De bemoeizucht van onze politiekers
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: De bemoeizucht van onze politiekers
Na de hamstercoördinator:

Kerntaken voor de overheid? Iemand?

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Zeer zeker,als we niets doen zal de factuur vele malen hoger uitkomen...CarpeNoctem schreef: ↑17 mei 2025, 13:39 Na de hamstercoördinator:
![]()
CarpeNoctem schreef: ↑17 mei 2025, 13:39 Na de hamstercoördinator:
![]()
Klimaatziekten? Waar is de tijd dat beroertes en de meeste andere ziektes door het roken en ongezond leven werden veroorzaakt? Maar ze hadden hem misschien toch beter weerdokter genoemd, na een paar droge maanden klinkt schaduw en water in straten heel tof maar of hij daar na een zuipnatte grijze zomer met overstromingen nog mee zal afkomen lijkt mij twijfelachtig, het zal dan eerder meer licht en minder water zijn. Nu ja, ik zal dan maar eens een afspraak boeken zodat de klimaatdokter zich over mijn pollenallergie kan buigen, wie weet krijg ik zonnepanelen voorgeschreven op kosten van de sociale zekerheidVlaanderen heeft sinds kort zijn eerste klimaatarts. Jules Vertriest zal zich buigen over de gezondheidsproblemen die de klimaatverandering met zich meebrengt, zoals beroerten, pollenallergieën en tropische ziekten. Maar de klimaatarts pleit ook voor meer groen, schaduw en water in het straatbeeld.

Word stilaan tijd voor een grote staatshervorming, afschaffen van Vlaamse, Waalse en Brusselse regeringen kluchten.