Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
@mver
Vast internet van base is echt een alternatief..
Beste prijs op de markt voor die 300 GB en je hoort er maar weinig van.
27 euro als losstaand product.
24,30 euro in combinatie met gsm of tv.
Hoe denk je over die prijs ? Is het je dat waard ?
Mij wel want ik ben een tevreden klant van dat product. Proximus ingeruild voor base en uiteraard geen spijt van.
Vast internet van base is echt een alternatief..
Beste prijs op de markt voor die 300 GB en je hoort er maar weinig van.
27 euro als losstaand product.
24,30 euro in combinatie met gsm of tv.
Hoe denk je over die prijs ? Is het je dat waard ?
Mij wel want ik ben een tevreden klant van dat product. Proximus ingeruild voor base en uiteraard geen spijt van.
Ik begrijp dat je daar tevreden over bent. Ik ben niet zo'n grootverbruiker van data en tv moet ik niet meer hebben. Wie heeft daar nog tijd voor
.

-
- Jr. Member
- Contacteer:
alleen om tv/yt te streamen, zit ik aan +300 GB. Dan moet ik al een duur gsmabbo nemen.(en diskjockey spelen met mijn sim)
Dan heb ik voor zelfde prijs een Hey vast internet + mobiel abbo.

https://www.heytelecom.be/nl/configurat ... um=partner
150/15 snelheid ONBEPERKT Dus snelheid X 3
Base 50/5 (en beperkt tot 300 GB)
Dat vind ik wel de 3 eur extra waard.
En die oplichters van Mechelen, hoef ik niet meer.
En hoe zouden mijn apparaten nog gaan werken zonder router? P1 dongle/Tado Thermostaat, aan/uit stekker via wifi, Amazon Echo klokradio via wifi, smartwatch via wifi, satreceiver met internet,...
GSM als hotspot is goed in een noodgeval als je thuiswerkt, maar ga mijn gsm en akku niet laten verslijten door 24/7 gsm als hotspot te gebruiken.
En ook al heb ik een 4G router in de kast, ik ga geen diskjockey spelen met mijn simkaart in en uit gsm te halen.
Laatst gewijzigd door DonQuichot op 12 mei 2025, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb dat idee ook. Maar ik heb bij familie een tp-link mifi toestelletje geplaatst waar de zonnepanelen en nog wat op zitten, gekoppeld aan een Jim mobile kaartje, 5 euro kostprijs per jaar.DonQuichot schreef: ↑Gisteren 21:09 En hoe zouden mijn apparaten nog gaan werken zonder router? P1 dongle/Tado Thermostaat, aan/uit stekker via wifi, Amazon Echo klokradio via wifi, smartwatch via wifi, satreceiver met internet,...
Mijn gsm batterij zou ik daar zelf ook niet aan opsouperen.
Hier de voederbak (hond) met camera, beveiligingscamera, airco, 3 stopcontacten, zonnepanelen, printer... allemaal wifi voor nodig.
Tv heb ik bij base.. ik doe maar 50 GB per maand op van de 300 maar ik hou het vast internet toch in huis. Ieders' situatie is verschillend.
Ooit was dat meer maar ik heb nog altijd tijd over

Mobiel internet van hey ipv vast van base... (maar)3 euro prijsverschil in voordeel van base.DonQuichot schreef: ↑Gisteren 21:09![]()
![]()
![]()
https://www.heytelecom.be/nl/configurat ... um=partner
150/15 snelheid ONBEPERKT Dus snelheid X 3
Base 50/5 (en beperkt tot 300 GB)
Dat vind ik wel de 3 eur extra waard.
Ieder zijn meug. Ik blijf ongetwijfeld bij base.
Ik geloof o.a. zelf niet dat "hier" een perfecte stream en download van eender welke operator mogelijk is aan die genoemde theoretische maxima. Of zelfs niet altijd aan een bevredigende snelheid in het algemeen.
En verder : gewoonte.
Niet gaan schelden nu, DQ.

Bijna elk product en merk heeft zijn kopers. Voorkeuren zijn verschillend.
Ik volg even niet.DonQuichot schreef: ↑Gisteren 21:09 Dan heb ik voor zelfde prijs een Hey vast internet + mobiel abbo.
39 euro voor hey vast internet als je vandaag bestelt.
Hey mobiel 9 euro.
48 euro.
Ik betaal 24,3 + 5 = 29,3

Jij hebt mobiel aan 4 euro. Vast : geen idee of je daar ook een promo op hebt.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Wel spijtig dat Hey! hun 5euro niet meer wil aanbieden, alvast ik vind het niet ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Je moet er niet naar zoeken. Ze hebben officieel aangekondigd dat ze er mee stoppen.
Zoals ik al eerder zei : lyca heeft nog een formule van 5 eur, digi - stijl.
Dogi heeft het ook nog.
Zoals ik al eerder zei : lyca heeft nog een formule van 5 eur, digi - stijl.
Dogi heeft het ook nog.