveel mensen een andere mening hebben als die van hemCharlesvdw schreef: ↑Gisteren 12:02 Nog een voorbeeld van je domheid, mij CN noemen. Nu ben ik het meestal wel eens met CarpeNoctem, maar als Je de mening leest van CN over Trump, dan is het duidelijk dat wij niet dezelfde persoon zijn.

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ik denk altijd dat dat jouw tactiek/ jullie tactiek (cn, Charles, vincent) en visie is. Een sterk kenmerk is wel dat "jullie" de eigen tekortkomingen graag projecteren op een ander. De pot en de ketel.
Of dat de ene nick een vuurtje aansteekt dat een andere nick, zelfde persoon, wat komt aanwakkeren. Erg doorzichtig vaak.
Ik kan er perfect mee leven dat niet iedereen de dingen ziet zoals ik.
Ik kan er ook perfect mee leven dat anderen niet dezelfde keuzes maken in het leven en inzake opinies.
Of dat ze in mijn portemonnee zitten om te besparen zelfs.
Maar laat dat nu net iets zijn waar onze forum-opperwijzen een probleem mee hebben.
Je mag mijn mening bekritiseren zo vaak als je wil. Als er nu maar iets vaak wat verstand aan de kritiek zou meewerken zou het al beter te doen zijn.
Vaak is het maar wat over en weer - gezever (zever om te zeveren) of beerputargumenten om toch maar gelijk re hebben... of ronduit liegen zoals held Trump dat doet kan.
Dat van die nicks is al eerder vastgesteld en bewezen voor / door de aandachtige bezoeker.
Dat je dan een jaar later met nicks onderling wat gaat discussiëren om het spel gaande te houden maakt op mij erg weinig indruk. Je verdoet je tijd maar zoals je zelf wil.
Of dat de ene nick een vuurtje aansteekt dat een andere nick, zelfde persoon, wat komt aanwakkeren. Erg doorzichtig vaak.
Ik kan er perfect mee leven dat niet iedereen de dingen ziet zoals ik.
Ik kan er ook perfect mee leven dat anderen niet dezelfde keuzes maken in het leven en inzake opinies.
Of dat ze in mijn portemonnee zitten om te besparen zelfs.
Maar laat dat nu net iets zijn waar onze forum-opperwijzen een probleem mee hebben.
Je mag mijn mening bekritiseren zo vaak als je wil. Als er nu maar iets vaak wat verstand aan de kritiek zou meewerken zou het al beter te doen zijn.

Vaak is het maar wat over en weer - gezever (zever om te zeveren) of beerputargumenten om toch maar gelijk re hebben... of ronduit liegen zoals held Trump dat doet kan.
Dat van die nicks is al eerder vastgesteld en bewezen voor / door de aandachtige bezoeker.
Dat je dan een jaar later met nicks onderling wat gaat discussiëren om het spel gaande te houden maakt op mij erg weinig indruk. Je verdoet je tijd maar zoals je zelf wil.