Ervaringen met Saxo Bank
TIP
Re: Ervaringen met Saxo Bank
Ik stort het geld eerst naar hun gekoppelde rekening en vanaf daar gaat het dan naar hun eigen Saxo rekening.
Net nog 10 minuten aan de telefoon gehangen met een medewerker.
Ander goed nieuws, vanaf mei kan er bij Saxo automatisch belegd worden.
Net nog 10 minuten aan de telefoon gehangen met een medewerker.
Ander goed nieuws, vanaf mei kan er bij Saxo automatisch belegd worden.
Mag ik het woord "sukkelaars" gebruiken bij deze.
Vandaag voor de derde maal nogmaals de vraag vanwaar het geld van mijn kinderen vandaan komt.
Zaterdag 20 minuten aan de lijn gehangen daar ik werd opgebeld door een Saxo medewerker over de service van Saxo.
Deze zaak aangehaald en de medewerker ging dit bespreken met zijn collega.
Ik heb vandaag voorgesteld om de zaak te aanvaarden ofwel de rekeningen op te zeggen.
Genoeg is genoeg.
Vandaag voor de derde maal nogmaals de vraag vanwaar het geld van mijn kinderen vandaan komt.
Zaterdag 20 minuten aan de lijn gehangen daar ik werd opgebeld door een Saxo medewerker over de service van Saxo.
Ik heb vandaag voorgesteld om de zaak te aanvaarden ofwel de rekeningen op te zeggen.
Genoeg is genoeg.
-
- Full Member
- Contacteer:
Er komt binnenkort, volstrekt legaal en platbelast, een (naar mijn normen) grote som vrij uit mijn vennootschap. Ik heb nu al schrik om er mee naar Saxo te trekken om deze reden.
Na al deze (moedige) getuigenissen hier,pagina's vol,zou je goed zot moeten zijn om daar nog met je geld naar toe te trekken !!Popkwiskampioen schreef: ↑25 maart 2025, 20:01 Er komt binnenkort, volstrekt legaal en platbelast, een (naar mijn normen) grote som vrij uit mijn vennootschap. Ik heb nu al schrik om er mee naar Saxo te trekken om deze reden.
Een wijs besluit.karine schreef: ↑25 maart 2025, 19:37 Mag ik het woord "sukkelaars" gebruiken bij deze.
Genoeg is genoeg.
Dit is nog steeds het geval... Ik begrijp dit toch niet. Een normaal NYSE-aandeel, volume gemiddeld ruim 1 miljoen stuks per dag.NVSTR schreef: ↑24 augustus 2024, 13:27 Ik merk dat ik bij Saxo geregeld aandelen (plots) niet meer kan kopen en/of verkopen... en dan gaat het niet over obscure aandelen of Russische aandelen, maar over gewone courante aandelen.
Een voorbeeld: ik kreeg W.K.Kellogg-aandelen vanwege de spin-off vanuit Kellanova. Het bedrijf is gewoon genoteerd aan de NYSE (ticker: KLG) maar ik kan geen aandelen bijkopen noch verkopen; "er kan niet gehandeld worden in dit instrument".
Heeft er nog iemand gelijkaardige problemen (gehad)?
Elk 100 € blijkbaar!Marcel1 schreef: ↑4 juni 2024, 21:23 Nog iemand?
https://www.home.saxo/nl-be/accounts/op ... e047e00c51
Klantendienst gaat veel werk hebben.
- MeneerParmentier
- Sr. Member
- Contacteer:
2 euro per maand.
Why?
Why?
Vanaf mei … we zijn 15 mei en ik vind het niet binnen Saxo Investor. Normaal zorg je dat het bereikbaar is voor je ermee in de media verschijnt of heeft Pascal voor zijn beurt gesproken ?
2 euro per maand is best wel duur, aangezien deze formule vooral mikt op spaarders die met kleine bedragen maandelijks willen instappen.
2 euro per maand is best wel duur, aangezien deze formule vooral mikt op spaarders die met kleine bedragen maandelijks willen instappen.
Duur voor een order??? Waar is het dan goedkoper?Natal schreef: ↑15 mei 2025, 14:05 Vanaf mei … we zijn 15 mei en ik vind het niet binnen Saxo Investor. Normaal zorg je dat het bereikbaar is voor je ermee in de media verschijnt of heeft Pascal voor zijn beurt gesproken ?
Begrijpend lezen … 2 euro is duur als je voor 100 euro per maand gaat beleggen. Als je dit doet voor 1000 euro per maand valt dit idd heeeeeeel goed mee.
Ik zet er toch duidelijk bij dat het duur is voor spaarders die met kleine bedragen maandelijks willen sparen. 1000 euro maandelijks sparen noem ik geen klein bedrag meer voor een doorsnee werknemer.
Ik zet er toch duidelijk bij dat het duur is voor spaarders die met kleine bedragen maandelijks willen sparen. 1000 euro maandelijks sparen noem ik geen klein bedrag meer voor een doorsnee werknemer.
- MeneerParmentier
- Sr. Member
- Contacteer:
Tsja, en dan nog, automatische orders oor 2 euro...., dat is nog goedkoper dan bij de Giro (3 euro).MeneerParmentier schreef: ↑15 mei 2025, 15:28Neen, in de Tijd spreekt men van 2 euro abonnementskosten. Dat is bovenop de order(s), tenminste zo interpreteer ik het.
Dan beter even doorsparen en wat grotere orders bij de Giro doen.