Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Daar zijn we het dan niet met mekaar eens.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Natuurlijk zal dat zo zijn, zoiets kan zelfs een blinde zien.Gg70 schreef: ↑19 mei 2025, 08:29Di Rupo zijn begrotingsrapport was veel positiever dan dat van liberaal De Croon...VincentVega schreef: ↑18 mei 2025, 20:49
Jouw aversie voor N-VA, en meer specifiek voor BDW, is alom gekend op dit forum.
Jij zou eender wie kiezen boven BDW.
Als je zou moeten kiezen tussen Tinne VDS en BDW, dan kies je ongetwijfeld voor Tinne VDS
Als je zou moet kiezen tussen Poetin en BDW, dan kies je ongetwijfeld voor Poetin
Waar die aversie voor BDW vandaan komt, is voer voor psychiaters. Ik waag mij er niet aan![]()
En ik wil wedden dat begroting van Di Rupo
t.o.v. B.D.W. na afloop Arizona regering ook positiever zal zijn...
De begintoestand voor Di Rupo was ook veel gunstiger dan voor BDW. En je sleurt ook nog eens voor een tijdje de gevolgen van je voorganger mee (van Vivaldi dus in het geval van BDW). Een begroting op punt zetten doe je niet in een vinger knip maar is een werk van lange adem.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Een van de grote problemen in ons land is nu net dat men niet spaarzaam kan zijn als het goed gaat. In slechte tijden heeft men vaak geen andere keuze, maar in goede tijden wel. Alleen willen verkozenen met een termijn van 4 jaar dan zoveel mogelijk belastingsgeld verkwanselen aan projecten waar niemand om vraagt. Langetermijnvisie ontbreekt totaal. Gevolg: de volgende regering die met een recessie te kampen heeft, heeft negatieve reserves.VincentVega schreef: ↑19 mei 2025, 12:05 Natuurlijk zal dat zo zijn, zoiets kan zelfs een blinde zien.
De begintoestand voor Di Rupo was ook veel gunstiger dan voor BDW. En je sleurt ook nog eens voor een tijdje de gevolgen van je voorganger mee (Vivaldi in het geval van BDW). Een begroting op punt zetten is een werk van lange adem.
Indealiter zou een regering omgekeerd tov de economische cyclus moeten werken: geld injecteren tijdens barre tijden en (be)sparen in goede tijde. In werkelijkheid doet men iets anders: geld verkwanselen in economisch barre tijden en in goede tijden nog meer geld verkwanselen.
Laatst gewijzigd door patrick4 op 19 mei 2025, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Di Rupo sleurde ook de schulden van zijn voorgangers mee. Dat was zelfs voor J.L. Dehaene het geval.
Dat werk van lange adem is nog nooit echt efficiënt geweest. En zo ziet het er bij BDW ook naar uit voorlopig.
De kracht van verandering die geen verbetering is
Dat werk van lange adem is nog nooit echt efficiënt geweest. En zo ziet het er bij BDW ook naar uit voorlopig.
De kracht van verandering die geen verbetering is

Laatst gewijzigd door haelewyn op 19 mei 2025, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik je een plezier kan doen daarmee... ik kom / ga nog altijd stemmen. Ik hou namelijk mijn adres in België.
Zoals ik al eerder zei tegen iemand anders : mijn stem is evenveel waard dan de jouwe. Of even weinig.
Hier : die geloven ook niet in de kracht van verandering
""""""Europese Commissie voorspelt toename Belgisch begrotingstekort tot 5,5 procent in 2026""""""
https://www.hln.be/binnenland/europese- ... ~a1a5b653/
Hop hop Bartje Supernota
--KNIP--
Zoals ik al eerder zei tegen iemand anders : mijn stem is evenveel waard dan de jouwe. Of even weinig.
Hier : die geloven ook niet in de kracht van verandering

""""""Europese Commissie voorspelt toename Belgisch begrotingstekort tot 5,5 procent in 2026""""""
https://www.hln.be/binnenland/europese- ... ~a1a5b653/
Hop hop Bartje Supernota
Ik vind het feit dat BDW de grootste politieke --KNIP-- in decennia is voldoende om aan de man een --KNIP--hekel te hebben.VincentVega schreef: ↑18 mei 2025, 20:49 Waar die aversie voor BDW vandaan komt, is voer voor psychiaters. Ik waag mij er niet aan![]()
--KNIP--
Men zou de beloofde belastingsvermindering voor werkende mensen al kunnen laten vallen. Slechts weinigen vragen daar naar.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
De werkende mensen vragen daar naar

Ik kan best aanvaarden dat je het niet eens bent de verkiezingsuitslag, de standpunten van BDW (en/of zijn partij), of de regeringsovereenkomst. Maar BDW een bleitsmoel, huichelaar en demagoog noemen getuigt nu niet van veel inzicht.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:

Dat zou dan al de tweede spaargidser zijn die zijn lief afgesnoept ziet door BDW. NTO/Calco/Weverke/Armatuurdinges/Vlaamsblokpaté/HuisjeTuintjeFiets/nog wat tientallen recentere nicks ging hem voor.
Maar zoals die momenteel tekeer gaat tegen Trump is die Orange Man waarschijnlijk ook eens met zijn lief weggelopen. Stormy Daniels & Weverke?

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Haelewijn verwart BDW met TVG veronderstel ik…
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Zou best wel eens kunnen: Stormy Daniels & Stormy WeverkeCarpeNoctem schreef: ↑19 mei 2025, 17:55![]()
Dat zou dan al de tweede spaargidser zijn die zijn lief afgesnoept ziet door BDW. NTO/Calco/Weverke/Armatuurdinges/Vlaamsblokpaté/HuisjeTuintjeFiets/nog wat tientallen recentere nicks ging hem voor.
Maar zoals die momenteel tekeer gaat tegen Trump is die Orange Man waarschijnlijk ook eens met zijn lief weggelopen. Stormy Daniels & Weverke?
![]()

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Soms zeggen dergelijke boodschappen meer over de boodschapper dan over diegene over wie de boodschap gaat

Jaja´.. dat zal het zijn

Soms zeggen de dooddoeners ook iets over wie de dooddoeners post...VincentVega schreef: ↑19 mei 2025, 20:39 Soms zeggen dergelijke boodschappen meer over de boodschapper dan over diegene over wie de boodschap gaat![]()

Allee... nog iemand die iets heel intelligents te vertellen heeft ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Neen, Bartje "Quisling" verbreekt al zijn beloften en bakt er niets van, onze Tom is gewone een sympathiek persoon dat de kans nog niet heeft gekregen om een gigantische huichelaar te zijn als BDW ...
Make Spaargids " Great Again ! "